درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

نقد و بررسی بازی بلوم: آیا ارزش زمان شما را دارد؟

سعیده سی سختی پور
1403/04/06
ارزهای دیجیتال

بازی بلوم، یک بازی تلگرامی کلیکی جدید است که با ارز دیجیتال گره خورده و می‌توان توکن‌های به دست آمده از آن را در صرافی‌ها فروخت.

نقد و بررسی بازی بلوم: آیا ارزش زمان شما را دارد؟ | سیبنال

بازی بلوم، یک بازی کلیکی و صرافی غیرمتمرکز در فضای تلگرام است. بازی تلگرامی بلوم، با تلفیق این دو دنیا با هم به کاربران اجازه می‌دهد تا کلیک کرده و ارز دیجیتال به دست بیاورند. به دلیل مزایای قابل توجه بازی تلگرامی BLUM هم اکنون طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. 

در این مقاله به بررسی شیوه بازی، کسب امتیاز و مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بازی بلوم چیست؟

بازی بلوم تلفیقی از بازی‌های کلیکی و ارز دیجیتال است که کاربر با تپ کردن بر دکمه‌های مختلف می‌تواند توکن‌های این بازی را بدست بیاورد. این بازی به نحوی یکی از جایگزین‌های نات کوین به شمار می‌رود. 

توکن‌ها در بازی بلوم در تلگرام قابل جمع آوری، ارتقا و معامله با دیگر کاربران است. همچنین این بازی دارای سیستم ماینینگ بوده و کاربر می‌تواند حتی زمانی که بازی نمی‌کند هم BLUM به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: ناگفته ها در بازی همستر کمبات

مزایا و معایب بازی بلوم

بازی بلوم دارای مزایا و معایب مختلفی است که به شرح زیر است: 

مزایا

  • بلوم یک بازی تاییده شده بوده و از نقشه راه دقیق و سازندگانی قوی برخوردار است. 
  • کار با بازی راحت بوده و همه می‌توانند از آن استفاده کنند.
  • امکان اجرای آن روی نسخه دسکتاپ هم وجود دارد. 
  • می‌توان با آن درآمد رایگان کسب کرد. 
  • رقابت در بازی کم بوده و همه نمی‌توانند به راحتی وارد آن شوند.

معایب

  • مهمترین عیب آن ضعف در فرآیند استخراج آن است. 
  • بازی مشکلات فنی زیادی دارد. 
  • بازی بلوم هنوز در صرافی‌ها لیست نشده است.
  • محدودیت ورود و دعوت از دوستان دارد.
  • درآمد حاصل از آن زیاد نیست.

نحوه انجام بازی بلوم

اولین مرحله در انجام بازی بلوم تلگرام، نصب اپلیکیشن تلگرام و سپس اجرای ربات آن است. البته شروع بازی به این سادگی نیست و باید منتظر دریافت تاییدیه از طرف تیم سازندگان بود. یا اینکه دوستان‌تان در این برنامه بوده و از طریق آنها لینک دعوت را دریافت کنید. 

بنابراین لینک بلوم تلگرام را باید از وب سایت رسمی آن بگیرید. به دلیل بالا بودن احتمال کلاهبرداری، بهتر است روی لینک‌های ناشناس کلیک نکنید. توجه داشته باشید که ربات بازی بلوم دارای تیک آبی بوده و مابقی ربات‌ها، جعلی هستند.

بیشتر بخوانید: پرطرفدارترین و جدیدترین ربات تریدر ارز دیجیتال در سال 2024

 

آموزش بازی بلوم تلگرام

در پاسخ به این سوال که بازی بلوم چگونه است، باید گفت بعد از ورود به ربات تلگرام و ایجاد حساب کاربری، بازی به شکل زیر انجام می‌شود: 

ابتدا روی گزینه START FARMING کلیک کنید تا بازی به صورت خودکار شروع شود. اگر بازی روی گزینه خودکار باشد، بدون نیاز به فعالیت کاربر، شروع به جمع آوری امتیاز می‌کند. اما سرعتش کند است و هر 8 ساعت یک‌بار زمان آن تمام شده و باید مجددا گزینه استارت را کلیک کرد.

این بازی شباهت زیادی به بازی‌ فروت نینجا داشته و باید در زمانی مشخص روی آیتم‌هایی که از بالا به پایین ریخته می‌شود، کلیک کرده و امتیاز به دست آورد. البته آیتم‌های بمب هم دارد که در صورت کلیک، امتیاز کسب می‌شود. برگه‌های آبی رنگ و یخی هم هستند که اگر روی آن کلیک کرد، بازی چند ثانیه‌ای متوقف شده و می‌توان امتیاز بیشتری به دست آورد.

بیشتر بخوانید: سایر بازی های رایگان ارز دیجیتال

 

آموزش بخش های مختلف بازی بلوم

بازی بلوم به غیر از بخشHOME ، قسمت‌های مختلف دیگری هم دارد که عبارتند از: 

  • TASKS: این بخش حاوی مأموریت‌هایی است که می‌توان با آن امتیاز بیشتری به دست آورد. 
  • FTENS: در این بخش می‌توان با دعوت کردن دوستان‌تان، امتیاز کسب کنید. هر کاربر می‌تواند 10 نفر را به بازی اضافه کند.

سایت ویراعصر خدمات صرافی ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد، به طوری که کاربران می‌توانند به راحتی انواع ارزهای دیجیتال را خرید و فروش کنند. اگر شما هم دوست دارید یک سایت صرافی ارز دیجیتال برای خودتان داشته باشید به سایت ویراعصر سری بزنید و یا روی کلمه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید.

انواع گل ها در بازی بلوم

انواع گل‌ها در بازی بلوم چیه؟ این سوالی است که احتمالا در قدم اول برای کاربران مطرح می‌شود. در بازی تلگرامی بلوم تنها برگ‌های سبزی که از بالای صفحه به پایین صفحه می‌ریزند، دارای امتیاز هستند. در واقع تنها گل در بازی برگ‌های سبز است. برگ‌های آبی نیز وجود دارد که فاقد امتیازند اما می‌توانند در کسب امتیاز بیشتر، کمک کند.

ترفندهای برنده شدن در بازی بلوم

برای برنده شدن در بازی بلوم ارز دیجیتال باید از دو آیتم بازی آگاه بود. در واقع بازی حاوی دو آیتم است: 

BLUM POINT یا BP و PLAY PASS که به شکل الماس نشان داده می‌شود. این آیتم به کاربر اجازه اجرای بازی اصلی را داده و با آن می‌توان در مدت 30 ثانیه با کلیک روی برگ‌های سبز، امتیاز BP را کسب کرد. 

بازی بلوم هر 24 ساعت، 5 بار این فرصت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد از پلی پس استفاده کند. همچنین می‌توان با حضور فعال و روزانه، علاوه بر کسب بلوم پوینت، پلی پس بیشتری نیز به عنوان پاداش روزانه دریافت کرد.

کسب سکه بیشتر در بازی بلوم

برای به دست آوردن امتیاز یا سکه بیشتر در بازی بلوم، باید افراد بیشتری را به بازی دعوت کرد و آنها نیز باید تعداد دیگری را وارد بازی کنند. در این صورت ربات بازی به کاربر، توکن‌های بیشتری می‌دهد. روش دیگر آن هم فعالیت بیشتر در بازی و خرید سکه است.

برای دریافت سکه‌های بیشتر و یادگیری ترفندها می‌توانید از کارشناسان ما در سیبنال کمک بگیرید.

 

نحوه استخراج توکن در ایردراپ BLUM 

استخراج توکن در ایردراپ بلوم متفاوت از سایر بازی‌های نات کوین تلگرام است. یعنی سازندگان بلوم باید ابتدا ورود کاربر را تایید کنند و لینک ثبت نام را برای او بفرستند. به همین جهت دسترسی به آن کمی محدودتر و مشکل‌تر از سایر پروژه‌های ایردراپ در تلگرام است. 

آموزش جمع آوری توکن های بلوم

آموزش استخراج ارز Bloom بسیار راحت است. کاربر باید فقط روی برگ‌های سبزی که در تصویر هستند، کلیک کند. فقط این برگ‌ها امتیاز دارند. همچنین لابه‌لای برگ‌های سبز، بمب‌هایی وجود دارد که باعث صفر شدن امتیاز می‌شوند. هر چه کاربر زمان بیشتری در بازی بلوم باشد و امتیاز بالاتری به دست بیاورد، تعداد توکن‌ها نیز بیشتر خواهد شد. 

البته سازندگان بلوم به عنوان یک صرافی غیرمتمرکز به کاربران خود اجازه داده‌اند که از شبکه‌های مختلف، کوین خریداری کنند. در آینده نیز شرایط لازم برای اتصال کیف پول آنها به این پلتفرم، مهیا خواهد شد. 

همچنین امکان خرید سکه‌های درون بازی هم وجود دارد که در هر 12 ساعت، می‌توان توکن‌های ان را به صورت رایگان دریافت کرد.

بهترین صرافی برای خرید و فروش بلوم

در واقع هنوز مشخص نیست که بلوم کی لیست می‌شود. اما بسیاری از کارشناسان این حوزه پیش بینی می‌کنند که صرافی‌های معتبری همچون OKX، BingX، CEX، بای بیت و بایننس به زودی از این بازی حمایت کرده و آن را لیست می‌کنند.

قیمت بازی بلوم

قیمت ارز BLUM در حال حاضر فاقد وات پیپر است. آنچه که در قیمت‌گذاری بازی بلوم تاثیرگذار خواهد بود، زمان لیست شدن آن و صرافی‌هایی است که آن را لیست می‌کنند. بر اساس اعلام وب سایت بلوم، در 3 ماه سوم 2024 کیف پول‌های MPC منتشر می‌شوند. در همین زمان احتمالا اپلیکیشن صرافی در اپ استور و گوگل پلی قرار خواهد گرفت و سرویس بلاک چین راه‌اندازی می‌شود. 

نحوه فروختن سکه های جمع آوری شده

برای فروش سکه‌های جمع آوری شده در بلوم، ابتدا باید آنها را کیف پول منتقل کرده و سپس در صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز به فروش برسانید. البته از آنجایی که هنوز رمز ارز بلوم قیمت گذاری نشده، نمی‌توان آنها را فروخت. همچنین بهتر است در سال‌های اولیه، از فروش توکن‌ها خودداری کرد تا ارزش مالی آن بیشتر شود.

آینده بازی و پلتفرم بلوم

با توجه به استقبالی که از بازی بلوم در این چند وقت اخیر شده است، احتمالا آینده این بازی بسیار روشن و موفق خواهد بود. به همین دلیل سازندگان بلوم جدول زمانی برنامه خود را برای کاربران منتشر کرده‌اند که به شرح زیر است: 

تاریخ

برنامه تعیین شده

سه ماهه دوم ۲۰۲۴

راه‌اندازی رسمی

سه ماهه دوم ۲۰۲۴

اتصال کیف پول‌های خود امانی

سه ماهه دوم ۲۰۲۴

راه‌اندازی قابلیت سواپ

سه ماهه دوم ۲۰۲۴

راه‌اندازی MEMEPAD

سه ماهه سوم ۲۰۲۴

عرضه ولت چند امضایی

سه ماهه سوم ۲۰۲۴

عرضه معاملات مشتقات

سه ماهه سوم ۲۰۲۴

عرضه اپلیکیشن اندروید و IOS

سه ماهه چهارم ۲۰۲۴

عرضه نسخه وب

نکات مهم بازی تلگرامی بلوم

حالا که با بازی بلوم آشنا شدید، بهتر است نکات مهم این بازی را درنظر داشته باشید. زیرا ممکن است در آینده محدودیت‌هایی برای کاربران ایرانی به وجود بیاید: 

  • از آنجایی که احتمال مسدود شدن دارایی‌ها وجود دارد، بهتر است که هنگام استفاده از فیلترشکن قوی و بدون قطعی استفاده نمایید.
  • از ربات‌های کلیکر برای افزایش امتیاز استفاده نکنید. احتمالا در آینده با مشکل روبه‌رو خواهید شد. 
  • احتمالا در فازهای بعدی، کاربر باید ولت خود را مینی آپ، متصل کند. پس در همین ابتدای کار از ولتی استفاده کنید که تحریم نباشد. 
  • هرچند هنوز صرافی‌ها بازی بلوم را لیست نکرده‌اند، اما هنگامی که این اتفاق روی داد، احتمالا پلتفرم‌های مطرح دنیا مانع از افتتاح حساب برای کاربران ایرانی می‌شوند. بنابراین بهتر است تا زمانی که صرافی‌های ایرانی آن را لیست نکرده‌اند، صبر کنید.

تجربیات کاربران با بازی بلوم

بلوم یک بازی جدید بوده که هنوز برای اعلام نظر قطعی درباره آن زود است. اما کاربرانی که با این ربات کار کرده‌اند، نظرات متفاوتی درباره آن دارند. برخی آن را یک راه آسان و سرگرم کننده برای کسب درآمد می‌دانند که نیازی به سرمایه گذاری ندارد. از نظر این عده بلوم پتانسیل رشد بالایی دارد. 

اما در مقال عده‌ای هم به آن انتقاد کرده و معتقدند این بازی دارای سود کم و عدم شفافیت است. ضمن اینکه در حین بازی با مشکلات فنی متعددی روبه‌رو هستند. 

جمع بندی

بازی بلوم، یک بازی تلگرامی کلیکی جدید است که با ارز دیجیتال گره خورده و می‌توان توکن‌های به دست آمده از آن را در صرافی‌ها فروخت. البته این بازی نوپا است و هنوز توسط صرافی‌ها لیست نشده و نمی‌توان آن را خرید و فروش کرد. به هر حال بازی با بلوم بسیار راحت است و باید منتظر ماند تا تیم سازنده بر اساس برنامه‌ریزی ارائه شده، بازی را به جلو ببرند.

سوالات متداول

افزایش امتیاز در بازی بلوم چگونه است؟

با دعوت از دوستانتان و انجام وظایف و ماموریت‌هایی که در بخشTASK است، می‌توانید امتیاز بیشتری به دست بیاورید.

آیا پروژه بلوم کلاهبرداری است؟

از آنجایی که تمامی سازندگان این بازی تلگرامی افرادی شناخته شده هستند، امکان کلاهبرداری آن پایین است. اما پاسخ قطعی آن در آینده مشخص خواهد شد.

آیا بلوم معتبر و قانونی است؟

بله. پروژه بلوم در آغاز امسال زیر نظر تیم حمایتی بایننس لیز قرار گرفت و احتمالا به زودی وارد همکاری مستقیم با آن خواهد شد. 

توسعه دهندگان بلوم چه کسانی هستند؟

بنیانگذاران اصلی بلوم 14 نفرند که 3 تا از آنها مدیران سابق بایننس هستند. البته هویت همگی آنها به صورت دقیق مشخص نیست.

بلوم کی لیست میشه؟

بر اساس زمان‌بندی منتشر شده از طرف تیم سازنده بلوم، این اتفاق در 3 ماه سوم 2024 یعنی تا پایان مهرماه انجام خواهد شد.

امتیاز دهید : (110)
  • بازی بلوم
  • بازی ارز دیجیتال رایگان
  • بازی تلگرامی BLUM

مطالب مرتبط

Relevent Posts

ایردراپ چیست | 0 تا 100 راهنمای جامع ایردراپ ارز دیجیتال
  • ایردراپ چیست | 0 تا 100 راهنمای جامع ایردراپ ارز دیجیتال

  • ایردراپ چیست و چگونه می‌توانید ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید؟ در این راهنما، همه چیز درباره ایردراپ‌ها را ...
مشاهده مطلب
11 تفاوت کلیدی ارز دیجیتال با فارکس - مقایسه جامع + جدول
  • 11 تفاوت کلیدی ارز دیجیتال با فارکس - مقایسه جامع + جدول

  • از جمله تفاوت ارز دیجیتال با فارکس می‌توان به نحوه کارکرد، میزان نقدینگی، ساعات معاملاتی، میزان نوسان، ریسک ها و چالش های سرمایه ...
مشاهده مطلب
تفاوت فارکس و بورس: ثروتمندان از کدام بازار سود می‌برند؟
  • تفاوت فارکس و بورس: ثروتمندان از کدام بازار سود می‌برند؟

  • تفاوت فارکس و بورس چیست؟ در اینجا به بررسی تفاوت‌های این دو بازار مالی و مزایا و معایب هر کدام میپردازیم. همراه ما باشید تا ...
مشاهده مطلب