Bitcoin
  • بازار ارزهای دیجیتال چه مسیری را ممکن است طی کند
  • بیت کوین (BTC)
  • تحلیل گر موضوع:

    جواد حقیقت
توضیحات:

در این ساعت می خواهیم یک تحلیل بر روند بازار ارزهای دیجیتال داشته باشیم و چگونگی حرکت این بازار در روز های پایانی آذر ماه 1400 و همچنین ماه آخر میلادی سال 2021 بررسی کنیم

ما در ابتدا بازار را به سه فاز کوتاه مدت و میان مدت وبلند مدت تقسیم می کنیم و هر کدام را توضیح می دهیم. 


فاز کوتاه مدت:

btc chart

بیت کوین با استفاده از اندیکاتور های macd و rsi بیت کوین در حال تکمیل روند نزولی خود می باشد و حمایت 42000 نقطه مهمی هست که اگر از دست برود احتمال ریزش بیشتر وجود دارد از طرفی این نقطه حمایتی جز قوی ترین حمایت های بیت کوین هست ، در نظر داشته باشید که بین که به کل بازار متصل است با حرکت بیت کوین آورده دلار دیجیتال در بازار بیشتر می شود و بازار به رشد خود در ارز بیت کوین و سایر ارزها ادامه می دهد.


میان مدت:


btc chart

در این فاز بیت کوین و به عبارتی بازار در محدوده 42000 حمایت مهمی دارد و احتمال درجا زدن بیت کوین و رشد الت کوین ها به مراتب زیاد است و نشانه رشد الت کوین و ورود پول و تغییرات در نمودار total2 می باشد در فاز میانی انتظار رشد الت کوین ها زیاد است ، البته که بیت کن هم به نسبت رشد پول بازار رشد خواهد کرد بین کوین در میان مدت احتمال دارد نقاط مقاوتی خود روی 60000 دلار را باز پس بگیرد.



فاز بلند مدت :

بیت کوین و ارزهای دیجتال ، پول آینده هستند و حتما در آینده رشد بیشتری را تجربه خواهند کرد ، بهتر است همه سرمایه خود را در گیر این بازار نکنید و با توصیه های تحیلی گران خرید و فروش نمایید ،بر اساس این ریزش برای بیت کوین در بلند مدت عدد 73000 دلار پیش بینی می شود ، البته مثل همیشه بیت کوین درجا های طولانی دارد و اگر هولدر بلند مدت نیستید ، صبر خودتان را آزمایش نکنید 


بازار بیت کوین در طول ۷ روز گذشته نوسان جدی‌ای را تجربه نکرده است. وضعیت در بازار اتریوم و سولانا هم به همین شکل بوده و از طرفی اولنچ در این مدت ۳۸ درصد بازدهی داشته است. اختلاف میان عملکرد ارزهای دیجیتال در این هفته نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران همچنان تمایل زیادی به پذیرش ریسک دارند. معمولاً عملکرد بهتر آلت کوین‌ها نسبت به بیت کوین، نشانه‌ای برای آغاز یک روند صعودی جدید در کل بازار است. در حال حاضر اما خطراتی هم وجود دارند که ممکن است بر قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر بگذارند.


برای مثال، شورای نظارت بر ثبات مالی ایالات متحده روز جمعه گزارشی را منتشر کرد و در آن به کنگره آمریکا درباره خطرات حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و استیبل کوین‌ها هشدار داد. علاوه بر این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا هم روز گذشته تصمیم‌گیری درباره صدور مجوز صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) نقدی بیت کوین گری‌اسکیل (Grayscale) و شرکت بیت وایز (Bitwise) را به تعویق انداخت؛ خبری که شرایط بازار را برای سرمایه‌گذاران تا حدودی ناخوشایندتر از قبل کرد.


در معاملات خود هیجانی رفتار نکنید ، سعی کنید در این شرایط محتاتانه تر معامله کنید ، احتمال روند رنج بیشتر است ، بعد چند خبر بعد برای ارزهای دیجتال بازر در حالت ترس قرار گرفته است و باید دید ایا خریدارن بر این ترس غلبه می کنند یه صبر فروشنده تمام می شود ، این بازار پر از فرصت است برای خرید عجله نکنید ، اگر قصد خرید دارید حتما از تحلیل گران سیبنال چ در بخش سگنال و چه در بخش تحلیل و یا در شبکه گفتگو سیبنال کمک بگیرید.

جدیدترین سیگنال ها

New Signals

جدیدترین تحلیل ها

New Analysis

راهنمای سیگنال و تحلیل
حد سود ( هدف ) چیست ؟

حد سود به محدوده ای از قیمت گفته می شود که تحلیل گر بر اساس تحلیلی که بر روی سهم انجام می دهد٬ آن محدوده را برای ذخیره ی سود و خروج از سهم مناسب پیش بینی می کند.

حد ضرر چیست ؟

حد ضرر یا حد توقف زیان به معنی آن است که وقتی کاهش قیمت سهام به حد مشخص و تعیین‌ شده‌ای رسید، باید آن را بفروشیم تا از ضرر بیشتر جلوگیری شود.‌

نقطه ورود چیست ؟

بازه قیمتی که تحلیل گر ، بنابر نوع استراتژی خود این بازه را مناسب ترین نقاط برای شروع معامله در نظه می گیرند ، خارج از این بازه معالمه خرید یا فروش باز نفرمایید.

طول دوره ؟

بازه مورد انتظاری که تحلیل گر برای سیگنال یا تحلیل خود در نظر می گیرد و بهتره است تا اتمام آن دوره بعد از شروع معامله با توجه به حد ضرر منتظر بمانید. اولویت اول با حد ضرر است در صورتی که حد ضرر به قیمت برخورد کند بهتر است منتظر نمانده و معامله را ببندیم

وضعیت اعتبار ؟

سامانه سیبنال ، سیگنال های مختلف را به صورت هوشمند مورد ارزیابی قرار می دهد ، در صورتی که سیگنالی به حد ضرر برخورد کند یا دوره اعتبار آن اتمام شود و یا به هدف برسد، برای خریدار سیگنال پیامک ارسال شده و همچین وضعیت سیگنال تغییر می کند.