درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

ارز دیجیتال QOM چیست؟ (نحوه خرید + آینده ارز)

سعیده سی سختی پور
1403/07/28
ارزهای دیجیتال

اگر به خرید ارز qom یا بررسی دیگر ارزهای دیجیتال علاقه دارید؟ به جای مناسب آمده‌اید! با این راهنما با تمام راه‌هایی که می‌توانید این ارز دیجیتال را خریداری کنید، آشنا می‌شوید.

ارز دیجیتال QOM چیست؟ (نحوه خرید + آینده ارز) | سیبنال

ارز دیجیتال qom یا شیبا پردیتور (Shiba Predator) یکی از میم کوین‌های پرمعامله بازار است که با وعده‌های زیادی که به کاربرانش داده، سروصدای زیادی ایجاد کرده است. در حال حاضر افراد زیادی مایل به خرید qom هستند که امکان آن در بسیاری از صرافی‌های داخلی و خارجی و نیز از طریق برخی کیف‌های رمزارزی فراهم است. اگر مایلید با این ارز و مراحل خرید آن بیشتر آشنا شوید، این مطلب از سایت سیبنال را از دست ندهید. 

ارز دیجیتال QOM چیست؟

ارز دیجیتال qom که به ارز شیبا پردیتور QOM نیز معروف است، یک توکن مبتنی بر شبکه بلاکچین اتریوم است که در سال 2022 راه اندازی شد. qom coin در دسته میم کوین‌ها قرار دارد و گفته می‌شود به الهام از ارز شیبا اینو (shiba inu) ساخته شده است. میم کوین‌ها از محبوب‌ترین و پرسودترین فرصت‌های تجاری در سال‌های اخیر هستند که علی‌رغم نداشتن ماهیت ارزش افزوده چندان زیاد، با تبلیغات و حمایت‌های خاص توانسته‌‌اند به محبوبیت گسترده‌ای دست یابند.

ارزش بازار ارز دیجیتال qom حدود ۲.۵۲ میلیون دلار است و در رتبه ۱۵۵۷ رمزارزهایی لیست شده در صرافی های ارز دیجیتال قرار دارد. هدف اصلی ایجاد این ارز دیجیتال، توسعه جامعه‌ای قوی و گسترده با پروژه‌های کاربردی و کسب و کارهای مبتنی بر بلاکچین و یافتن سهم بالا در بازار است. ایجادکنندگان این رمزارز قصد دارند آن را به یکی از پروژه‌های پرطرفدار و محبوب میم کوینی و یک رقیب سرسخت در این حوزه تبدیل کنند.

ویژگی‌های ارز دیجیتال qom 

ارز qom یک دارایی دیجیتال کاملا غیرمتمرکز و جامعه‌محور است که پتانسیل استفاده در بخش‌های مختلف را دارد. این ارز دیجیتال به سبب داشتن سیستم کنترل موجودی و پیگیری معاملات، به عنوان یک وسیله مبادله، امکان پرداخت‌های آنلاین و تجارت الکترونیک را برای کاربران فراهم می‌کند.

در واقع این ارز دیجیتال به لطف داشتن یک زیرساخت مناسب، قابلیت تبدیل شدن به یک بستر مناسب برای پرداخت‌های آنلاین، سرمایه‌گذاری، خریدهای اینترنتی و موارد مشابه را دارد.

علاوه بر این، شبکه بلاکچین qom مزایای اضافی عدم تمرکز، سرعت انتقال بالا، سازگاری مناسب، شفافیت و امنیت ارائه شده توسط فناوری بلاک چین را نیز ارائه می‌دهد.

نحوه خرید ارز qom

روش‌های مختلفی برای خرید ارز qom وجود دارد که در اینجا برخی از محبوب‌ترین آن‌ها اشاره شده است:

صرافی‌های متمرکز (CEX)

خرید ارز qom از طریق صرافی یا کارگزار برای مبتدیان سریع و آسان است. هنگام انتخاب یک صرافی متمرکز، مطمئن شوید که این ارز را پشتیبانی می‌کند. مطمئن شوید که صرافی انتخابی شما، دارای امنیت قوی، نقدینگی و ساختار کارمزد رقابتی است. 

کیف پول های رمزارزی

اگر امنیت و کنترل کامل بر دارایی‌های کریپتو، اولویت‌ اصلی شماست، ممکن است بخواهید ارز دیجیتال qom را با استفاده از یک کیف پول ارزدیجیتال خریداری و ذخیره کنید. کیف پول های رمزارزی پیشرو Web3 امکان خرید و فروش راحت هزاران ارز دیجیتال را برای شما فراهم کرده‌اند. 

ذخیره ارز دیجیتال qom به سبب پیروی از استاندارد ERC-20 در هر کیف پولی که بتوان اتریوم را ذخیره کرد، امکان‌پذیر است. کیف پول های رمزارزی مث ولت، اتمیک والت، مای اتر والت، تراست والت، لجر نانو اس، لجر نانو ایکس، ترزور برای این کار مناسب هستند. 

برای خرید ارز qom به این روش کافیست پسوند مرورگر کیف پول رمزنگاری موردنظر را پیدا و یا کیف پول را در تلفن هوشمند خود دانلود کرده و از طریق آن در صرافی مناسب ارز موردنظر را خریداری کنید.

صرافی های غیرمتمرکز (DEX)

برخلاف صرافی‌های متمرکز مانند KuCoin، صرافی‌های غیرمتمرکز، مبادله ارزهای دیجیتال غیرقابل اعتماد را بر اساس قراردادهای هوشمند خود اجرا می‌کنند. صرافی های غیرمتمرکز از خرید و فروش هزاران ارز کریپتو پشتیبانی می‌کنند. بیشتر توکن‌ها روی بلاکچین های سازگار با EVM مانند اتریوم و پلی‌گان هستند. برای تعامل با یک صرافی های غیرمتمرکز، باید از طریق یک کیف پول سازگار مانند متامسک به آن متصل شوید.

در حال حاضر ارز دیجیتال qom در چندین صرافی ارز دیجیتال ایرانی نیز قابل خرید و فروش و معامله است. برای خرید ارز qom کافیست ابتدا در این صرافی‌ها ثبت نام و احراز هویت کنید. پس از طی مراحل سفارش خرید ارز qom را ثبت کرده و پس از پرداخت وجه، آن را در کیف پول خود دریافت کنید.

مزایا و معایب خرید ارز qom

تمامی پروژه‌هایی که قالب بلاک‌چین معرفی می‌شوند، دارای مزایا و معایب خاص خود هستند و ارز دیجیتال qom نیز از این قاعده مستثنی نیست. در جدول زیر به بررسی جنبه‌های مختلف این ارز دیجیتال پرداخته‌ایم:

مزایا ارز qom

معایب ارز qom

سرعت انتقال مناسب

عدم شفافیت در سابقه و اسامی سازندگان

سازگاری بالا

اقتصاد توکنی تورم پذیر

امنیت ایده‌آل

عدم حمایت چهره‌های معروف

ساختار غیرمتمرکز

عدم پذیرش برخی از صرافی‌های معتبر

قیمت ارز qom

قیمت خرید ارز qom مانند دیگر ارزهای دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد که تک تک آن‌ها می‌توانند سرنوشت این پروژه را تحت تأثیر قرار دهند. عوامل اقتصادی و سیاسی، اقدامات تیم توسعه‌دهنده، برنامه‌های رقبا و میزان عرضه وتقاضا از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت این رمزارز هستند. 

برای اطلاع دقیق از قیمت qom لحظه‌ای و تاریخچه قیمتی آن، می‌توانید اطلاعات مربوط به ارز دیجیتال qom را در سایت‌ها و صرافی‌های ارائه‌دهنده مانند coingecko دنبال کنید. در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها برای خرید ارز qom و دنبال کردن روند آن صرافی StealthEX است.

آینده ارز qom

میم کوین‌هایی مثل qom coin به سبب داشتن سودهای بالقوه، توانسته‌اند توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود جلب کنند. هرچند معاملات این ارزها می‌تواند با ریسک‌های بالایی نیز همراه باشد. آینده ارز کم نیز مانند دیگر ارزهای دیجیتال چندان مشخص نیست. با این حال سازندگان ارز دیجیتال qom مدعی هستند که این توکن قابلیت پیشی گرفتن سریع از ارز شیبا اینو و رساندن ارزش بازار خود به بالاتر از آن را دارد. 

با در نظر گرفتن نمودارهای سال‌های گذشته گفته می‌شود ارز دیجیتال qom پتانسیل ثبت قیمت‌های جدید را دارد و حتی ممکن است به حداکثر قیمت 0.00000059 دلار برسد. با این حال فاکتورهایی مثل عوامل اقتصادی و سیاسی، اقدامات تیم توسعه‌دهنده، برنامه‌های رقبا و میزان عرضه وتقاضا می‌توانند آینده ارز qom را تحت تاثیر قرار دهند.

 کلام آخر

خرید ارز qom مانند دیگر میم کوین‌های مشابه، به سبب سودهای بالقوه و حمایت چهره‌های معروف، توجه بسیاری از سرمایه‌گذاران حوزه ارز دیجیتال را جذب خود کرده است. ارز دیجیتال qom از این میم کوین‌هایی است که اغلب کاربران آشنایی چندانی با آن ندارند. بنابراین مانند دیگر مفاهیم این حوزه، بهتر است قبل از سرمایه‌گذاری اطلاعات خود را بالا ببرید و با ریسک و پاداش‌های بالقوه سرمایه‌گذاری روی این ارز آشنا باشید. 

در این مطلب از سایت سیبنال سعی کردیم مروری بر ویژگی‌های این رمزارز داشته باشیم تا در حد امکان اطلاعات مناسبی را در اختیار شما بگذاریم. با این حال چنانچه سؤال یا نظری در این زمینه دارید، می‌توانید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

ارز دیجیتال qom چیست؟

Qom یک میم کوین رقیب توکن محبوب شیبا اینو و مبتنی بر شبکه بلاکچین اتریوم است که در سال 2022 راه‌اندازی شد. این پروژه بر ایجاد یک حمایت قوی از جامعه تمرکز دارد و از توکنومیک‌های مختلف برای ترغیب عضویت و معامله‌گری استفاده می‌کند.

چه عواملی بر قیمت ارز دیجیتال qom تاثیر می‌گذارد؟

قیمت ارز qom نیز مانند سایر ارزهای دیجیتال، تحت‌تأثیر عوامل مختلفی از جمله تقاضای بازار، احساسات سرمایه‌گذار، پیشرفت‌های فناوری، روندهای اقتصاد کلان، اخبار نظارتی و روندهای گسترده‌تر بازار در میان ارزهای دیجیتال قرار دارد.

آیا ارز دیجیتال qom می‌تواند به 1 دلار برسد؟

با توجه به ماهیت بسیار سوداگرانه و بی‌ثبات ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی اینکه آیا این ارز می‌تواند به 1 دلار برسد، دشوار است. عواملی مانند عرضه کل توکن‌ها، تقاضای بازار و محیط گسترده‌تر ارز دیجیتال همگی بر این مسئله تأثیر دارند.

آیا خرید ارز qom، سرمایه‌گذاری مناسبی است؟

سرمایه‌گذاری روی ارز qom به میزان ریسک‌پذیری و اهداف سرمایه‌گذاری شما بستگی دارد. این ارز دیجیتال به سبب داشتن نوسان قیمتی بالا برای هرکس مناسب نیست. با این حال در صورت تمایل قبل از سرمایه‌گذاری با ریسک و سودهای احتمالی آن آشنا باشید.

امتیاز دهید : (84)
  • ارز دیجیتال QOM

مطالب مرتبط

Relevent Posts

استخر استیکینگ (Staking Pool) چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • استخر استیکینگ (Staking Pool) چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • استخر استیکینگ نوعی استیکینگ مشارکتی است. استیکینگ ارزهای دیجیتال می‌تواند راهی عالی برای کسب پاداش از ذخایر ارزهای دیجیتال شما ...
مشاهده مطلب
انواع روش های استیکینگ در بازار ارز دیجیتال
  • انواع روش های استیکینگ در بازار ارز دیجیتال

  • استیکینگ یکی از روش‌های کسب درآمد از دارایی‌های دیجیتال است که تنها به یک روش محدود نمی‌شود و شیوه‌های مختلفی برای انجام آن وجود ...
مشاهده مطلب
کیف پول تراست ولت چیست | راهنمای جامع 0 تا 100
  • کیف پول تراست ولت چیست | راهنمای جامع 0 تا 100

  • در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال رواج گسترده‌ای یافته است و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند با کیف پول تراست ولت و ...
مشاهده مطلب