درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

ناگفته ها در بازی همستر؛ آیا بازی همستر واقعا سودآور است؟!

سعیده سی سختی پور
1403/03/30
ارزهای دیجیتال

همستر کامبت (Hamster Kombat) که این روزها با نام بازی همستر شناخته می‌شود، یک بازی مبتنی بر بلاک‌چین و پلتفرم کسب درآمد است. این بازی ادعا می‌کند 100 میلیون کاربر دارد که 24 میلیون به صورت روزانه فعال هستند.

ناگفته ها در بازی همستر؛ آیا بازی همستر واقعا سودآور است؟! | سیبنال

 

این بازی که در اواخر فروردین 1403 راه اندازی شد، تا تاریخ نگارش این مقاله 29/03/1403 بیش از 100 میلیون کاربر دارد و این روزها در بین کاربران ایرانی محبوبیت پیدا کرده است.

کار با این بازی بسیار راحت است و تنها با ضربه زدن روی نمایشگر گوشی یا سیستم خود می‌توانید سکه مجازی دریافت کنید. در این محتوا قرار است به صورت کامل و جامع درمورد بازی کریپتویی همستر کامبت صحبت کنیم. همراه سیبنال باشید.

همستر کمبت چیست؟

همستر یک بازی موبایلی برای کسب درآمد است که در تلگرام موجود است. این بازی ادعا می‌کند 100 میلیون کاربر دارد که 24 میلیون به صورت روزانه فعال هستند. کار با همستر کمبت بسیار راحت است و می‌توان با ضربه زدن روی نمایشگر، کد مورس و دیلی کمبو، سکه‌های مجازی HMSTR را دریافت کرد. (در ادامه به آموزش استفاده از کد مورس در بازی همستر تلگرام پرداخته شده است.)

تاریخ انتشار توکن همستر کامبت

این بازی در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۴ (۶ فروردین ۱۴۰۳) راه اندازی شد. این پروژه که در جامعه ارز دیجیتال توجهات زیادی را به خود جلب کرده است، هر روزه تعداد کاربران بیشتری را به سمت خود می‌کشاند.

بیشتر بخوانید: لیست بازی های رایگان ارز دیجیتال

گیم پلی بازی همستر کمبت

بازی همستر مبتنی بر پلتفرم تلگرام است که کاربران این بازی با جمع آوری سکه باهم رقابت می‌کنند. می‌توان جمع آوری سکه را با روش‌های مختلف انجام داد که در ادامه بیشتر راجع به آن صحبت می‌کنیم.

آیا احتمال کلاهبرداری در این برنامه وجود دارد؟

بازی همستر تلگرام واقعی است؟ آیا بازی همستر کلاهبرداری است؟ شایعات بسیاری در رابطه با کلاهبردار بودن بازی Hamster Kombat وجود دارد، ولی مدرکی که بتواند غیرقانونی یا کلاهبردار بودن این بازی را ثابت کند در دسترس نیست. 

مزایا و معایب همستر کمبات

در اینجا چند نکته برای در نظر گرفتن قبل از بازی همستر کمبت آورده شده است:

نکات مثبت:

  • محبوبیت: با اینکه زمان زیادی از تاریخ انتشار بازی کریپتویی همستر کامبت نمیگذرد اما همچنان در این مدت کوتاه تعداد زیادی کاربر را به خود جذب کرده است و با صرافی‌های معتبری مثل BingX و Kucoin همکاری می‌کند.
  • پتانسیل کسب درآمد: همانطور که این بازی ادعا می‌کند، افراد می‌توانند با جمع کردن سکه در این بازی به کسب درآمد برسند. 
  • گیم پلی ساده: گیم پلی بازی ساده و آسان بوده و برای مبتدیان جذاب است.

نکات منفی:

  • عدم شفافیت و داشتن اطلاعات کم: متاسفانه اطلاعات زیادی در رابطه با تیم توسعه دهنده بازی و نحوه عملکرد آن وجود ندارد.
  • خطرات امنیتی: به طور کلی بازی‌های تلگرامی می‌توانند خطرات امنیتی مثل دسترسی به کیف پول را برای کاربران به همراه داشته باشند.

آموزش دانلود بازی همستر سکه و ثبت نام آن

برای ثبت نام در بازی همستر کمبت، می‌توانید از طریق تلگرام اقدام کنید:

  • اپلیکیشن تلگرام را در گوشی خود نصب کنید.
  • به لینک ربات بازی همستر کامبت در تلگرام بروید.
  • روی دکمه "شروع" کلیک کنید.
  • شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.
  • کد تأییدیه که به شماره شما ارسال می شود را وارد کنید.
  • نام کاربری و رمز عبور خود را برای بازی انتخاب کنید.
  • روی دکمه "ثبت نام" کلیک کنید.

آموزش بازی همستر کمبات

این بازی شباهت زیادی به نات کوین دارد و کار کردن با آن بسیار راحت است. البته جزئیات بازی تا حد قابل توجهی با نات کوین تفاوت دارد که در ادامه بیشتر راجع به آن صحبت می‌کنیم. بازی همستر کمبات از 6 بخش کلی تشکیل شده است که شامل Exchange یا صفحه اصلی صرافی، بخش Mine، Frindes و بخش Earn است.

۱. Choose Exchange یا صفحه اصلی

در این بخش شما با انتخاب صرافی‌های فهرست شده، باید به عنوان مدیر عامل بازی را ادامه دهید. با اینکه شما می‌توانید میزان مشخصی پاداش دریافت کنید، ولی انتخاب آن اجباری نیست. از بخش Exchange بالا سمت راست صفحه می‌توانید یک صرافی را انتخاب کنید.

در این صفحه می‌توانید با زدن روی نمایشگر سکه و امتیاز جمع کنید. و اطلاعاتی مثل امتیاز کلی، سطح یا Level، میزان انرژی و میزان profit در هر ساعت را مشاهده کنید. همچنین در بخش Boost تعداد دفعات تکرار هر کلیک را با پرداخت توکن یا جایزه‌های درون بازی افزایش دهید و میزان انرژی را بالا ببرید. به صورت رایگان شما می‌توانید در طول روز 6 انرژی کاملا رایگان دریافت کنید.

برخی از کاربران از اپلیکیشن اتوکلیکر همستر «Auto Clicker – Automatic tap» یا دیگر اپلیکیشن‌های کلیک خودکار استفاده می‌کنند و به‌راحتی توکن‌های بیشتری را دریافت می‌کنند. این اپلیکیشن برای گوشی اندروید و سیستم عامل ios در دسترس است.

تیم همستر کمبات تاکنون صحبتی درمورد منبع استفاده از اپلیکیشن‌ها نکرده است، اما ممکن است در آینده کاربرانی که از این اپلیکیشن استفاده کرده‌اند را جریمه کند.

۲. دریافت توکن بیشتر در بخش Earn (جمع کردن جایزه)

در این بخش کافیست کانال تلگرام و توییتر همستر را دنبال کرده و توکن دریافت کنید. همچنین به صورت روزانه به شما توکن تعلق می‌گیرد که روزبه روز میزان آن افزایش پیدا می‌کند. شما برای اینکه بتوانید این پاداش‌ها را دریافت کنید باید به صورت روزانه به بازی سر بزنید و سکه‌های خود را دریافت کنید.

۳. بخش Friends دعوت از دوستان و دریافت امتیاز بیشتر

برای دریافت سکه بیشتر، باید دوستان خود را به بازی دعوت کنید. تنها کافیست کد ریفرال خود را برای مخاطبان یا افرادی که می‌خواهید ارسال کنید. 

هر فردی که با لینک شما عضو می‌شود، 5000 سکه به شما تعلق می‌گیرد. البته دعوت کاربران دارای تلگرام پرمیوم 25000 سکه است. همچنین شما با رشد سطح کاربرانی که توسط شما دعوت شده‌اند بازم سکه دریافت می‌کنید که در ادامه میزان هر پاداش را برای شما شرح داده‌ایم:

سطح کاربر رفرال‌شده

هدیه برای کاربران عادی

هدیه برای کاربران پرمیوم

نقره (Silver)

۲۰٬۰۰۰

۲۵٬۰۰۰

طلا (Gold)

۴۰٬۰۰۰

۵۰٬۰۰۰

Platinum

۴۰٬۰۰۰

۷۵٬۰۰۰

الماس (Diamond)

۶۰٬۰۰۰

۱۰۰٬۰۰۰

۴. بخش Mine یا Profit و کارت‌های همستر کامبت

این بخش یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازی همستر محسوب می‌شود که تاثیرگذارتر از کلیک روی صفحه است. در این بخش می‌توان با پرداخت سکه‌ها یا توکن‌های درون بازی کارت‌هایی را در بخش Mine خریداری کرد. این کار در واقع به افزایش Profit شما کمک خواهد کرد. 

Profit شما نشان دهنده این است که در هر ساعت برای شما چقدر توکن استخراج می‌شود. برای مشاهده امتیاز خود میتوانید بالا سمت راست صفحه از بخش Profit per hour را مشاهده کنید.

نکته بسیار مهم: سعی کنید به‌درستی کارت‌ها را انتخاب کنید. باید از کارت‌هایی با هزینه کمتر و بازدهی بیشتر استفاده کنید. ذکر این نکته ضروری است که هر 3 ساعت یکبار به بازی سری بزنید و سود کارت‌ها را دریافت کنید.

۵. کارت روزانه همستر کامبت (Daily Combo)

کارت روزانه همستر کمبو، یک بخش ویژه در قسمت Mine است که در سه باکس و شبیه به علامت سوال قرار گرفته است. در اینجا باید 3 کارت مشخص را از بین کارت‌های بازی پیدا کنید و در صورتی که موفق شوید 5,000,000 سکه دریافت خواهید کرد. شما می‌توانید این کارت هدیه را کانال‌های تلگرامی پیدا کنید. اکثرا این 3 کارت در دسته‌های مختلف Markets ، PR&Team و Legal است.

این سه کارت در بازی همستر، بعد از 24 ساعت تغییر میکنند و کار‌ت‌های جدید جایگزین می‌شوند. همچنین ممکن است برای دریافت یکی از کارت‌ها دوستان خود را به بازی دعوت کنید و یا با ارتقاء کارت‌های دیگر به سطح مشخصی برسید. به فرض مثال برای باز کردن QA team lvl 15 نیاز است که کارت QA team را پیدا کنید و آن را تا سطح 15 ارتقاء دهید تا قفل آن برای شما باز شود.

۶. بخش ایردراپ (Airdrop) در بازی همستر

شرکت همستر کمبات در آپدیت‌های اخیر خود قابلیت اتصال کیف پول را فعال کرده است. برای فعال کردن این بخش باید به بخش Airdrop مراجعه کرده و روی گزینه اتصال کیف پول (Connect your TON) کلیک کنید تا کیف پولتان وصل شود.

آموزش اتصال کیف پول به ربات همستر کامبت

شما باید در ابتدا یک کیف پول شبکه تون مثل تون کیپر (TonKeeper)، تون هاب (Tonhub) یا مای تون ولت (MyTonWallet) را به ربات همستر وصل کنید.

نکته مهم: به خاطر تحریم، استفاده از کیف پول تلگرام یعنی @Wallet توصیه نمی‌شود و اگر استفاده کنید احتمال اینکه نتوانید پول خود را برداشت کنید بسیار زیاد است.

در ادامه طریقه اتصال ایردراپ به کیف پول تون کیپر را به شما آموزش می‌دهیم. البته این روش برای همه کیف پول‌ها به یک طریق انجام می‌شود و تفاوت زیادی ندارد. این مراحل در 3 مرحله انجام می‌شود:

۱. در ابتدا به بخش ایردراپ بروید و روی connect your TON wallet کلیک کنید. زمانی که روی connect your TON wallet کلیک کردید یک پنجره باز می‌شود. در آن باید کیف پول خود که از قبل نصب کرده‌اید را انتخاب کنید تا به ربات اتصال داده شود. سپس با تایید تراکنش کیف پول به ربات وصل خواهد شد. 

بیشتر بخوانید: پرطرفدارترین و جدیدترین ربات تریدر ارز دیجیتال در سال 2024

۲. نکته قابل توجه این است که بعد از اتصال حتما بررسی کنید که تسک کیف پول به ربات همستر تیک خورده باشد. 

نکته: برای اینکه مطمئن شوید کیف پول به درستی وصل شده است باید به کیف پول خود مراجعه کنید و از بخش Browser روی Connected کلیک کنید. درصورتی که در این بخش لوگوی بازی همستر رو مشاهده کنید یعنی کیف پول به بازی متصل شده است. (طبق تصویر)

 

بیشتر بخوانید: روش های افزایش امنیت کیف پول های ارز دیجیتال

آموزش استفاده از کد مورس همستر کامبت

برای استفاده از کد مورس اول از همه باید سه بار روی Earn per tap کلیک کنید که صفحه نمایشگر شما شبیه به تصویر زیر می‌شود.

 

سپس باید کد مورس خود را با توجه به خط یا نقطه انتخاب کنید که می‌توانید لیست را یکجا در تصویر زیر ببینید. به صورت روزانه می‌توانید کد مورس را پیدا کنید و 1.0000.000 سکه دریافت کنید. (برای دریافت کدهای روزانه باید در کانال‌های معتبر عضو شوید.)

ترفندهای افزایش سکه در بازی همستر کمبت (دریافت روزانه 5 میلیون سکه)

روش‌های بسیاری برای بالا بردن سکه در بازی همستر وجود دارد. برای کسب درآمد از بازی همستر کامبت و افزایش سکه می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • استفاده از کارت‌های تقویتی در فروشگاه بازی و استفاده هوشمندانه از آن‌ها
  • ارسال کد ریفرال و دعوت دوستان
  • فعال بودن در بازی

معرفی کارت های هدیه بازی همستر کمبت

بازی همستر کارت هایی را برای کاربران خود در نظر گرفته است که به افزایش پروفیت شما کمک میکند. بهترین کارت‌هایی که می‌تواند تاثیر مثبت در profit شما داشته باشد شامل موارد زیر هستند:

  • کارت Consensus explorer pass
  • کارت Margin trading x75
  • کارت long squeeze
  • کارت Margin training x50
  • کارت Web3 academy launch
  • کارت NFT collection launch
  • کارت Short squeeze
  • کارت There are two chairs
  • کارت Licence UAE
  • کارت Licence north America
  • Margin trading x100
  • کارت Consensus piranha pass

آخرین اخبار بازی همستر کمبت؛ آخرین به روزرسانی همستر

طبق آخرین اخبار، بازی همستر در آینده نزدیک در صرافی BingX لیست خواهد شد. این مسئله به افزایش رونق بازی و همچنین افزایش ارزش سکه کمک خواهد کرد. البته هنوز اطلاعات درستی درمورد تاریخ لیست شدن توکن همستر منتشر نشده است و ممکن است در ماه‌های آینده رخ دهد.

آپدیت های جدید بازی همستر کمبت (28 خرداد)

طبق اخرین آپدیت گفته میشود که بازی همستر بر اساس Profit Per Hour خواهد بود که بعدا قیمت آن اطلاع رسانی می‌شود. بنابراین فعلا طبق گزارشات، پروفیت عامل مهمتری نسبت به سکه است.

 قیمت ارز دیجیتال همستر

طبق پیش بینی‌های اخیر کارشناسان ارز دیجیتال، قیمت ارز همستر کامبت معادل 0.2 دلار است. البته این پیش بینی‌ها برای ارز همستر است نه بازی همستر!

زمان عرضه همستر کامبت مشخص است؟

طبق گزارشات اخیر گفته می‌شود که این بازی در ماه جولای تیر و مرداد 1403 لیست می‌شود و به صرافی‌های متمرکز راه پیدا می‌کند.

چنانچه این اتفاق بیفتد می‌توانید سکه‌هایی که بدست آورده‌اید را به پول واقعی یا رمزارز (مثل بیت کوین، تتر و اتریوم تبدیل کنید.) 

مشکلات رایج بازی همستر کمبت و راه حل آن‌ها

 در ادامه به بررسی 4 تا از مشکلات رایج و ارائه راه‌حل‌هایی برای آنها می‌پردازیم:

۱. مشکل در ورود بازی

  • اتصال اینترنت را بررسی کنید.
  • از به‌روز بودن برنامه مطمئن شوید.

۲. مشکل در دریافت سکه

اگر نمی‌توانید روند افزایش سکه خود را افزایش دهید می‌توانید از کارت‌های تقویتی بازی همستر، ارسال کد ریفرال و دعوت دوستان و کلیک کردن نمایشگر صفحه سکه‌های خود را افزایش دهید.

۳. مشکل در واریز و برداشت وجه

  • از صحت اطلاعات بانکی خود اطمینان حاصل کنید.
  • از آپدیت بودن نسخه برنامه برای واریز و برداشت وجه استفاده کنید.
  • از پشتیبانی بازی درخواست کمک کنید.

۴. مسدود شدن حساب کاربری

به قوانین و مقررات بازی مراجعه کنید و مطمئن شوید که آنها را نقض نکرده‌اید.

همستر ادامه راه نات کوین است؟

نمی‌توان با قاطعیت گفت که همستر ادامه راه نات کوین است. زیرا همستر کمبت یک بازی جدید با ویژگی‌ها و پتانسیل‌های خودش است و نمی‌توان آینده این بازی را پیش‌بینی کرد.

این دو بازی در کنار شباهت، تفاوت‌های زیادی نیز باهم دارند. از جمله تفاوت‌های مهم آن‌ها این است که نات کوین یک بازی استخراج ابری بود، در حالی که همستر کمبت یک بازی کلیکی است. 

نات کوین به دلیل مشکلاتی که داشت نتوانست ارزش خود را نگه دارد، با این حال همستر کمبت نیز اطلاعات دقیقی درمورد آن وجود ندارد و آینده آن مشخص نیست. بازی نات کوین نیز مثل بازی همستر در تلگرام انجام میشد و دارای بخش Earn بود.

آیا همستر کامبت قانونی است؟

قانونی بودن همستر کمبات هنوز مشخص نیست. هرچند صرافی‌های معتبری مثل کوکوین قرار است این بازی را لیست کنند؛ ولی همچنان این بازی مجوزهای لازم را ندارد و هیچگونه چارچوب مشخصی برای این بازی تنظیم نشده است.

نکات مهم درمورد بازی همستر کمبات

  • هیچ تضمینی برای سودآوری این بازی وجود ندارد.
  • ممکن است در آینده با محدودیت‌ها یا ممنوعیت‌هایی از سوی مقامات قانونی روبرو شوید.
  • قبل از سرمایه‌گذاری در این بازی یا هر بازی دیگری، حتما تحقیقات خود را انجام دهید.

جمع بندی: آیا بازی همستر ارزش بازی کردن دارد؟

از آنجایی که هیچ تضمینی برای این بازی وجود ندارد و همیشه در بازی‌های مبتنی بر بلاک چین خطر کلاهبرداری وجود دارد، بنابراین ممکن است شما وقت خود را هدر دهید. همچنین احتمال رسیدن به درآمد نیز وجود دارد. پس با توجه به موارد ذکر شده، نمی‌توان به طور قطعی گفت که بازی همستر کمبت ارزش بازی کردن دارد یا خیر. این به شما و اولویت‌هایتان بستگی دارد. اگر سوالی درمورد بازی همستر دارید می‌توانید در بخش کامنت‌ها با ما و دیگر مخاطبان سیبنال درمیان بگذارید.

سوالات متداول 

بازی همستر کامبت رایگان است؟

بله. شما به صورت رایگان می‌توانید به انجام این بازی بپردازید. حتی در حین دریافت توکن و خرید کارت‌های بازی نیاز به پول واقعی ندارید.

آیا می‌توان همستر کامبت را خرید و فروش کرد و در چه صرافی‌هایی لیست می‌شود؟

تنها در صورتی می‌توان به خرید و فروش بازی همستر پرداخت که در صرافی‌های گفته شده مثل بایننس، کوکوین و غیره به صورت رسمی لیست شوند.

همستر کامبت ایمن است؟

آیا بازی همستر واقعی است؟ بازی همستر به دلیل اینکه بر بستر تلگرام راه اندازی شده است اطلاعات خاصی را از کاربران خود دریافت نمی‌کند پس می‌توان به امنیت بازی همستر کامبت اشاره کرد.

آیا هر یک میلیون سکه همستر 200 هزار دلار ارزش دارد؟

خیر، اگر این پیش بینی درست باشد برای ارز دیجیتال همستر صدق می‌کند نه بازی همستر!

چه کشورهایی بیشترین بازدید را از همستر کامبت داشته اند؟

این بازی بیشتر در کشورهای روسیه، ایران و هند محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. 

بازی همستر کی لیست میشه؟

هنوز هیچ اطلاعاتی در این رابطه وجود ندارد؛ ولی در صورتی که شرکت همستر درمورد لیست شدن این بازی اطلاع رسانی کند در همین مقاله به آن اشاره می‌کنیم.

در بازی همستر پروفیت مهمتر است یا سکه؟

بسیاری از افراد بر این باورند که با جمع‌آوری سکه‌های بیشتر در همستر کامبت، پس از ایردراپ توکن‌های بیشتری دریافت خواهند کرد. اما بر اساس پست منتشر شده در صفحه رسمی پروژه در ایکس، معیار اصلی تخصیص توکن‌ها سود ساعتی یا همان پرافیت است. روش دقیق و سایر معیارهای توزیع توکن‌ها در همستر کامبت هنوز مشخص نشده است. برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر، باید منتظر اعلام رسمی از سوی سازندگان پروژه باشیم.

امتیاز دهید : (194)
  • همستر کامبت
  • بازی همستر

مطالب مرتبط

Relevent Posts

انواع روش های استیکینگ در بازار ارز دیجیتال
  • انواع روش های استیکینگ در بازار ارز دیجیتال

  • استیکینگ یکی از روش‌های کسب درآمد از دارایی‌های دیجیتال است که تنها به یک روش محدود نمی‌شود و شیوه‌های مختلفی برای انجام آن وجود ...
مشاهده مطلب
کیف پول تراست ولت چیست | راهنمای جامع 0 تا 100
  • کیف پول تراست ولت چیست | راهنمای جامع 0 تا 100

  • در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال رواج گسترده‌ای یافته است و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند با کیف پول تراست ولت و ...
مشاهده مطلب
معرفی 15تا از پرطرفدارترین بازی های رایگان تلگرام 2024
  • معرفی 15تا از پرطرفدارترین بازی های رایگان تلگرام 2024

  • مدتی است که بازی های رایگان تلگرام حسابی سر و صدا به پا کرده‌اند. شاید تا قبل از پروژه نات کوین کم‌تر کسی از گروه سنی 40 سال به ...
مشاهده مطلب