درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

20 تا از بهترین ایردراپ های تلگرام | معتبرترین ایردراپ ها

سعیده سی سختی پور
1403/06/24
ارزهای دیجیتال

امروزه استفاده از ایردراپ تلگرام در میان قشر جوان جامعه به دلیل به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان جذاب شده است. اغلب ایردراپ‌های تلگرام جنبه بازی دارند.

20 تا از بهترین ایردراپ های تلگرام | معتبرترین ایردراپ ها | سیبنال

در حقیقت افراد در حین بازی توکن‌هایی را دریافت می‌کنند که ممکن است در بازار ارز دیجیتال به جایگاه و قیمت خوبی برسند. سیمپل، پیکسل تپ و دبلیو کوین از جمله ایردراپ‌هایی هستند که تنها با کلیک کردن به شما توکن رایگان می‌دهند.

به خاطر ساده بودن کلیک کردن و دریافت ارز رایگان، جذابیت و کاربران این چند پلتفرم افزایش یافته است؛ اما به نظر شما چه ایردراپ‌های دیگری وجود دارند که به وسیله آن می‌توان بی دردسر کرپیتو جمع‌آوری کرد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال با ما همراه باشید تا تعدادی از ایردراپ‌های معروف تلگرام را به شما معرفی کنیم. 

ایردراپ چیست؟

ایردراپ راهی برای به دست آوردن بدون دردسر کرپیتو است. در حقیقت افراد با استفاده از ایردراپ و بدون اینکه از لحاظ مالی هزینه‌ای کنند، رمزارز به دست می‌آورند. به طور معمول ایردراپ‌ها زمانی عرضه می‌شوند که یک استارتاپ قصد داشته باشد در بازار ارز دیجیتال ایردراپ خود را معرفی کند. به این صورت یک استراتژی تبلیغاتی در نظر می‌گیرد تا به کاربران توکن رایگان دهد.

بیشتر بخوانید: ایردراپ چیست؟

ایردراپ تلگرام چیست؟ 

یکی از انواع ایردراپ‌ها، ایردراپ تلگرام است. به طور معمول توسعه‌دهندگان برای کسب اعتماد بیش‌تر و افزایش آگاهی مردم در این پلتفرم ایردراپ‌هایی را عرضه می‌کنند. برای مثال سیمپل و یا پیکسل تپ دو ایردراپ جدید تلگرام هستند. 

معرفی ایردراپ های جدید تلگرام 

در پلتفرم‌های مختلف، ایردراپ‌های متفاوتی ارائه می‌شوند؛ اما ما قصد داریم در ادامه 19 مورد از ایردراپ های معتبر تلگرام را به شما معرفی کنیم.

1. ایردراپ یس کوین (yescoin)

ایردراپ یس کوین، یک بازی در فضای بلاکچین است که در پلتفرم تلگرام معرفی شده است. این ایردراپ تلگرام کمی متفاوت‌تر از سایر ایردراپ‌های تلگرام که به صورت کلیکی بودند، عمل کرده است. در بازی یس کوین، روی صفحه تعداد زیادی سکه نمایش داده می‌شود. 

زمانی که شما انگشتتان را روی سکه‌ها می‌کشید، ناپدید شده و سکه‌های جدیدی ظاهر می‌شوند. با توجه به این مشخصات شما نمی‌توانید از نرم‌افزارهای کلیک خودکار استفاده کنید؛ چراکه سکه‌ها جای مشخصی ندارند و به طور مرتب ناپدید می‌شوند.

2. ایردراپ سیمپل (simple)

در مجموعه بهترین ایردراپ های تلگرام، سیمپل کوین نیز قرار دارد. ربات سیمپل کوین از دو طریق به شما سکه می‌دهد:

روش اول از طریق ضربه زدن و روش دوم از طریق استخراج ساعتی با باز کردن ربات. این ربات آپشن‌هایی را نیز برای شما در نظر گرفته است که یکی از آن‌ها گزینه Boost است. در قسمت بوست کارت‌های خود را ارتقا می‌دهید و با افزایش امتیاز می‌توانید سکه بیش‌تری در این ایردراپ تلگرام جمع‌آوری کنید.

3. ایردراپ دات کوین Dotcoin (DTC)

در لیست ایردراپ های رایگان تلگرام، دات کوین نیز قرار گرفته است. دات کوین نیز مانند تپ سواپ و همستر تنها با ضربه زدن روی صفحه به شما توکن می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این ایردراپ که سبب توزیع عادلانه دات کوین می‌شود، عدم استفاده از ربات کلیکر است. به همین دلیل نمی‌توانید بی رویه توکن جمع‌آوری کنید. 

4. ایردراپ میم فای کلاب (MemeFi Coin)

اگر به دنبال ایردراپ تلگرام جدید هستید، میم فای کلاب گزینه مناسبی است. این ایردراپ تلگرام ویژگی‌هایی دارد که سبب شده در لیست ایردراپ‌های معتبر قرار گیرد. در این بازی کاربران با یکدیگر مبارزه می‌کنند؛ از این رو محیطی پرچالش و رقابتی ایجاد شده است. میم فای کلاب با توزیع توکن رایگان، در تلاش است تا کاربران جدیدی را برای مشارکت جذب کند.

5. ایردراپ کتیزن (Catizen)

ربات ایردراپ تلگرام کتیزن، یک بازی جذاب و خاص را در بستر بلاکچین ارائه می‌کند. این بازی نه تنها بسیار سرگرم‌کننده است؛ بلکه برای کاربران سودآور نیز است. متاسفانه هنوز جزئیات زمان لیست شدن این ایردراپ مشخص نشده است؛ اما تیم کتیزن خاطر نشان کرده‌اند که تنها کسانی می‌توانند از این ایردراپ بهره ببرند که به بالای جدول صعود یافته‌اند. 

6. ایردراپ پیکسل تپ (pixel Tap)

در بین ایردراپ های معتبر جدید و معتبر تلگرام، پیکسل تپ که بر پایه بلاکچین است، نیز وجود دارد. کاربران این ربات تنها با کلیک کردن می‌توانند سکه دریافت کنند. نام دیگر این ایردراپ تلگرام به افتخار توسعه دهنده آن پیکسل ورس نام گرفت. طبق اخبار ارزهای دیجیتال، به زودی ایردراپ پیکسل تپ نیز به عنوان یک ارز دیجیتال عرضه می‌شود. یک موضوع تشویقی در پیکسل تپ ارائه سود و پاداش به صورت درون بازی و بر اساس تعداد بردهای کاربر است. 

7. ایردراپ کیوبز (Cubes)

کیوبز نیز یکی از ایردراپ‌های تلگرام است. در بازی تلگرامی کیوبز، با ضربه زدن توکن رایگان کیوبز دریافت خواهید کرد. توسعه دهندگان کیوبز، این بازی را شبیه به یک گنج یاب دیجیتالی خوانده‌اند. این بازی آن‌قدر طرفدار پیدا کرده است که در دسته بهترین ایردراپ های تلگرام قرار دارد و در پاییز 1403 لیست و قیمت‌گذاری می‌شود. 

8. ایردراپ فایرکوین (FireCoin)

در لیست ایردراپ های معتبر تلگرام، فایر کوین نیز با کلیک کردن به شما سکه می‌دهد. هنوز اطلاعاتی در خصوص اینکه این ایردراپ تلگرام چگونه بین بازیکنان تقسیم می‌شود، اعلام نشده است؛ اما توسعه‌دهندگان اشاره کرده‌اند که اگر تعداد سکه‌هایی که جمع‌آوری کرده‌اید بیش‌تر باشد، شانس شما برای دریافت توکن ارز دیجیتال بعد از لیست شدن نیز بیش‌تر است. 

9. ایردراپ دبلیو کوین (W-Coin)

دبلیو کوین یک ایردراپ تلگرام رایگان است. این بازی شباهت زیادی به نات کوین دارد. یعنی تنها با کلیک کردن، دعوت دوستان و مشاهده تبلیغات می‌توانید سکه جمع کنید. این بازی بیش از 2 میلیون کاربر دارد و یکی از ایردراپ های معتبر تلگرام به شمار می‌رود. 

10. ایردراپ سی ای ایکس (CEXP)

بازی سی ای ایکس (cex.io) نیز توکن CEXP رایگان می‌دهد. در این بازی به هر میزان امتیاز کسب کنید، می‌توانید توکن بیش‌تری نیز به دست آورید. یکی از جذابیت‌های ایردراپ سی ای ایکس ایجاد گروه و لیگ است. با کلیک روی کلمه آبی لینک ایردراپ تلگرام سی ای ایکس می‌تواند وارد ربات این بازی شوید.

بیشتر بخوانید: کسب درآمد میلیونی با 4 حرکت ساده در ایردراپ CEX.IO

11. تون استیشن (Ton Station)

در بین چندین ایردراپ تلگرام، خالی از لطف نیست که به تون استیشن نیز اشاره‌ای داشته باشیم. فضای بازی در تون استیشن شبیه به تایم فارم است. یعنی نیازی به کلیک کردن مداوم برای کسب توکن نیست. بلکه تنها از طریق فارمینگ می‌توانید به تعداد توکن مدنظرتان برسید. 

یکی از دلایلی که کاربران به سراغ ایردراپ‌هایی نظیر تایم فارم و تون استیشن نمی‌روند، جمع آوری سخت توکن است. اغلب افراد ترجیح می‌دهد که به راحتی با کلیک کردن تعداد زیادی توکن دریافت کنند. برای کسب توکن از این ایردراپ هر چند ساعت یکبار وارد ربات شوید. 

12. ایردراپ ماسک ایمپایر (Musk Empire)

ممکن است ایردراپ ماسک ایمپایر به گوشتان نخورده باشد. ایمپایر یک ایردراپ جدید تلگرام است که بخاطر عکس ایلان ماسک معروف شد. برخی از افراد نیز بر این باورند که این ایردراپ متعلق به ایلان ماسک است؛ از این رو معتقدند این رمزارز آینده خوبی دارد. 

در این بازی یک شخصیت اصلی وجود دارد که همان آقای ایلان ماسک است. در فضای بازی ایردراپ تلگرام ماسک ایمپایر امکان خرید خانه، محصولات ورزشی و حتی غذایی وجود دارد. هدف این است که اقداماتی انجام شود تا وضعیت آقای ماسک ارتقا یابد. از این طریق می‌توانید توکن (سکه) جمع کنید. البته بهتر است مانند بازی همستر علاوه بر توجه به توکن، به پروفیت نیز اهمیت دهید. 

13. ایردراپ تون کوین (Ton Coin Airdrop)

پروژه تون کوین که مبتنی بر بلاکچین است یک ایردراپ جدید تلگرام محسوب می‌شود. برای اینکه بتوانید از این ایردراپ توکن رایگان بگیرید، لازم است که ابتدا در کیف پول دیجیتالی خود، ارز تون کوین را وارد نمایید. پس از آن مقداری تون کوین را تحت عنوان وثیقه نگه داشته و در ازای آن توکن رایگان دریافت کنید.

13. ایردراپ فری کیش

شاید کمتر کسی اسم فری کیش که یک ایردراپ تلگرام است را شنیده باشد. برای اینکه بتوانید از این پلتفرم که به طور غیر متمرکز روی بلاک چین تلگرام است، توکن دریافت کنید. ابتدا باید وارد سایت فری کیش شوید. پس از ثبت نام، ایمیل خود را ثبت و مقداری توکن رایگان دریافت نمایید. 

14. ایردراپ کریپتو فلایپ

ایردراپ کریپتو فلایپ یک بازی کریپتویی بر اساس پیش بینی قیمت است. این ایردراپ روی بلاکچین تلگرام فعالیت می‌کند. برای کسب امتیاز لازم است تا در بازی فلایپ ثبت نام کنید. پس از آن باید حدس بزنید که قیمت ارزهای دیجیتال چقدر می‌شود. بر اساس پیش بینی‌هایی که انجام می‌دهید، امتیاز دریافت خواهید کرد. 

14. ایردراپ میجر (major)

یک ایردراپ جدید تلگرام که این روزا محبوب شده، میجر است. یکی از دلایلی که به این ایردراپ تلگرام بهای زیادی داده شد، توسعه میجر توسط خود تلگرام بود. این بازی برخلاف همستر، تپ سوآپ، نات کوین و... تنها از راه کلیک سود نمی‌دهد.

در فضای بازی میجر، در ابتدا مقداری توکن به شما هدیه داده می‌شود. پس از آن با افزایش تعداد فالوورها و دوستان خود می‌توانید توکن بیش‌تری کسب کنید. همچنین اگر بتوانید در نتیجه کلیک‌هایی که انجام می‌شود، سطح خود را در بازی ارتقا دهید، تتر استخراج خواهید کرد. 

15. تایم فارم (Time Farm)

یکی دیگر از بهترین ایردراپ های تلگرام، تایم فارم نام دارد. در تایم فارم نیاز نیست که برای به دست آوردن توکن کلیک کنید. بلکه می‌توانید بر اساس فارمینگ توکن جمع نمایید. اگر می‌خواهید در بازی تایم فارم توکن خیلی زیادی جمع کنید، تنها راه حل رفرال کد است. پس تا جایی که میتوانید دوستان خود را به این بازی دعوت کنید. البته به تازگی امکان استیکینگ کردن توکن نیز فراهم شده است که خود به افزایش توکن‌ها کمک می‌کند. 

بیشتر بخوانید: همه چیز درمورد بازی تایم فارم

16. ایردراپ ربات گپ (Airdrop bot chat)

ربات گپ تلگرام، به نحوی متفاوت به شما توکن می‌دهد. در این ربات تلگرامی باید دستوراتی که داده می‌شود را انجام دهید تا در قبال آن توکن رایگان دریافت کنید.

17. ایردراپ همستر کامبت (Airdrop Hamster Kombat)

همستر یکی از بهترین ایردراپ های تلگرام است که سر و صدای زیادی در تمام جهان به پا کرده است. برای اینکه بتوانید در این ربات به اندازه کافی ایردراپ جمع‌آوری کنید، باید هر روز فعال باشید؛ چراکه باید در هر روز تعدادی کارت خریداری تا بتوانید تعداد بیش‌تری سکه دریافت نمایید. 

بیشتر بخوانید: ناگفته ها در بازی همستر

18. ایردراپ یس کوین (Yescoin airdrop)

ایردراپ یس کوین، یک بازی در فضای بلاکچین است که در پلتفرم تلگرام معرفی شده است. این ایردراپ تلگرام کمی متفاوت از سایر ایردراپ‌های تلگرام که به صورت کلیکی بودند، عمل کرده است. در بازی یس کوین، روی صفحه تعداد زیادی سکه نمایش داده می‌شود. 

زمانی که شما انگشتتان را روی سکه‌ها می‌کشید، ناپدید شده و سکه‌های جدیدی ظاهر می‌شوند. با توجه به این مشخصات شما نمی‌توانید از نرم‌افزارهای کلیک خودکار استفاده کنید؛ چراکه سکه‌ها جای مشخصی ندارند و به طور مرتب ناپدید می‌شوند.

19. ایردراپ تپ سواپ (Airdrop Tap Swap)

یک ایردراپ جدید تلگرام، تپ سوآپ است. تپ سوآپ که این روزها سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است، روی شبکه سولانا ساخته شده و در ازای هر ضربه به شما رمزارز می‌دهد. بنا بود تپ سواپ در تیر 1403 لیست شود؛ اما به دلیل استفاده برخی از کاربران از برنامه‌های کلیک خودکار، توزیع توکن به صورت ناعادلانه صورت گرفت و زمان لیست و قیمت‌گذاری آن به تعویق افتاد. 

بیشتر بخوانید: خبر داغ بازی تپ سواپ (TapSwap)

20. ایردراپ بلوم (Blum)

بلوم یکی از ایردراپ های معتبر تلگرام است که تاییدیه نیز دریافت کرده است؛ از این رو کاربران زیادی در آن عضو شده‌اند. بلوم مانند سایر ایردراپ‌‌ها که با کلیک کردن توکن رایگان می‌دهند، نیست! در حقیقت بلوم یک بازی است. اگر بتوانید طبق پروتکل بازی کنید، ایردراپ بیش‌تری نیز کسب خواهید کرد. 

بیشتر بخوانید: همه چیز درمورد بازی بلوم

جدول مقایسه ایردراپ های تلگرام

نام ایردراپ تلگرام

نحوه دریافت توکن رایگان

ربات گپ

انجام دستورات ربات

تایم فارم

فارمینگ کردن- از طریق رفرال کد

میجر

کلیک کردن- دعوت دوستان

کریپتو فلایپ

پیش بینی قیمت

فری کیش

ثبت نام در سایت

تون کوین

ثبت نام در کیف پول

ماسک ایمپایر

ارتقا وضعیت شخصیت بازی

تون استیشن

فارمینگ کردن

سی ای ایکس

رقابتی با ایجاد لیگ

کیوبز

کلیک کردن

فایر کوین

کلیک کردن

دبلیو کوین

کلیک کردن

پیکسل تپ

کلیک کردن

دات کوین

کلیک کردن

میم فای کلاب

بازی مبارزه‌ای

یس کوین

جمع آوری سکه‌های مجازی با کلیک - بالا بردن سطح کاربری شرکت در ماموریت‌های روزانه

سیمپل

کلیک کردن- استخراج ساعتی

بازی بلوم

دعوت دوستان به بازی - کسب امتیاز با مربع P

بازی تپ سواپ

سیستم معرفی دوستان - کسب درآمد با کلیک کردن - دریافت جایزه در ازای انجام فعالیت‌های خاص

بازی همستر

دریافت پاداش روزانه - کلیک به صورت ضربه‌ای - خرید کارت و دریافت درآمد ساعتی

کلام پایانی 

امروزه ایردراپ تلگرام به منبعی برای درآمد زایی تبدیل شده است. اغلب افراد این ایردراپ‌ها را فرصتی طلایی برای رسیدن به سود زیاد می‌دانند. باید توجه داشته باشید که گرچه این روش راهی عالی برای به دست آوردن ارز دیجیتال به صورت رایگان است؛ اما لازم است تا قبل از شرکت در هر ایردراپ در مورد آن تحقیقات لازم انجام شود. 

اگر پس از مطالعه این مقاله از سیبنال باز هم سوالی داشتید، می‌توانید در بخش کامنت‌ها با ما در میان بگذارید. از همراهی شما متشکریم. 


سوالات متداول 

نحوه شرکت در ایردراپ های تلگرام چگونه است؟

برای شرکت در هر یک از ایردراپ‌های تلگرام، تنها کافیست وارد ربات آن شده و مراحل ثبت نام را بگذارنید. 

برای شرکت در ایردراپ تلگرام نیاز به پرداخت هزینه است؟

اغلب اوقات برای شرکت در ایردراپ‌های تلگرام نیازی به پراخت هزینه نیست؛ مگر برخی موارد که در قبال توکن رایگانی که می‌دهند، مبلغ ناچیزی دریافت می‌کنند.

چگونه مطمئن شوم یک ایردراپ تلگرام ایمن است؟

حتما قبل از ثبت نام در ایردراپ تلگرام، در خصوص توسعه‌دهنده و مالکان آن تحقیق کنید. همچنین توجه داشته باشید که آیا تیک سبز تاییدیه جهانی را از سمت تلگرام دریافت کرده است یا خیر. 

آیا ایردراپ‌های تلگرام قانونی هستند؟

بله؛ اغلب ایردراپ‌های تلگرام قانونی هستند.

امتیاز دهید : (95)
  • ایردراپ تلگرام
  • ایردراپ معتبر تلگرام
  • بهترین ایردراپ تلگرام

مطالب مرتبط

Relevent Posts

ایردراپ چیست | 0 تا 100 راهنمای جامع ایردراپ ارز دیجیتال
  • ایردراپ چیست | 0 تا 100 راهنمای جامع ایردراپ ارز دیجیتال

  • ایردراپ چیست و چگونه می‌توانید ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید؟ در این راهنما، همه چیز درباره ایردراپ‌ها را ...
مشاهده مطلب
11 تفاوت کلیدی ارز دیجیتال با فارکس - مقایسه جامع + جدول
  • 11 تفاوت کلیدی ارز دیجیتال با فارکس - مقایسه جامع + جدول

  • از جمله تفاوت ارز دیجیتال با فارکس می‌توان به نحوه کارکرد، میزان نقدینگی، ساعات معاملاتی، میزان نوسان، ریسک ها و چالش های سرمایه ...
مشاهده مطلب
تفاوت فارکس و بورس: ثروتمندان از کدام بازار سود می‌برند؟
  • تفاوت فارکس و بورس: ثروتمندان از کدام بازار سود می‌برند؟

  • تفاوت فارکس و بورس چیست؟ در اینجا به بررسی تفاوت‌های این دو بازار مالی و مزایا و معایب هر کدام میپردازیم. همراه ما باشید تا ...
مشاهده مطلب