درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

خبر داغ بازی تپ سواپ (TapSwap)؛ قبل از لیست شدن بخوانید!

سعیده سی سختی پور
1403/04/03
ارزهای دیجیتال

بازی تپ سواپ (TapSwap) یکی از مینی اپلیکیشن‌های محبوب تلگرام است که کاربران با استارت ربات آن و شرکت در فعالیت‌های مختلف درون بازی، می‌توانند صاحب سکه‌های TAPS شوند.

خبر داغ بازی تپ سواپ (TapSwap)؛ قبل از لیست شدن بخوانید! | سیبنال

بازی تپ سوآپ یک پروژه جدید استخراج رمزنگاری مبتنی بر تلگرام با نوید بزرگی از بازده مالی است که اخیراً در سراسر جهان طرفداران زیادی یافته است. این یک پروژه در حال رشد سریع در بخش مالی غیرمتمرکز دیفای است و از بلاک چین سولانا برای ایجاد یک پلتفرم سریع، کارآمد و امن برای تبادل ارزهای دیجیتال استفاده می‌کند. در این مطلب قصد داریم به فرآیند استخراج تپ سوآپ نگاهی بیندازیم و توضیح دهیم که چگونه افراد علاقه‌مند می‌توانند در آن شرکت کنند.

بازی تپ سوآپ چیست؟

بازی تپ سواپ (TapSwap) یکی از مینی اپلیکیشن‌های محبوب تلگرام است که کاربران با استارت ربات آن و شرکت در فعالیت‌های مختلف درون بازی، می‌توانند صاحب سکه‌های TAPS شوند. این بازی به سبب رویکرد کاربرپسند، گیم‌پلی ساده و در عین حال جذاب و از همه مهم‌تر وعده استخراج رمزارز و پاداش‌های واقعی، به سرعت توانسته به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های تلگرامی سبک Tap to Earn تبدیل شود و تا به امروز بیش‌ از ۴۶ میلیون کاربر از آن استفاده می‌کنند. 

بازی تپ سواپ تلگرام را می‌توان یکی از رقبای اصلی بازی همستر کامبت دانست که احتمال خرید و فروش آن در صورت قرار گرفتن در صرافی ارز دیجیتال وجود دارد. 

نحوه بازی تپ سوآپ

در بازی تپ سوآپ کاربران با ضربه زدن روی نماد مربوطه در مرکز صفحه ربات آن در تلگرام، سکه استخراج می‌کنند و می‌توانند توکن‌های Tapswap در بلاکچین سولانا مبادله کنند. در واقع در این بازی کاربران بر اساس تعداد ضربه‌هایشان رتبه‌بندی می‌شوند. این یک شکل جذاب و منحصر به فرد از استخراج رمزارز است و نیازی به سخت افزار و دانش فنی پیچیده‌ای ندارد. هدف آن جمع‌آوری هرچه بیشتر سکه و مبادله آن‌ها با توکن‌های Taps در بلاک چین سولونا است که امکان تغییر بلاکچین آن وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بازی رایگان ارز دیجیتال

 

آموزش دانلود بازی تپ سواپ 

برای شروع بازی تپ سواپ ابتدا اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام را در گوشی خود دانلود کنید و وارد ربات تپ سواپ به آدرس t.me/tapswap شوید. حالا با کلیک بر روی گزینه Start now می‌توانید بازی را شروع کنید. در این مرحله روزانه صاحب ۵۰۰ واحد انرژی می‌شوید که برای کلیک کردن و کسب توکن TAPS از آن استفاده می‌کنید. امتیاز شما در این بازی با ضربه زدن، سطح و رتبه شما در لیگ بازیکنان تعیین می‌شود.

کسب درآمد از تپ سوآپ

راه اصلی برای کسب سکه‌های TAPS، ضربه زدن روی صفحه است. هر ضربه موجودی سکه شما را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید در هر جلسه تا تعداد مشخصی سکه به دست آورید. علاوه بر این به واسطه برخی اقدامات می‌توانید دارایی خود را افزایش دهید. 

اگر دوست دارید یک سایت صرافی ارز دیجیتال داشته باشید می‌توانید به سایت ویرا عصر مراجعه کنید و یا روی کلمه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال کلیک کنید و از خدمات بی نظیر ما استفاده کنید.

کسب امتیاز بیشتر در تپ سوآپ

بهترین روش‌هایی که از طریق آن می‌توانید امتیاز بیشتری در بازی تپ سوآپ کسب کنید عبارت‌اند از:

۱. وظایف و ماموریت‌های روزانه

در وظایف و ماموریت‌های روزانه شرکت کنید تا جوایز بیشتری کسب کنید. این وظایف می‌تواند از اقدامات ساده مانند ضربه زدن به تعداد معینی بار تا ماموریت‌های پیچیده‌تر شامل تعاملات اجتماعی متغیر باشد. 

۲.افزایش سطح در تپ سوآپ با استفاده از Boosts

بوست‌های (Boost) بازی تپ سوات می‌توانند تاثیر قابل توجهی در افزایش سکه و بهره وری کلی شما داشته باشند. با فعال کردن یک Boost می‌‌توانید به‌طور موقت تعداد سکه‌های هر ضربه را دوبرابر کنید. برخی از گزینه‌های این بخش که شما می‌توانید از طریق آن‌ها سکه بیشتری کسب کنید، عبارت‌اند از:

  • مالتی تپ (multitap): ارتقا این بخش موجب افزایش امتیاز هر ضربه شما می‌گردد. 
  • انرژی لیمیت (Energy limit): ارتقا انرژی لیمیت موجب افزایش نوار استخراج میزان سکه می‌شود، در نتیجه شما هر بار می‌توانید سکه بیشتری ماین کنید.
  • ریشارژینگ اسپید (recharging speed): ارتقا این بخش باعث می‌شود تا شارژ شدن مجدد انرژی شما در مدت زمان کمتری صورت گیرد. 
  • تپ بات (Tap Bot): با خرید تپ بات در بازی تپ سوآپ، ربات به صورت خودکار و بدون نیاز با آنلاین بودن می‌تواند برای شما سکه دریافت کند.

بیشتر بخوانید: پرطرفدارترین و جدیدترین ربات تریدر ارز دیجیتال در سال 2024

۳. رفرال تپ سواپ (Ref)

در این بخش با ارسال لینک دعوت برای دیگران و ورود آن‌ها به بازی تپ سوآپ می‌توانید تعداد سکه‌های خود را افزایش دهید. همچنین میزان فعالیت آن‌ها در بازی نیز بر امتیاز شما تاثیر دارد.

آموزش اتصال کیف پول به تپ سوآپ

 با انجام بازی تپ سوآپ، ضربه زدن و انجام وظایف می‌‎توانید سکه‌های TAPS کافی کسب کنید. هنگامی که مقدار کافی سکه در اختیار داشتید، آن‌ها را به توکن های TAPS در بلاکچین تبدیل کنید. برای اتصال کیف پول ارز دیجیتال خود به حساب تپ سواپ می‌توانید وارد بخش Task در ربات شده و بر روی گزینه «Connect Solana Wallet» کلیک کنید. حالا توکن‌های TAPS را به کیف پول ارز دیجیتال خود منتقل کنید. 

بیشتر بخوانید: روش های افزایش امنیت کیف پول (ولت)های ارز دیجیتال

 

مزایا و معایب تپ سوآپ

مزیت بازی تپ سوآپ این است که تنها با یک گوشی هوشمند، افراد می‌توانند بدون نیاز به یک حساب بانکی سنتی در اقتصاد جهانی مشارکت کنند. هر تراکنش با توکن TapSwap در بلاکچین ثبت می‌شود و به‌سبب تضمین شفافیت و قابلیت ردیابی باعث افزایش اعتماد کاربران می شود. از معایب تپ سوآپ نیز می‌توان به نوسانات، عدم وجود مقررات، برگشت ناپذیری، آینده نامشخص و نقص فنی اشاره کرد.

آخرین اخبار تپ سوآپ

بازی تپ سواپ تا کی ادامه دارد، بازی تپ سواپ کی لیست میشه، بازی تپ سواپ کلاهبرداری است یا خیر و این دست سوالات ذهن بسیاری از کاربران این بازی را درگیر کرده است که پاسخ دقیق آن‌ها در حال حاضر مشخص نیست. در حال حاضر آخرین اخبار تپ سوآپ راجع به زمان لیست شدن تپ سوآپ در صرافی‌ها است:

لیست شدن تپ سوآپ در صرافی ها

تاریخ لیست شدن تپ سواپ در صرافی طبق آخرین به روز رسانی های تپ سوآپ، به 1 جولای 2024 معادل 11 تیر 1403 در تقویم ایران موکول شده است. این تاخیر به دلیل کشف ربات‌هایی است که به‌طور ناعادلانه سهام کسب می‌کردند که باعث به خطر انداختن یکپارچگی فرآیند توزیع شده است.

ایردراپ تپ سواپ

ایردراپ نوعی استراتژی بازاریابی است که از طرف تیم توسعه‌دهنده تعیین می‌شود و به واسطه آن توکن پروژه‌ی بلاک چینی در ازای انجام وظایفی به کیف‌های پول ارسال می‌شود. طبق اعلام تیم توسعه تپ سوآپ، تپ سوآپ بازخوردهای مناسبی درخصوص همکاری با صرافی‌های بزرگ رمزارزی دریافت کرده و قصد دارد بخش زیادی از توکن‌های این بازی را به کاربران اختصاص دهد. اما زمان ایردراپ تپ سواپ هنوز مشخص نیست.

تجربیات کاربران با تپ سوآپ

بررسی‌ها نشان از پاسخ مثبت جامعه‌ی کاربران به بازی تپ سواپ بوده است. برای مثال بسیاری از کاربران از ارتقاءدهنده‌ها برای افزایش موجودی سهام خود استفاده می‌کنند. هرچند این افزایش موجب تاخیر برخی از کاربران شده است.

کلام آخر

تمرکز بازی تپ سوآپ بر سرعت، امنیت و دسترسی کاربر، آن را به گزینه ای جذاب برای افراد در هر سطح تجربه تبدیل کرده است. این بازی با جذب میلیون‌ها کاربر و جامعه رو به رشد تلگرام بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با این حال مانند هر سرمایه‌گذاری، قبل از سرمایه‌گذاری تحقیق کنید و خطرات آن را درک کنید. آگاه باشید و بهترین شیوه‌های امنیتی را دنبال کنید تا از این ارز حداکثر استفاده را ببرید. اگر سوالی در این زمینه دارید، می‌توانید به کارشناسان ما درسایت سیبنال مطرح نمایید.

سوالات متداول

 آیا تپ سوآپ کلاهبرداری است؟

می‌توان گفت که این بازی بیش از 50 میلیون کاربر را در سراسر جهان جذب کرده و فعلا از دید جامعه بین‌المللی یک پروژه قانونی و معتبر است، اما فعلا نمی‌تواند در مورد مشروعیت و قانونی بودن صد در صدی این مدل ایر دراپ اظهارنظر کرد.

آیا شروع بازی تپ سوآپ هزینه‌ای دارد؟

خیر، هیچ هزینه اولیه برای شروع این بازی وجود ندارد. با این حال ممکن است، امکان خریدهای اختیاری مانند خرید تقویت‌کننده یا آیتم های ویژه، وجود داشته باشد که می‌تواند تجربه بازی شما را بهبود بخشد و پیشرفت شما را تسریع کند.

قیمت Tapswap چند است؟ 

قیمت توکن تپ سوآپ پس از لیست شدن آن در صرافی‌های مختلف مشخص می‌شود و به این که در کدام صرافی‌ها لیست شود، تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد. 

تپ سواپ ادامه راه نات کوین است؟

نات کوین و بازی تپ سواپ تفاوتی با هم ندارند. نات کوین بر روی بلاک‌چین تون و تپ سواپ در بلاکچین سولانا ساخته شده است، اما امکان تغییر بلاکچین تپ سوآپ از سولانا به تون وجود دارد. 

اتصال کیف پول فانتوم به تپ سواپ برای چیست؟

هدف از اتصال کیف پول فانتوم به تپ سواپ، دریافت سکه‌های استخراج شده در زمان لیست شدن این توکن است.

آیا می‌توانم دارایی های درون بازی خود را معامله کنم؟

بله، هر شخصیت و آیتم خاصی که به دست می‌آورید یا خریداری می‌کنید را می‌توانید در بازار بازی یا سایر پلتفرم‌های معاملاتی NFT معامله کنید. 

تپ سواپ بر روی کدام بلاکچین عرضه می‌شود؟

تپ سواپ در ابتدا قرار بود بر روی شبکه سولانا عرضه شود، ولی ممکن است تصمیم تیم توسعه این بازی تغییر کند.

امتیاز دهید : (93)
  • بازی تپ سوآپ
  • TapSwap

مطالب مرتبط

Relevent Posts

ایردراپ چیست | 0 تا 100 راهنمای جامع ایردراپ ارز دیجیتال
  • ایردراپ چیست | 0 تا 100 راهنمای جامع ایردراپ ارز دیجیتال

  • ایردراپ چیست و چگونه می‌توانید ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید؟ در این راهنما، همه چیز درباره ایردراپ‌ها را ...
مشاهده مطلب
11 تفاوت کلیدی ارز دیجیتال با فارکس - مقایسه جامع + جدول
  • 11 تفاوت کلیدی ارز دیجیتال با فارکس - مقایسه جامع + جدول

  • از جمله تفاوت ارز دیجیتال با فارکس می‌توان به نحوه کارکرد، میزان نقدینگی، ساعات معاملاتی، میزان نوسان، ریسک ها و چالش های سرمایه ...
مشاهده مطلب
تفاوت فارکس و بورس: ثروتمندان از کدام بازار سود می‌برند؟
  • تفاوت فارکس و بورس: ثروتمندان از کدام بازار سود می‌برند؟

  • تفاوت فارکس و بورس چیست؟ در اینجا به بررسی تفاوت‌های این دو بازار مالی و مزایا و معایب هر کدام میپردازیم. همراه ما باشید تا ...
مشاهده مطلب