درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

معرفی 10 صرافی ارز دیجیتال مناسب ایرانیان

جواد حقیقت
1400/06/09
ارزهای دیجیتال

برای فعالیت در بازار رمز ارزها، نیاز به حضور در صرافی های ارز دیجیتال است در ایران نیز که تمایل به خرید و فروش و سرمایه گذاری روی کریپتوهای مختلف از جانب مردم وجود دارد موضوع انتخابِ صرافی ارز دیجیتال با حساسیت خاصی دنبال می‌شود مخصوصا به دلیل اینکه برخی صرافی‌های جهانی، به بهانه تحریم ها تمایل به همکاری با مشتریان ایرانی را ندارند اهمیت موضوع دو چندان شده است.

معرفی 10 صرافی ارز دیجیتال مناسب ایرانیان | سیبنال

اهمیت انتخاب صرافی ارز دیجیتال برای فعالانِ عرصۀ رمز ارزها بسیار زیاد است زیرا که صرافی کریپتو حلقه اتصال معامله گر به دنیای بلاکچین است، خرید و فروش و نگهداری رمز ارزها در صرافی ها انجام می‌شود و اگر نتوان به صرافی اطمینان کرد فعالیت در این بازار با مشکل جدی مواجه می‌شود  البته جدا از اعتبار صرافی چند سال است که مشکل دیگری گریبانگیر ایرانیان شده است و آن هم خدمات ندادن برخی از صرافی های خارجی به مشتریان ایرانی است؛ ایرانیان مقیم داخل کشور، برای فعالیت در بازار رمز ارزها دو راه حل پیش رو دارند اول اینکه  از صرافی های داخلی استفاده کنند که بهترین کار هم همین است. 

 در صورتی که خدمات صرافی های داخلی، پاسخگوی نیاز ایرانیان نباشد دومین راه برای آنها استفاده از خدمات انواعی از صرافی های خارجی‌ است که با ایرانیان مشکل ندارند؛ صرافی های خارجی مناسب برای ایرانیان، آنهایی هستند که از مشتریان درخواست احراز هویت نمی‌کنند و یا اینکه می‌توان با مدارک ایرانی در آنها احراز هویت کرد. 

صرافی های خارجی ارز دیجیتال در صورتی که نیاز به احراز هویت نداشته باشند مناسب ایرانیان هستند


 10 مورد از بهترین صرافی های خارجی مناسب برای فعالیت ایرانیان به شرح زیر هستند: 

1- صرافی ارز دیجیتال Coinex

کوینکس یک صرافی معتبر چینی است. این صرافی ارز دیجیتال مختص به خود را دارد که CET  نامیده می شود، هیچ مشکلی با ایرانیان ندارد و مشتریان ایرانی می‌توانند با مدارک ایرانی در آن ثبت نام و احراز هویت کنند به همین دلیل بخش بزرگی از مشتریان این صرافی، ایرانیان هستند. 


 به تازگی زبان فارسی به اپ کوینکس اضافه شده و افراد کاملا به آسانی می توانند در این صرافی، به فعالیت بپردازند و صد ها نوع ارز دیجیتال لیست شده در این صرافی را معامله کنند. کوینکس می‌تواند یکی از بهترین جایگزین های صرافی باینس باشد.

2- صرافی Hotbit 

فعالیت در صرافی هات بیت نیاز به احراز هویت ندارد پس ایرانیان نیز می‌توانند در این صرافی به فعالیت بپردازند و بدون هیچ گونه مشکل و استرسی در آن کار کنند. هات بیت بعد از باینس بیشترین تعداد و تنوع ارزهای دیجیتال را دارد و نیاز افراد را کاملا برطرف خواهد کرد دفتر رسمی صرافی در هنگ کنگ و همچنین در استونی قرار دارد.

3-صرافی Kucoin

کوکوین، یکی از صرافی های محبوب نزد ایرانیان است که از سال 2017 در حال فعالیت است  و رمز ارز اختصاصی خود با نام KuCoin Shares را دارد.  پشتیبانی  بیش از 400 جفت ارز،کارمزد پایین در معاملات، امنیت بالا، سهولت استفاده و رابط کاربری مطلوب از جمله خصوصیات این صرافی ارز دیجیتال است.

صرافی Kucoin

صرافی ارز دیجیتال کوکوین یکی از بهترین صرافی های خارجی مناسب برای ایرانیان است

4-صرافی Bitfinex

صرافی بیت فینکس از سال  2012 که در هنگ کنگ تاسیس شد همچنان با قدرت در حال فعالیت است و حجم معامله رمز ارز ها در این صرافی بسیار بالاست. معامله در این صرافی می‌تواند بدون احراز هویت هم انجام شود پس ایرانیان نیز می‌توانند در این صرافی فعالیت کنند ولی باید از آیپی غیر از ایران استفاده کنند این الزام در این صرافی حتی برای مشتریان آمریکایی نیز وجود دارد.

    امنیت بالا برای معاملات و حفاظت از موجودی مشتریان،  حجم بالای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای فیات از جمله ویژگی های صرافی بیت فینکس است.

5- صرافی ارزهای دیجیتال Changelly

صرافی چینجلی نیز یک گزینه مناسب برای ایرانیان است؛ ثبت نام در آن بدون نیاز به احراز هویت و به سرعت قابل انجام است. امکان انواع معاملات اسپات و اهرمی در این صرافی فراهم شده است و افراد بدون احراز هویت تا سقف یک بیت کوین می‌توانند از صرافی به صورت روزانه برداشت داشته باشند. استفاده از VPN یا VPS در این صرافی نیز توصیه می‌شود.

6- صرافی ارزهای دیجیتال Inch 1  

صرافی وان اینچ، جزو معتبر ترین صرافی های غیر متمرکز جهان است که استفاده عموم از آن بدون احراز هویت امکان پذیر است. غیرمتمرکز بودن، قابلیت اتصال به کیف پول‌های مختلف بلاکچین‌های باینس و اتریوم، ارائه بهترین قیمت ها نسبت به دیگر صرافی‌های غیرمتمرکز از جمله ویژگی های این صرافی است.


صرافی ارزهای دیجیتال Inch 1

صرافی وان اینچ، یکی از صرافی های محبوب و جزو بهترین صرافی های غیر متمرکز جهان است


7- صرافی ارزهای دیجیتال Ascendex – BitMax

صرافی ارزهای دیجیتالِ اسند اکس بیتمکس نیز مشتریان خود را ملزم به احراز هویت نمی‌کند. ویژگی بارز دیگر این صرافی ارز دیجیتال این است که تعداد زیادی از آلت کوین ها را می‌توان در آن معامله کرد امکانی که در خیلی از صرافی ها وجود ندارد پس در این صرافی قبل از اینکه بسیاری از رمز ارزها در صرافی های بزرگ دنیا مثلا در بایننس لیست شوند در این صرافی قابل معامله هستند.

 نقد شوندگی بالا، قیمت های مناسب، امنیت و تنوع ارزهای جدید و قدیمی از جمله ویژگی‌های این صرافی ارز دیجیتال است البته لزوم استفاده از VPN  یا VPS برای ایرانیان در این صرافی نیز اجتناب ناپذیر است.

 8- صرافی Coinbase

این صرافی هم در بین کاربران ایرانی شناخته شده و پرطرفدار است و نیاز به معرفی ندارد.

 

9 – صرافی BitMEX

یکی دیگر از صرافی های بزرگ رمز ارز بدون نیاز به احراز هویت و مناسب برای کاربران ایرانی است.

 

10- صرافی کایبر سواپ

یکی دیگر از صرافی های غیر متمرکز که روی بلاکچینِ اتریوم قرار دارد، دارای ارز دیجیتال مختص به خود به نام KNC  است و پایگاه صرافی در کشور سنگاپور است این صرافی هم برای کاربران ایرانی مناسب است.

صرافی کایبر سواپ

کایپر سواپ جزو صرافی های خارجی معتبر و مناسب ایرانیان است


امتیاز دهید : (38)
  • صرافی های خارجی
  • صرافی های محبوب
  • صرافی ارز دیجیتال
  • صرافی بدون نیاز به فیلتر شکن
  • صرافی ارز دیجیتال برای ایران
  • بهترین صرافی ارز دیجیتال

مطالب مرتبط

Relevent Posts

دربارۀ معاملات فیوچرز و انواع آن بیشتر بدانید
  • دربارۀ معاملات فیوچرز و انواع آن بیشتر بدانید

  • در این مقاله تعریف معاملات فیوچرز آشنا خواهید شد. همچنین کاربرد معاملات فیوچرز و انواع آن در حوزه ارز دیجیتال را یاد خواهید ...
مشاهده مطلب
آلت سیزن چیست؟ مزایا و معایب استفاده از الت سیزن
  • آلت سیزن چیست؟ مزایا و معایب استفاده از الت سیزن

  • ایا الت سیزن یک فرصت درآمدی مناسب برای سرمایه گذاران است یا یک تله سرمایه گذاری؟ در این مقاله راجع به تعریف الت سیزن و میزایا و ...
مشاهده مطلب
به سوی سودآوری: استفاده از اندیکاتورهای قدرتمند در نوسان گیری
  • به سوی سودآوری: استفاده از اندیکاتورهای قدرتمند در نوسان گیری

  • در این مقاله با شایع ترین و بهترین اندیکاتورهایی که تحلیل گران برای تحلیل های خود استفاده میکنند، آشنا خواهید ...
مشاهده مطلب