درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

معرفی 15تا از پرطرفدارترین بازی های رایگان تلگرام 2024

سعیده سی سختی پور
1403/07/17
ارزهای دیجیتال

مدتی است که بازی های رایگان تلگرام حسابی سر و صدا به پا کرده‌اند. شاید تا قبل از پروژه نات کوین کم‌تر کسی از گروه سنی 40 سال به بالا از دنیای رمز ارز اطلاعی داشت؛ اما اعتبار و ارزشی که به این ارز داده شد، سبب شد تا پروژه‌های بعدی همچون همستر طرفداران بیشتری از گروه سنی‌های مختلف پیدا کنند.

معرفی 15تا از پرطرفدارترین بازی های رایگان تلگرام 2024 | سیبنال

اکنون همه افراد بدون داشتن دانش خاصی و تنها با کلیک کردن می‌توانند ارز دیجیتال جمع‌آوری کنند. در این مطلب سعی داریم تا انواع بازی های تلگرامی را معرفی کنیم، پس تا انتها همراه ما باشید تا متوجه شوید کدام بازی های تلگرامی پول میدهند.

بهترین بازی های تلگرامی

در این قسمت تصمیم داریم اسم بازی های تلگرامی به همراه توضیحی از عملکرد آن‌ها را بیان کنیم. 

۱. MemeFi Club (میم فای کلاب)

MemeFi Club نیز یکی دیگر از بازی های تلگرامی آنلاین است که یک شخصیت بی‌همتا را خلق می‌کند. در این بازی از میم برای شرکت در مبارزه‌های PVP و PVE استفاده می‌کند. در بازی MemeFi Club باید به یک قبیله بپیوندید. پس از آن باید حمله‌های بین قبیله‌ای داشته باشید. 

به این صورت که باید با همکاری سایر بازیکنان به باس‌های قبیله دشمن حمله کنید. با ضربه زدن روی هر باس، سلامتی آن را به صفر برسانید تا یک باس قوی‌تر ظاهر شود. با این کار شما نیز سکه جمع کرده‌اید.

۲. Yescoin (یس کوین)

بازی تلگرامی یس کوین از جمله بازی‌های کلیکی تلگرام است که با کشیدن انگشت خود روی صفحه می‌‌توانید توکن یس کوین جمع‌آوری کنید. این بازی نیز مانند همستر به دلیل مکانیسم ساده بازی و پتانسل کسب دارایی در بین کاربران محبوب شد. 

بازی تلگرامی یس کوین از امنیت بالایی برخوردار است؛ چراکه روی بلاکچین TON قرار دارد. یکی از سیستم‌های موجود در اغلب بازی های رایگان تلگرام مانند یس کوین که به وسیله آن می‌توانید توکن جمع‌آوری نمایید، سیستم رفرال است. در حقیقت با دعوت دوستان خود به بازی نیز می‌توانید پاداش دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: 12 سایت معتبر برای دریافت ایردراپ ارز دیجیتال رایگان - 2024

۳. city holder (سیتی هولدر)

سیتی هولدر در دسته بهترین بازی های رایگان تلگرامی قرار دارد. به عقیده خیلی از افراد رویه ساده این بازی سبب شده تا محبوبیت رو به رشدی داشته باشد. در بازی سیتی هولدر کافیست روی سکه ضربه بزنید. به هر میزان بیش‌تر ضربه بزنید، کوین بیش‌تری جمع‌آوری خواهید کرد. 

البته شما می‌توانید با انجام برخی از وظایف سکه‌های خود را افزایش دهید تا در جدول رتبه‌بندی در جایگاه بهتری قرار بگیرید. در این بازی رایگان تلگرامی با دعوت از دوستان خود می‌توانید پاداش دریافت کنید. 

۴. TAPS (تپ سواپ)

یکی دیگر از بازی های رایگان تلگرام، تپ سوآپ است. تپ سواپ بازی کلیکی ساده‌ای است که به سرعت نیز در حال رشد است. در این بازی تنها با ضربه زدن می‌توانید سکه جمع کنید. تپ سواپ روی بلاکچین سولانا قرار داشت؛ اما اکنون روی بلاکچین TON فعالیت دارد و توکن TAPS به شما می‌دهد.

تپ سواپ که در بین بهترین بازی های تلگرامی قرار دارد، تیک آبی داشته و نوید پاداش بزرگی را به کاربران خود داده است. در این بازی با تکمیل وظایف و یا دعوت دوستان نیز می‌توانید توکن جمع‌آوری کنید.

بیشتر بخوانید: همه آنچه که باید درمورد تپ سواپ بدانید!

۵. Blum (بلوم)

بلوم یکی از بازی های تلگرامی معتبر است که اغلب افراد معتقدند پول خوبی می‌دهد. این بازی کلیکی در بستر تلگرام است. البته در حال حاضر به دلیل استقبال زیاد کاربران، تنها با کد رفرال یا دعوت دوستانتان می‌توانید در این بازی عضو شوید. در روند بازی بلوم با کلیک می‌توانید توکن جمع کنید؛ البته کلیک کردن آن مشابه تپ سواپ و همستر نیست. 

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی بلوم: آیا ارزش زمان شما را دارد؟

۶. NotPixel (نات پیکسل)

ربات نات پیکسل یکی از بهترین بازی های تلگرامی ارز دیجیتال است. برای اینکه بتوانید این بازی را شروع کنید، لازم است تا ربات نات پیکسل را در تلگرام سرچ بزنید. سپس وارد آن شده و استارت را بزنید. با شروع بازی یک برگه سفید نمایش داده می‌شود. 

کاربر باید با رنگ کردن هر پیکسل از صفحه صاحب آن شود. در حقیقت مجموع این پیکسل‌ها هستند که میزان پاداش شما را تعیین می‌کنند. توجه داشته باشید پیکسلی که رنگ کرده‌اید، همیشه در مالکیت شما نخواهد بود. در حقیقت زمانی که یک کاربر دیگر آن پیکسل را رنگ کند، به مالکیت آن شخص در می‌آید. البته این موضوع امتیاز شما را تغییر نخواهد داد.

۷. CEX.IO (سی ای ایکس)

سی ای ایکس آیو تپ یک بازی تلگرام که پول میدهد. در این ربات کلیکی تنها با ضربه زدن روی صفحه گوشی می‌توان سکه استخراج کرد. سی ای ایکس آیو که متعلق به صرافی معتبر CEX.io است در دسته بازی های تلگرامی شبیه به نات کوین قرار می‌گیرد. در این بازی که پیچیدگی خاصی هم ندارد، کاربر مجاز است تا ضربه‌های متوالی رو صفحه سکه جمع کند. البته میزان ضربه‌ها محدودیتی دارد.

۸. W-coin (دبلیو کوین)

دبیلو کوین یکی از بازی های تلگرامی است که نزدیک به 10 میلیون کاربر دارد. این بازی سیستم کلیکی دارد. جالب است بدانید که دبیلو کوین این امکان را به کاربران خود داده است تا ربات‌های اتوماتیک کلیک خریداری کنند. 

یکی دیگر از جذابیت‌های این بازی امکان استیک کردن است. در حقیقت با استیک کردن ارزها می‌توانید به سود نسبتا خوبی برسید. کیف پول این بازی تراست ولت است که خبر از آینده درخشان می‌دهد؛ اما متاسفانه هنوز شبکه مشخصی ندارد.

۹. Cats (گربه ها)

ربات گربه از جمله بازی های رایگان تلگرام است که در بستر بلاکچین تون فعالیت می‌کند. برخی از شواهد نشان می‌دهند که ربات گربه از بازی داگز پیروی می‌کند؛ از این رو طرفداران زیادی دارد. باید بدانید که ربات گربه فراتر از یک بازی است. 

در این ربات می‌توانید عکس گربه‌های خود را نیز آپلود کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا در فعالیت‌های تعاملی شرکت نمایید. یک نکته مثبت در این بازی تشویق مردم جامعه برای کمک به رفاه حیوانات علی‌الخصوص گربه‌ها است.

۱۰. Dotcoin (دات کوین)

دات کوین نیز جزو پروژه بازی های تلگرامی شبیه به همستر است. در این پروژه محبوب نیز تنها با کلیک می‌توانید سکه دریافت کنید. در این بازی هر چه روی دایره مشخص شده بیش‌تر کلیک کنید، بزرگ‌تر می‌شود. در نتیجه با بزرگ‌تر شدن دایره ضریب کسب سکه شما بالاتر می‌رود. 

شبکه دات کوین در ابتدا تون بود؛ اما پس از مدتی به venom تغییر یافت. شما می‌توانید با سکه‌هایی که در روند بازی کسب کرده‌اید، به خرید و ارتقای DTC Mining بپردازید. 

۱۱. BIRD

این بازی تلگرامی مانند دیگر بازی های تلگرامی نام‌برده شده کلیکی است. در این بازی با پرش‌های پیاپی پرنده و عبور از مانع‌ها می‌توان سکه جمع کرد. همچنین می‌توان با تسک‌های روزانه و عضو شدن در سوشال مدیا سازنده و سرمایه‌گذاران سکه جمع‌آوری کرد.

۱۲. Tomarket App (تومارکت)

این بازی تلگرامی بر محوریت استخراج در هر 180 دقیقه است. البته به غیر از استخراج از طریق انجام ماموریت‌های مختلف و زدن اسپین یا همون گردونه نیز می‌توان ایردراپ بیش‌تری جمع‌آوری کرد. همچنین قابل ذکر است که این بازی دارای گیم پلی مشابه بلوم است.

۱۳. CyberFinance (سایبرفایننس)

در بازی تلگرامی سایبرفایننس با ضربه روی یک تخم مرغ طلایی می‌توانید سکه جمع‌آوری کنید. در این بازی نیز همانند سایر بازی های تلگرامی امکان کسب امتیاز با دعوت دوستان و انجام وظایف مشخص شده وجود دارد. 

۱۴. X Empire (ایکس امپایر)

ایکس امپایر یکی دیگر از بازی های رایگان تلگرام برای کسب درآمد است. از حامیان این بازی می‌توان به بلوم و نات کوین اشاره کرد. در این بازی تصاویری از ایلان ماسک را می‌بینید؛ اما هنوز مشخص نیست که آیا ایلان ماسک نیز از این بازی تلگرام حمایت می‌کند یا خیر. با این حال با این‌ کار توانسته طرفداران ماسک را به بازی خود جذب کند. در این بازی می‌توانید از طریق دعوت دوستان و خرید و فروش ووچرها نیز امتیاز کسب کنید. 

۱۵. XKuCoin (ایکس کوکوین)

صرافی کوکوین هم وارد فضای بازی های تلگرامی شده و توانسته بازی خود را ایجاد کند. بازی تلگرام ایکس کوکوین از دیگر بازی های محبوب تلگرامی است که تنها با کلیک کردن می‌توان ایردراپ به دست آورد. 

بیشتر بخوانید: 20 تا از بهترین ایردراپ های تلگرام | معتبرترین ایردراپ ها

مقایسه بهترین بازی های تلگرام

نام بازی

نحوه بازی

شبکه بلاکچین

تیک آبی

Players

یس کوین

کلیکی

TON

ندارد

18M

تپ سوآپ

کلیکی

TON

دارد

12M

MemeFi Club

کلیکی

TON-ETH

دارد

26M

دات کوین

کلیکی

Venom

ندارد

7M

نات پیکسل

کلیکی

TON

دارد

17M

بلوم

استخراج- کلیکی

TON

دارد

58M

CEX.IO

کلیکی

TON

دارد

17M

گربه ها

Task

TON

دارد

47M

سیتی هولدر

کلیکی

TON

ندارد

7M

دبیلو کوین

کلیکی

هنوز مشخص نیست

ندارد

17M

ایکس امپایر

کلیکی

TON

دارد

37M

سایبرفایننس

کلیکی

ETH

ندارد

2M

XKuCoin

کلیکی

TON

دارد

6M

Tomarket App

کلیکی- استخراج

TON

دارد

29M

BIRD

کلیکی

TON

دارد

4M

 

کلام پایانی

ما در این مقاله بهترین بازی‌های تلگرامی را به شما معرفی کردیم. اغلب بازی های تلگرامی بسیار ساده هستند و تنها با کلیک کردن پیاپی می‌توانید به حجم زیادی سکه رایگان دست یابید. اغلب بازی‌های نام‌برده شده روی شبکه بلاک‌چینی تون فعال هستند. 

در حقیقت این شبکه تلاش دارد تا با معرفی ایردراپ‌های رایگان توجه سرمایه‌گذاران را به خود جذب کند تا در آینده بتواند به جایگاه خوبی دست یابد. اگر شما هم علاقه‌مند به دنیای ارز دیجیتال هستید، سیبنال گزینه بسیار مناسبی است تا بتوانید در این زمینه تحلیل‌های مناسبی در بازارهای رمز ارز داشته باشید. 

همچنین اگر در روند خرید و فروش ارز دیجیتال سوالی داشتید، می‌توانید در بخش کامنت از کارشناسان ما کمک بگیرید. از همراهی شما متشکریم. 

امتیاز دهید : (89)
  • بازی های رایگان تلگرام

مطالب مرتبط

Relevent Posts

انواع روش های استیکینگ در بازار ارز دیجیتال
  • انواع روش های استیکینگ در بازار ارز دیجیتال

  • استیکینگ یکی از روش‌های کسب درآمد از دارایی‌های دیجیتال است که تنها به یک روش محدود نمی‌شود و شیوه‌های مختلفی برای انجام آن وجود ...
مشاهده مطلب
کیف پول تراست ولت چیست | راهنمای جامع 0 تا 100
  • کیف پول تراست ولت چیست | راهنمای جامع 0 تا 100

  • در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال رواج گسترده‌ای یافته است و افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند با کیف پول تراست ولت و ...
مشاهده مطلب
معاملات مارجین چیست؟ راهنمای جامع + نحوه محاسبه مارجین
  • معاملات مارجین چیست؟ راهنمای جامع + نحوه محاسبه مارجین

  • معاملات مارجین یکی از اصطلاحات مهم در بحث ترید ارزهای دیجیتال است. تریدرها می‌توانند با درک مفهوم مارجین تریدینگ و با قرض گرفتن ...
مشاهده مطلب