درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

12 سایت معتبر برای دریافت ایردراپ ارز دیجیتال رایگان - 2024

سعیده سی سختی پور
1403/07/02
ارزهای دیجیتال

امروزه یکی از ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد از طریق ایردراپ ارز دیجیتال است. ایردراپ‌ها پروژه‌هایی هستند که به طور رایگان به شما توکن می‌دهند تا شما را به نگه‌داشتن پروژه تشویق کنند؛ اما یک چالشی که وجود دارد قانونی بودن این ایردارپ‌ها هستند.

12 سایت معتبر برای دریافت ایردراپ ارز دیجیتال رایگان - 2024 | سیبنال

گرچه بسیاری از ایردراپ‌های رایگان جدید که معرفی می‌شوند، قابل اعتماد هستند؛ اما در این بین پروژه‌های کلاهبرداری نیز وجود دارند. پس به نظر شما معتبرترین سایت‌های ایردراپ کدام‌اند؟ در این مقاله همراه ما باشید تا به پاسخ این سوال برسیم. 

ایردراپ چیست؟

در بیانی ساده ایردراپ را این‌گونه می‌توان تعریف کرد؛ ایردراپ یک پروژه است که در آن ارز دیجیتال به صورت رایگان بین کاربران توزیع می‌شود. به کمک ایردراپ، توسعه‌دهنده می‌تواند به منظور تبلیغ پروژه خود ارز دیجیتال رایگان به افراد هدیه دهد. با این ترفند، تعداد هولدرهای پروژه افزایش یافته که به نفع سازنده است. 

بیشتر بخوانید: ایردراپ چیست؟ به صورت کامل و جامع

چطور می‌توان در ایردراپ‌های ارز دیجیتال شرکت کرد؟

برای اینکه در بهترین ایردراپ های رایگان شرکت کنید، لازم است تا چند ابزار را فراهم آورید. شما باید بدانید که برای شرکت در پروژه‌های ایردراپ ارز دیجیتال به یک کیف پول مطمئن نیاز دارید. به این منظور با توجه به شبکه‌ای که روی آن فعالیت می‌کنید، کیف پول مناسب خود را انتخاب نمایید. 

مورد دوم سرمایه است. گرچه ایردراپ های رایگان بسیاری وجود دارند؛ اما برای شرکت در پروژهایی که پتانسیل بالایی برای رشد دارند، باید مقداری سرمایه اولیه داشته باشید؛ چراکه بابت تراکنش‌هایی که انجام می‌دهید ‌باید کارمزد پرداخت کنید. 

پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ عنوان از سرمایه‌ای که با از دست رفتن آن زندگی و آینده شما به خطر می‌افتد، استفاده نکنید. چنانچه برای دریافت ایردراپ ارز دیجیتال رایگان سایتی وجود داشت که امکان ورود به آن را نداشتید؛ تنها کافیست از یک فیلترشکن استفاده نمایید. 

دقت کنید، برای پیشرفت در حوزه ارزهای دیجیتال نیاز است تا از اخبار بروز آن مطلع باشید، پس با افتتاح حساب در توییتر و دیسکورد اخبار روز ارزهای دیجیتال را دنبال کنید. 

بیشتر بخوانید: 20 تا از بهترین ایردراپ های تلگرام

معرفی 11 سایت معتبر ایردراپ ارز دیجیتال 

برای دریافت ایردراپ ارز دیجیتال سایت‌های زیادی وجود دارند؛ اما اولین و مهم‌ترین اصل، واقعی و معتبر بودن آن است؛ از این رو ما قصد داریم تا در این بخش معتبرترین سایت‌های ایردراپ را به شما معرفی کنیم. 

1. ایردراپ کوین (Coin Airdrop)

کوین ایردراپ، سایتی تخصصی است که اطلاعاتی را در خصوص ایردراپ‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سایت که رابط کاربری ساده‌ای دارد، لیست ایردراپ های رایگان را به همراه اطلاعات کاملی از آن‌ها نمایش می‌دهد. در این سایت می‌توانید از اخبار روز ایردراپ، مقالات دنیای کریپتو، مقالات آموزش کیف پول وغیره استفاده کنید.

2. سایت ایردراپی Freeairdrop.io

استفاده از این سایت ایردراپی ساده است؛ از این رو در هر سطحی که باشید می‌توانید از آن استفاده کنید. در سایت Freeairdrop جدیدترین ایردراپ با راهنمای کاملی از آن پروژه معرفی می‌شود تا کاربران دچار مشکل نشوند. شما می‌توانید جدیدترین اخبار مربوط به ایردراپ ارز دیجیتال را از طریق کانال تلگرام این سایت دنبال کنید.

3. سایت airdrops۹۹.com

این پلتفرم در سال 2018 شروع به فعالیت کرد. در سایت airdrops99 می‌توانید از جدیدترین اطلاعات حوزه ایردراپ مطلع شوید. علاوه بر اینکه مقالات موجود در این سایت به شما کمک می‌کنند تا نحوه شرکت در هر یک را بیاموزید. یکی از مزیت‌های این پلتفرم وجود فضایی ساده است که امکان فعالیت افراد تازه‌کار را فراهم می‌کند. 

در airdrops99.com می‌توانید از رویدادهای آینده نیز باخبر شوید. به این منظور 24 ساعت قبل از هر رویداد اخبار آن را دریافت خواهید کرد. یکی از دلایلی که اشخاص این سایت را برای اطلاع از اخبار ارزهای دیجیتال انتخاب می‌کنند، دریافت ارز دیجیتال به صورت رایگان است. 

4. ایردراپ MOB

AirdropsMob یک ایردراپ ارز دیجیتال جامعه‌محور است. در این سایت اطلاعات مربوط به جدیدترین ایردراپ های ارز دیجیتال انتشار داده می‌شود. این پلتفرم که از سال 2018 فعالیت خود را آغاز کرده، تا به امروز توانسته ایردراپ های معتبر جدید را معرفی کند؛ از این رو به عنوان منبعی قابل اعتماد برای کاربران شناخته می‌شود. در این سایت علاوه بر مطالعه اخبار ایردراپ‌های مختلف، پاداش و جوایزی نیز دریافت خواهید کرد.

5. ایردراپ کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)

ایردراپ کوین مارکت یکی از بهترین ایردراپ ها در سال 2024 معرفی شد. CoinMarketCapدر سال 2013 تاسیس شد؛ اما به سرعت پیشرفت کرد و به یکی از معتبرترین ایردراپ‌ها تبدیل شد. از مارکت کپ برای مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال، اعتبارسنجی پروژه‌ها و سایر اطلاعات ایردراپ ارز دیجیتال می‌توان استفاده کرد. 

زمانی که وارد این سایت می‌شوید، مشاهده خواهید کرد که ایردراپ‌ها در سه دسته‌بندی جاری، آینده و پایان یافته تقسیم‌ شده‌اند. با این دسته‌بندی کاربران به راحتی از ایردراپ‌های جاری و آینده مطلع می‌شوند. البته هر کاربر می‌تواند بر اساس فیلترهای موجود در سایت نیز نحوه نمایش ایردراپ‌ها را شخصی سازی کند. 

6. ایردراپ دراپینو

سایت دراپیتو یکی از بهترین ایردراپ ها در ایران محسوب می‌شود؛ زیرا عملکرد این پلتفرم به شکلی است که زمانی که برای خرید تراکنشی را انجام می‌دهید، درصدی از این تراکنش‌ها در این پلتفرم به ارز دیجیتال تبدیل می‌شود. 

7. ایردراپ آلرت 

Airdrop Alert یک ایردراپ معتبر و رایگان است که به کاربران ارزهای دیجیتال رایگان می‌دهد. مورتن کریستنسن پروژه آلرت را با این هدف راه‌اندازی کرد که کاربران را از پروژه‌های کلاهبرداری دور نگه‌دارد. در حال حاضر ایردراپ آلرت گسترش یافته و در حوزه‌هایی نظیر NFT، New، Featured، Exclusive، DeFi وغیره فعالیت می‌کند. از طریق این ایردراپ ارز دیجیتال نیز می‌توانید روند صعود یا نزول و اطلاعات ایردراپ‌های دیگر را پیگیری کنید. 

8. ایردراپ پدیکت (Airdrop Paddict)

پدیکت از جمله پلتفرم‌هایی است که ایردراپ‌های غیر قابل اعتماد را از سایرین جدا می‌کند. این پلتفرم به معرفی ایردراپ های معتبر می‌پردازد. یکی از قابلیت‌های ایردراپ پدیکت تایمر شمارش معکوس است که به شما نشان می‌دهد برای شرکت در هر ایردراپ چقدر فرصت دارید.

9. ایردراپ کینگ

یکی دیگر از ایردراپ های رایگان معتبر، Airdrop King است. ایردراپ کینگ به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا اطلاعات بهترین ایردراپ های ارز دیجیتال را در دسترس داشته باشند؛ به همین دلیل ایردراپ کینگ به عنوان یک منبع برای ایردراپ امن به شمار می‌رود. این وب‌سایت کاملا رایگان است؛ به همین منظور کاربران ایرانی برای استفاده از آن مشکلی نخواهند داشت. 

10. ایردراپ AirdropBob

ایردراپ Bob یکی از سایت‌های معتبر در حوزه ارز دیجیتال است که لیست ایردراپ های آنی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ از این رو سریع‌تر در جریان ایردراپ‌های سودآورد قرار می‌گیرید. 

11. سایت ایردراپی TER

سایت ایردراپ ter نیز یکی از سایت‌هایی است که ایردراپ های جدید ارز دیجیتال را معرفی می‌کند؛ این سایت ایردراپ‌ها را بر اساس فیلترهایی که در صفحه قرار داده دسته‌بندی می‌کند تا یک صفحه شخصی‌سازی شده در دسترس داشته باشید. 

12. ایردراپ airdrops.io

سایت airdrops.io با دارا بودن نزدیک به 25 هزار کاربر فعال، اعتبار بالایی در جامعه دارد. در این وب‌سایت منابع آموزشی زیادی در خصوص ایردراپ ارز دیجیتال منتشر می‌شود. علاوه بر آن جدیدترین ایردراپ رایگان را نیز معرفی می‌کند.

 

کلام پایانی 

در این مقاله سعی کردیم تا یک توضیح ساده از ایردراپ ارز دیجیتال داشته باشیم. همچنین به شما آموزش دهیم که چطور می‌توانید در ایردراپ‌های ارز دیجیتال شرکت کنید. فراموش نکنید قبل از شرکت در هر پروژه در مورد آن به خوبی تحقیق کنید تا بتوانید ایردراپ های واقعی دریافت نمایید.

 اگر پس از مطالعه این مطلب از سایت سیبنال سوالی در خصوص ایردراپ‌های رایگان داشتید، در بخش کامنت‌ها با ما در ارتباط باشید. از همراهی شما متشکریم.

امتیاز دهید : (72)
  • ایردراپ ارز دیجیتال رایگان

مطالب مرتبط

Relevent Posts

انواع روش های استیکینگ در بازار ارز دیجیتال
  • انواع روش های استیکینگ در بازار ارز دیجیتال

  • استیکینگ یکی از روش‌های کسب درآمد از دارایی‌های دیجیتال است که تنها به یک روش محدود نمی‌شود و شیوه‌های مختلفی برای انجام آن وجود ...
مشاهده مطلب
کیف پول تراست ولت چیست | راهنمای جامع 0 تا 100
  • کیف پول تراست ولت چیست | راهنمای جامع 0 تا 100

  • در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال رواج گسترده‌ای یافته است و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند با کیف پول تراست ولت و ...
مشاهده مطلب
معرفی 15تا از پرطرفدارترین بازی های رایگان تلگرام 2024
  • معرفی 15تا از پرطرفدارترین بازی های رایگان تلگرام 2024

  • مدتی است که بازی های رایگان تلگرام حسابی سر و صدا به پا کرده‌اند. شاید تا قبل از پروژه نات کوین کم‌تر کسی از گروه سنی 40 سال به ...
مشاهده مطلب