درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

معرفی 5 سایت برتر برای ساخت NFT بدون کد نویسی

بریار یونسی
1400/11/23
توکن غیر مثلی - NFT

ان اف تی کریتورها کار ساخت NFT های جدید را بسیار تسهیل کرده اند. در این نوشته، 5 مورد از بهترین انواع این ابزارها را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی 5 سایت برتر برای ساخت NFT بدون کد نویسی | سیبنال

معرفی 5 ان اف تی کریتور برتر برای ساخت NFT بدون کد نویسی 

ان اف تی کریتور ها ابزارهایی هستند برای ساخت آسانتر NFT توسط افراد معمولی. این روزها تبلیغات وسیعی در مورد NFT ها انجام می‌شود و بازار آنها بسیار پر رونق است. در این شرایط، افراد زیادی با یک سوال روبرو می شوند؛ چگونه می توانم یک NFT جدید بسازم؟. در واقع، ایجاد NFT ها می تواند برای تازه کارانِ این عرصه، دشوار به نظر برسد. زیرا باید از مواردی چون قراردادهای هوشمند برای استقرار، ابرداده برای ویرایش و هزینه گاز برای پرداخت، سر در بیاورید. خوشبختانه در حال حاضر، این روند آسان تر از همیشه شده است. پلتفرم های متنوعی وجود دارند که به عنوان ان اف تی کریتور، کار ساخت NFT را برای افراد معمولی و تازه کار انجام می دهند. ان اف تی کریتور‌ها کار را به گونه‌ای انجام می‌دهند که مردم بتوانند بدون نیاز به دانستن کدنویسی یا ایجاد قراردادهای هوشمند، NFT ایجاد کنند. بیایید برخی از ان اف تی کریتور های معروف را به شما معرفی کنیم. 

 

بیشتر بخوانید: رمز ارز غیر قابل تعویض ( NFT ) چیست؟


استفاده از ان اف تی کریتورها برای ساخت NFT

 

1- NiftyKit یک ان اف تی کریتور همه کاره 

NiftyKit یک پلتفرمِ بدون نیاز کد نویسی برای سازندگان NFT است. این ان اف تی کریتور به افراد امکان می دهد NFT ها را ایجاد، مدیریت و بفروشند. ناگفته نماند که به سازندگان اجازه می دهد از قراردادهای هوشمند سفارشیِ خود استفاده کنند. بنابراین NiftyKit به سازندگان NFT اجازه می‌دهد تا دارایی‌هایی را که بر روی پلتفرم ایجاد می‌کنند برای خود حفظ کنند. سازندگان NFT در NiftyKit می‌توانند بر روی شبکه اتریوم و Polygon، ان اف تی بسازند. سپس کاربران می توانند این NFT ها را در پلتفرم NiftyKit، OpenSea و Rarible یا وب سایت های خود بفروشند.

NiftyKit یک سرویس اشتراک است و ماهیانه 9.99 دلار هزینه دارد. این بسته به کاربران امکان برش نامحدود NFT در Polygon را می دهد. اما برای استفاده از قراردادهای هوشمند خود در شبکه اتریوم باید هزینه گس (Gas fee) این شبکه را پرداخت کنند. علاوه بر این NiftyKit، 5٪ از فروش اولیه را به محض واریز خریدار از طریق قرارداد هوشمند برای خود برداشت می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: چگونه میتوانیم توکن NFT خرید و فروش کنیم؟


2- NFT Art Generator یک پلتفرم معروف برای ساخت مجموعه های NFT 

NFT Art Generator امکانات زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. یکی از مهمترین امکانات این ان اف تی کریتور، ساخت مجموعه های NFT شخصی است. با این ان اف تی کریتور می‌توان تقریباً همه چیز را کنترل کرد. از جمله اینکه می‌توانید با استفاده از این ابزار، صفات و ویژگی های مطلوب خود را به NFT ها بدهید. همچنین می‌توانید ابرداده ها را برای مجموعه خود ویرایش و آثار هنری تولید شده را پیش نمایش دهید. 

محیط کاربری ان اف تی کریتور NFT Art Generator

ان اف تی کریتور مذکور حتی یک نسخه رایگان برای ساخت حداکثر  100 NFT دارد. اگرچه توجه به این نکته مهم است که نسخه های رایگان NFT Art Generator همگی دارای یک واترمارک بر روی خود هستند. هزینه اشتراک NFT Art Generator از 179 دلار برای حداکثر 1000 NFT شروع و تا 389 دلار برای 10000 NFT ادامه دارد. علاوه بر این، NFT Art Generator می‌تواند قراردادهای هوشمند را برای مجموعۀ NFT شما ایجاد کند. ان اف تی کریتور مذکور برای هر NFT فروخته شده در فروش اولیه، 4.9 درصد، کارمزد دریافت می کند.

 

3- Manifold Studio با قراردادهای هوشمند جذاب و سفارشی 

Manifold Studio در اکتبر 2021 راه اندازی شد. این ان اف تی کریتور بیشتر به خاطر ایجاد قراردادهای هوشمند سفارشی برای سازندگان مختلف NFT  (هم تازه‌کاران و هم حرفه ای‌ها) شناخته شده است. داشبورد Manifold Studio به کاربران این امکان را می دهد تا با کلیک یک دکمه و بدون نیاز به کدنویسی، قراردادهای هوشمند ایجاد کنند. استفاده از این ان اف تی کریتور، کاملا رایگان است. 
ان اف تی کریتور Manifold Studio مفتخر است که به سازندگان NFT، کنترل کامل قراردادهای هوشمند خود را به محض استقرار آنها می دهد. برای شفاف سازی، این قراردادها به کاربران اجازه می دهند تا هر دو نوع ان اف تیِ ERC 721 و ERC 1155 را بسازند. برای ایجاد یک NFT، تنها کافیست که دارایی های خود را آپلود کنید، ابرداده خود را سفارشی کنید و دکمه MINT»» را بزنید. قابل ذکر است، Manifold Studio تصاویر با وضوح بالا و فایل های با حجم نامحدود را برای ذخیره سازی غیر متمرکزِ ویدیو می‌پذیرد. سازندگان می توانند، NFT های ساخته شده توسط این ان اف تی کریتور را در تمام بازارهای اصلی NFT بفروشند.

استفاده از ان اف تی کریتور Manifold Studio  توسط بسیاری از کاربران

 

4- ان اف تی کریتور OpenSea برای استخراج بدون گاز در بزرگترین بازار NFT

OpenSea دارای یک ابزار ساخت رایگان NFT است که به سازندگان NFT اجازه می‌دهد تا NFT ها را از طریق متدی به نام Lazy minting بسازند. به طور خلاصه، Lazy minting به فرآیند ساخت NFT بدون نیاز به پیش پرداخت هزینه گس، اشاره دارد. در عوض در این متد، قرارداد هوشمند برای NFT شما تنها زمانی روی بلاک چین مستقر می شود که کسی آن را بخرد. علاوه بر این با Lazy minting، نیازی به ارائه قرارداد هوشمند خود ندارید. البته باید بدانید در اولین باری که در OpenSea ان اف تی ایجاد می‌کنید، باید هزینه پرداخت کنید.


بیشتر بخوانید: Lazy minting چیست و چه کمکی به استخراج NFT می کند؟ 

 

5- ان اف تی کریتور Foundation یک لانچ پد برای سازندگان NFT 

ان اف تی کریتور Foundation، پلتفرمی است متمرکز که بیشتر از آنچه در OpenSea می‌بینید بر بازار خود نظارت دارد. به هر حال، خود OpenSea اعتراف می کند که حدود 80 درصد از محتوایش، محتوایی ناخواسته و با ارزش پایین است. پلتفرم Foundation اینگونه نیست و سازندگان NFT در آن، به یک دعوت از فردی که از قبل در Foundation فعالیت داشته نیاز دارند. این کار نوعی اعتبار سنجی ابتدایی برای تشخیص واجد شرایط بودن افراد برای فعالیت در پلتفرم است. فرایند ساخت NFT در Foundation بسیار ساده است. استقرار یک قرارداد هوشمند، آپلود فایل، ویرایش متادیتا و ویژگی‌های مجموعه، همه با کلیک یک دکمه اتفاق می‌افتند. Foundation برای اندازه فایل ها، محدودیت 50 مگابایتی دارد. با این حال، فایل ها به جای سرورهای Foundation، در سیستم IPFS غیرمتمرکز ذخیره می شوند، که یک مزیت بزرگ است. البته به یاد داشته باشید که شما باید تمام هزینه های مربوط به گَس شبکه را بپردازید.

 

بیشتر بخوانید: صرافی OpenSea؛ نحوه خرید یا فروش در بزرگترین بازار NFT

 


ان اف تی کریتور Foundation

 

امتیاز دهید : (201)
  • ان اف تی کریتور
  • nft کریتور
  • ساخت nft بدون کدنویسی
  • سایت ساختن ان اف تی بدون نیاز به کد
  • خرید و فروش توکن غیر مثلی چگونه است
  • ساخت nft رایگان
  • آموزش ساخت nft
  • کارمزد شبکه سایت های خرید و فروش nft
  • ساخت nft رایگان در NFT Art Generator
  • کارمزد ساخت nft
  • آموزش کامل ساخت NFT
  • ساخت nft بدون کد
  • وبسایت ساخت nft رایگان
  • بهترین سایتهای nft
  • سایت های برتر ساخت nft
  • ساختن توکن غیرمثلی رایگان

مطالب مرتبط

Relevent Posts

6 روش تشخیص nft جعلی از واقعی
  • 6 روش تشخیص nft جعلی از واقعی

  • برای کسانی که قصد دارند وارد بازار nft شوند، روش های تشخیص nft جعلی از واقعی را نوشته‌ایم تا به آنها کمک کنیم از تله کلاهبرداران ...
مشاهده مطلب
معرفی 5 وبسایت برتر جهت ساخت توکن رایگان ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین
  • معرفی 5 وبسایت برتر جهت ساخت توکن رایگان ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین

  • ایجاد توکن ارز دیجیتال با یک قرارداد هوشمند انجام می شود. برخی از وب سایت ها اجازه می دهند تا ساخت توکن ارز دیجیتال خود را به ...
مشاهده مطلب
معرفی 5 مورد از بهترین توکن های هواداری(fan token)  در بازار ارز دیجیتال
  • معرفی 5 مورد از بهترین توکن های هواداری(fan token) در بازار ارز دیجیتال

  • توکن های هواداری فوتبال، فرصتی برای هواداران برای مشارکت بیشتر در باشگاه‌های مورد علاقه خود هستند. برای آشنایی با این فناوری و ...
مشاهده مطلب