درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

معرفی 3 بازی برتر کریپتویی جهت کسب درآمد

یاسمن سلیمانی نیا
1402/07/30
متاورس

در این مقاله شما را با برخی از بهترین بازی های کریپتویی که پتانسیل درآمدزایی مناسبی دارند، آشنا می خواهیم کرد.

معرفی 3 بازی برتر کریپتویی جهت کسب درآمد | سیبنال

کسب درآمد از بازی های کریپتویی، یک تجارت سرگرم کننده و مفرح است. بازی های رایانه ای به ویژه بازی های آنلاین طرفداران بسیاری دارند. افراد با گروه های سنی مختلف، ساعت های طولانی با اشتیاق فراوان در خانه یا گیم نت به این بازی ها مشغول شده و از آنها لذت میبرند. در چند سال اخیر نیز بسیاری از پلتفرم های ارز دیجیتال با طراحی بازی های کریپتویی، فرصت بی نظیری را در اختیار گیمرها قرار داده اند. با انتخاب این بازی های رمزنگاری شده، علاقه مندان به بازی های رایانه ای می توانند هم با انجام بازی های جذاب و هیجان انگیز به تفریح بپردازند و هم با به دست آوردن سود و درآمد از زمان خود به بهترین شکل استفاده کنند.

درآمد به دست آمده از بازی های کریپتویی و همچنین وظایفی که باید در ازای این درآمد انجام شود، متفاوت هستند. از طرف دیگر، برخی از آنها به رایگان در اختیار گیمرها قرار گرفته اند اما برای شرکت در بسیاری از بازی هایی که سود دهی مناسبی دارند نیز باید ابتدا پول پرداخت کنید. در ادامه، شما را با برخی از بهترین بازی های مبتنی بر بلاک چین و ویژگی هایشان آشنا خواهیم کرد. 

 

درآمد از بازی کریپتویی

بازی کریپتویی اکسی اینفینیتی

یکی از بهترین بازی های کریپتویی که شهرت زیادی نیز به دست آورده، بازی محبوب اکسی اینفینیتی است. اکسی اینفینیتی یک بازی مبتنی بر بلاک چین اتریوم و یکی از بهترین بازی های دنیای متاورس است. بازی اصلی آن رایگان نیست و برای شروع و خرید اکسی ها (حیوانات خانگی موجود در بازی) از رمز ارز اتریوم استفاده می شود. با این وجود، یک نسخه رایگان از آن نیز برای برخی از پلتفرم ها از جمله سیستم عامل های اندروید و iOS ارائه شده است. 

در این بازی رقابتی، شما باید با خرید و پرورش اکسی ها برای وظایف مختلف بازی مانند نبرد با سایر بازیکنان آماده شوید. برای موفق شدن باید اکسی هایی داشته باشید که قدرت بیشتری داشته و بتوانند حریفان شما را شکست دهند. مقدار فاکتور MMR نیز سطح مهارت شما در بازی را نشان میدهد. با کسب امتیاز و پیروزی در مراحل مختلف این بازی، جوایزی را به صورت توکن های SLP و AXS دریافت خواهید کرد. SLP توکن اصلی بازی است و AXS بیشتر برای شرکت در رای گیری ها استفاده می شود. با این وجود، برای موفقیت بیشتر در بازی به هر دو توکن نیاز دارید. به علاوه، هر چه مقدار فاکتور MMR بیشتر باشد، در ازای هر برد توکن SLP بیشتری نیز جایزه می گیرید.

بازی کریپتویی سندباکس یا جعبه شنی

در بین بازی های کریپتویی، بازی سندباکس را به لحاظ درآمد زایی و نقدینگی میتوان یکی از بهترین ها دانست. سندباکس یک بازی گروهی در محیط متاورس و مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. در ابتدا هدف سازندگان آن آشنا کردن مردم با فناوری بلاک چین بود. اما امروزه به یک تجارت دیجیتالی موفق و پر رونق تبدیل شده است. در این بازی، بازیکنان با استفاده از NFT (توکن غیر قابل تعویض) به ساخت دنیای مجازی و سه بعدی دلخواه خود پرداخته و با اشتراک گذاری و مبادله آن درآمد کسب می کنند.

در سندباکس، شما میتوانید دنیای کاملی اشخاص، ساختمان ها، آثار هنری، رویدادها و حوادث و ... مطابق با سلیقه خود بسازید و حتی نحوه تعامل فاکتورهای مختلف با یکدیگر را مشخص کنید. میتوانید در جهان مجازی خود، بازی های مورد علاقه خود را طراحی کنید یا در بازی هایی که بازیکنان دیگر طراحی کرده اند، شرکت کنید. 

برای شرکت در سندباکس به دانلود برنامه آن نیازی نیست. به راحتی میتوانید با مرورگر خود وارد وب سایت این بازی شده و فعالیت خود را آغاز کنید. ثبت نام در Sandbox رایگان است، اما برای شروع این بازی، ابتدا باید از صاحبان آن یک قطعه زمین مجازی (متشکل از پیکسل های سه بعدی) بخرید یا اجاره کنید. تمام فعالیت های بازی جعبه شنی با توکن SAND انجام می شود. یکی از برتری های این بازی اینست که امکان کپی و جعل دارایی های دیجیتالی شما (آثاری که به صورت توکن خلق کرده اید) وجود ندارد. سندباکس این امتیاز را مدیون بلاک چین اتریوم است.

 

درآمد کریپتویی از بازی سندباکس

بازی کریپتویی Decentraland

این بازی محبوب از بین بازی های کریپتویی نیز بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده است. توکن اصلی بازی دیسنترالند MANA نام دارد و برای خرید و فروش املاک و مستغلات مجازی شما در این بازی استفاده می شود. به علاوه؛ این بازی یکی از محبوب ترین بازی ها در محیط متاورس است. این احتمال وجود دارد که با توسعه این بازی، بتوان کسب و کارهای مختلف را به فعالیت در این املاک مجازی تشویق نموده و یک اکوسیستم جدید ایجاد کرد. 

در دیسنترالند نیز می توانید با تهیه زمین، به طراحی و ساخت مناظر، ساختمان ها، آثار هنری و ... به شکل NFT بپردازید و سپس با فروش آنها به درآمد برسید. همچنین، میتوانید با ایجاد چالش هایی در بازی، تجربیات اجتماعی و طراحی رویدادهای خاص و به اشتراک گذاشتن آنها با سایر بازیکنان درآمد داشته باشید. با این حال، بیشترین درآمد و سودآوری در این بازی از طریق سرمایه گذاری و خرید و فروش زمین است. علاوه بر این، می توانید با اجاره دادن زمین خود یا قبول تبلیغات یک زمین دیگر درآمد کسب کنید. 

 

بازی های کریپتویی

جمع بندی

در سال های اخیر، بازی های کریپتویی توانسته اند توجه گیمرها و تریدرهای زیادی را به خود جلب کنند. امکان ایجاد این بازی ها در محیط متاورس و استفاده از ابزارهای واقعیت مجازی، جذابیت این بازی ها را دوچندان کرده است. به علاوه، به کمک پیشرفت سریع فناوری احتمال توسعه این بازی ها و تبدیل شدن آنها به بزرگترین پلتفرم های اقتصادی و تجاری دنیا نیز وجود دارد. این موارد و بسیاری از ویژگی های دیگر بازی های مبتنی بر بلاک چین مانند حفظ حق مالکیت آثار سازنده در آنها، موجب ترغیب تریدرها به سرمایه گذاری روی آنها می شود. 

با این وجود، همچنان باید بتوانید بازی هایی را که پتانسیل سود دهی مناسب را دارند، شناسایی کنید. فاکتورهای مختلفی مانند قیمت ارز دیجیتال و توکن های مورد نیاز برای شرکت در یک بازی، کیفیت، جذابیت محیط و چالش های آن و ... بر رشد و درآمدزایی یک بازی تاثیر خواهند گذاشت. از این رو، سایت سیبنال جمعی از تحلیل گر ها و کارشناسان با تجربه را به شما معرفی کرده تا در این مسیر همراه شما بوده و درصد موفقیت شما را افزایش دهند.

امتیاز دهید : (95)
  • معرفی بازی های برتر کریپتویی
  • کسب درآمد از طریق بازی برتر کریپتو
  • درامدزایی از طریق ارز دیجیتال
  • درآمدزایی کریپتویی با بازی
  • بازی های کریپتویی و بلاک چینی مبتنی بر Play2Earn
  • بازی های کریپتو

مطالب مرتبط

Relevent Posts

VR+ کسب و کارهای حقیقی: بررسی تاثیر متاورس بر کسب و کارها در آینده
  • VR+ کسب و کارهای حقیقی: بررسی تاثیر متاورس بر کسب و کارها در آینده

  • آیا از تاثیر متاورس بر کسب و کارها مطلع هستید؟ برای اینکه بتوانید تصویری روشن تر از تاثیر متاورس بر آینده کسب و کارها داشته ...
مشاهده مطلب
سرمایه گذاری از روش خرید زمین در آلتراورس سیتی
  • سرمایه گذاری از روش خرید زمین در آلتراورس سیتی

  • در این مطلب، به خرید زمین مجازی در آلتراورس سیتی، به عنوان فرصتی برای سرمایه‌گذاری در بازار NFT اشاره شده ...
مشاهده مطلب
بهترین پروژه های سرمایه گذاری در متاورس در سال 2023
  • بهترین پروژه های سرمایه گذاری در متاورس در سال 2023

  • سرمایه گذاری در متاورس و کسب درآمد در این دنیای دیجیتال برای بسیاری از مردم تبدیل به یک منبع درآمد فوق العاده شده ...
مشاهده مطلب