درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

عرضه ان اف تی(NFT) کریستیانو رونالدو در صرافی ارز دیجیتال بایننس

رضا محمدیان فرد
1402/04/11
توکن غیر مثلی - NFT

در این مقاله، توضیحاتی جامع را در مورد ان اف تی کریستیانو رونالدو، به شما ارائه خواهیم داد. NFT های رونالدو، از طریق صرافی بایننس به فروش می رسند.

عرضه ان اف تی(NFT) کریستیانو رونالدو در صرافی ارز دیجیتال بایننس | سیبنال

مقدمه

ان اف تی(NFT) یا توکن غیر قابل معاوضه، نوعی رمزارز می باشد که به منظور حفظ حق صاحب اثر، ابداع شده است. طی سال های گذشته، بسیاری از افراد مشهور وارد دنیای ان اف تی ها شده اند و توکن های آنها نیز در صرافی های مختلف، فروخته شده است. یکی از ورزشکارانِ معروف که NFT وی اخیرا در صرافی بایننس قرار گرفته است، کریستیانو رونالدو می باشد. در این مقاله قصد داریم تا توضیحاتی جامع را در مورد ان اف تی(NFT) کریستیانو رونالدو، به شما ارائه دهیم. اگر شما هم می خواهید اطلاعات خود را در مورد NFT این فوتبالیست معروف افزایش دهید، تا پایان همراه ما باشید.

توکن های NFT کریستیانو رونالدو، از طریق صرافی بایننس به فروش می رسند.

ان اف تی(NFT) یا توکن غیر قابل معاوضه چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم توضیحات بیشتری را در مورد ان اف تی کریستیانو رونالدو به شما ارائه دهیم، بهتر است تا ابتدا مفهوم NFT را بیان نماییم.

فرض کنید که شما با استفاده از نرم افزار فتوشاپ، یک اثر هنری را خلق می کنید و سپس آن را در اینستاگرام منتشر می نمایید. اگر یک شخص، این عکس را از صفحه شما دانلود کند و آن را بدون ذکر نام منبع، در صفحه شخصی خودش منتشر نماید، هیچ فردی متوجه نخواهد شد که این اثر، در واقع متعلق به شما بوده است.

 

بیشتر بخوانید: رمز ارز غیر قابل تعویض ( NFT ) چیست؟

 

توکن NFT با استفاده از مکانیزمی خاص، از اتفاق فوق، جلوگیری می کند. به عبارت دیگر، توکن NFT، نوعی ارز دیجیتال است که حاوی اطلاعات شناسنامه ای یک اثر هنری نیز می باشد. بدین ترتیب، اگر شما اثر هنری خود را در قالب NFT منتشر نمایید، مالکیت دائمی این اثر در اختیار شما خواهد بود و هیچ‌کسی حقِ استفاده از آن را نخواهد داشت.

همچنین، با استفاده از NFT، صاحب اثر می تواند اثر هنری خود را در صرافی های ارز دیجیتال، به حراج بگذارد و از این راه، به کسب درآمد بالایی برسد.

 

بیشتر بخوانید: چگونه می توانیم توکن NFT خرید و فروش کنیم؟

 

ان اف تی(NFT) کریستیانو رونالدو

در ماه نوامبر سالِ 2022، صرافی ارز دیجیتال بایننس، اولین مجموعه از ان اف تی های کریستیانو رونالدو را منتشر کرد. طبق قراردادِ همکاری بایننس با کریستیانو رونالدو، چهار مجموعه از NFT های این بازیکن معروف، در بازه های زمانی مختلف منتشر خواهند شد و هر کدام از این مجموعه ها، بخشی از زندگی رونالدو را به تصویر خواهند کشید.

اولین مجموعه از ان اف تی های کریستیانو رونالدو، سال های ابتدایی شروع ورزش حرفه ای او را نشان می دهند و در مجموعه های آینده، باقی دوران زندگی رونالدو، نمایش داده خواهد شد.

مدیران صرافی ارز دیجیتال بایننس معتقدند که در آینده، دنیای مجازی متاورس و دنیای واقعی، به هم پیوند خواهند خورد. هدف این صرافی از انتشار ان اف تی کریستیانو رونالدو نیز، آشنا کردن هواداران این فوتبالیست سرشناس با دنیای بلاکچین و متاورس می باشد.

کریستیانو رونالدو در مورد انتشار این ان اف تی ها، گفته است که هوادارانش، بخش مهمی از زندگی او را تشکیل می دهند و انتشار این NFT ها، فرصتی برای دادن یک یادگاری منحصر به فرد به آنها است.

اطلاعات تکمیلی در مورد NFT کریستیانو رونالدو

همانگونه که در پاراگراف های قبل نیز بیان کردیم، در مجموع، چهار کلکسیون از ان اف تی های کریستیانو رونالدو، منتشر خواهند شد. این NFT ها در چهار گروه زیر، قرار می گیرند؛

1. بسیار بسیار نایاب یا  SSR

2. بسیار نایاب یا SR 

3. نایاب یا R 

4. معمولی یا  N

تمامی مجموعه های ان اف تی کریستیانو رونالدو، لحظاتی زیبا و بیاد ماندنی از زندگی او را نشان می دهند.

اولین مجموعه از توکن های NFT کریستیانو رونالدو، در نوامبر 2022 منتشر شده است.

تعدادِ ان اف تی های کریستیانو رونالدو در هر مجموعه

تعداد ان اف تی های کریستیانو رونالدو در هر مجموعه، عبارت است از؛

1. مجموعه اول (بسیار بسیار نایاب): پنج NFT 

2. مجموعه دوم (بسیار نایاب): چهل NFT 

3. مجموعه سوم (نایاب): 600 NFT 

4. مجموعه اول (معمولی): 6000 NFT 

نحوه برگزاری مراسم فروش NFT کریستیانو رونالدو 

مراسم حراجی برای فروش هر مجموعه، به صورت آنلاين و در مدت 24 ساعت، برگزار می شود. هر شخصی که در طول این 24 ساعت، قیمت بالاتری را برای خرید اعلام نماید،NFT به او تعلق خواهد گرفت. همچنین، قیمت پایه برای خرید ان اف تی های معمولی کریستیانو رونالدو، از BUSD 77 (دلار صرافی بایننس) شروع می شود.

مزایای خرید NFT کریستیانو رونالدو

صرافی بایننس، مزایای خاصی را برای خرید ان اف تی کریستیانو رونالدو، در نظر گرفته است. این مزایا عبارتند از؛

1. دریافت پیام از سمت کریستیانو رونالدو (پس از خرید هر توکن، یک پیام شخصی از سمت کریستیانو رونالدو، برای شما ارسال خواهد شد).

2. دریافت کالاهایی خاص با امضای کریستیانو رونالدو (صرافی بایننس، به صورت تصادفی، محصولات مختلفی را به عنوانِ پاداشِ خریدِ توکنِ NFT رونالدو، به کاربران خود ارائه می دهد. این محصولات، توسط کریستیانو رونالدو امضا خواهند شد).

3. اخذ دسترسی دائمی به ان اف تی کریستیانو رونالدو در آینده ( شما با یک بار خریدِ توکن NFT رونالدو، دسترسی دائمی به این توکن را اخذ خواهید کرد).

4. امکان فروش ان اف تی کریستیانو رونالدو (به محض خرید NFT رونالدو، شما صاحب این NFT خواهید بود. از آنجایی که احتمال افزایش قیمت این NFT ها در آینده وجود دارد، شما می توانید از فروش آنها به کسب درآمد بالایی برسید).

5. دریافت Mystery Box رونالدو (هر کاربر، پس از خرید ان اف تی کریستیانو رونالدو، یک Mystery Boxنیز دریافت خواهد کرد. محتویات درون این جعبه مشخص نیست اما امکان دارد یک NFT دیگر از کریستیانو رونالدو در آن، وجود داشته باشد).

علاوه بر مزایای فوق، صرافی ارز دیجیتال بایننس به تمامی افرادی که در این صرافی ثبت نام می کنند و کد ارجاع RONALDO را وارد می نمایند، یک Mystery Box هدیه خواهد داد.

اشخاصی که با کد ارجاع RONALDO در صرافی بایننس ثبت نام می کنند، یک Mystery Box به عنوان پاداش ثبت نام، دریافت می نمایند.

سخن پایانی

در این مقاله، توضیحاتی جامع را در مورد ان اف تی کریستیانو رونالدو، به شما ارائه دادیم. ان اف تی های این فوتبالیست معروف، شامل چهار مجموعه منحصر به فرد می باشند که اولین مجموعه آن در نوامبر 2022، منتشر شده است.

امتیاز دهید : (59)
  • ان اف تی کریستیانو رونالدو در بایننس
  • ان اف تی رونالدو در صرافی ارز دیجیتال بایننس
  • nft رونالدو
  • فروش NFT رونالدو در بایننس
  • کلکسیون NFT رونالدو در بایننس
  • ان اف تی(NFT) کریستیانو رونالدو

مطالب مرتبط

Relevent Posts

6 روش تشخیص nft جعلی از واقعی
  • 6 روش تشخیص nft جعلی از واقعی

  • برای کسانی که قصد دارند وارد بازار nft شوند، روش های تشخیص nft جعلی از واقعی را نوشته‌ایم تا به آنها کمک کنیم از تله کلاهبرداران ...
مشاهده مطلب
معرفی 5 وبسایت برتر جهت ساخت توکن رایگان ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین
  • معرفی 5 وبسایت برتر جهت ساخت توکن رایگان ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین

  • ایجاد توکن ارز دیجیتال با یک قرارداد هوشمند انجام می شود. برخی از وب سایت ها اجازه می دهند تا ساخت توکن ارز دیجیتال خود را به ...
مشاهده مطلب
معرفی 5 مورد از بهترین توکن های هواداری(fan token)  در بازار ارز دیجیتال
  • معرفی 5 مورد از بهترین توکن های هواداری(fan token) در بازار ارز دیجیتال

  • توکن های هواداری فوتبال، فرصتی برای هواداران برای مشارکت بیشتر در باشگاه‌های مورد علاقه خود هستند. برای آشنایی با این فناوری و ...
مشاهده مطلب