درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

معرفی کامل و نحوه کسب درآمد از بهترین بازی های NFT در سال 2022

محدثه احمدی نژاد
1401/01/24
توکن غیر مثلی - NFT

آیا این امکان وجود دارد که شما هم بتوانید با بازی‌های حوزه NFT به کسب درآمد برسید؟ اصلا چرا حوزه NFT تا این حد گسترش و محبوبیت دارد؟

معرفی کامل و نحوه کسب درآمد از بهترین بازی های NFT در سال 2022 | سیبنال

این روزها بازی‌های حوزه NFT بین گیمرهای سنتی و امروزی، بسیار محبوب شده اند. بسیاری از مردم به دلیل کسب درآمد و امکان فعالیت سودآور، در تلاش هستند تا همگام با کل دنیا پیش بروند و درآمد دلاری داشته باشند. آیا این امکان وجود دارد که شما هم بتوانید با بازی‌های حوزه NFT به کسب درآمد برسید؟ اصلا چرا حوزه NFT تا این حد گسترش و محبوبیت دارد؟

NFT مخفف Non-fungible token است. این توکن‌های غیر قابل تعویض همانطور که از نامشان مشخص است امکان تعویض یا جابجایی ندارند. به این خاطر که دارای ویژگی‌های خاص و متمایز در شناسه بلاک چین خود هستند. اگر با دنیای NFT آشنایی ندارید، پیشنهاد میکنم که ابتدا مقاله مربوط به NFT را مطالعه نمایید.

 

بیشتر بخوانید: رمز ارز غیر قابل تعویض ( NFT ) چیست؟

 

پس به کمک NFT شما می توانید دارایی‌های دیجیتال‌تان را به دارایی منحصر به فردی تبدیل کنید. انجام این کار، به واسطه‌ی یک امضای دیجیتالی میسر می شود. پس در این فضا، هر NFT منحصربه‌فرد و متعلق به یک شخص است. تبادل آنها مابین دو نفر مانند خرید یک کالا است. شما برای به دست آوردن آن NFT باید پول واقعی یا ارز پرداخت کنید. پس از آن، شخص ِ دارنده‌ی NFT برای ارسال آن به کیف پول ِشما اقدام خواهد کرد.

بهترین بازی های حوزه NFT

محبوب ترین بازی‌های حوزه NFT کدامند؟

با در نظر گرفتن توضیحات ِارائه شده، شما می توانید ماهیت و اهمیت بازی‌های حوزه NFT را بهتر درک کنید. به هر میزان که در این بازی‌ها دارایی جمع کرده باشید این امکان را دارید که فعالیت و درآمد بیشتری داشته باشید.

بسیاری از گیمر‌های ساکن در قاره آسیا (و خصوصاً در کشور‌های در حال توسعه)، به سراغ بازی‌های حوزه NFT رفته و میتوانند 400 دلار از این طریق (در ماه) درآمد داشته باشند. به همین خاطر، ما در وبلاگ سیبنال به شما توصیه می کنیم به دنبال قوی ترین پروژه‌های فاندامنتال باشید، برای آنها وقت بگذارید، بازی کنید تا بتوانید به کسب درآمد دلاری برسید. شایان ذکر است که بازی‌های نامبرده در این مطلب، بازی‌های تِرند بین کاربران هستند.

 

بازی NFT اکسی اینفینیتی (AXIE INFINITY)

یکی از مشهورترین بازی‌های حوزه NFT اکسی اینفینیتی است که البته رایگان نیز می‌باشد. روند بازی به این صورت است که گیمر‌ها باید هیولاهای دیجیتالی پرورش دهند. سپس در برخی نبرد‌ها شرکت می کنند که حالت رقابتی با سایر کاربران دارد. در نتیجه‌ی آن موفق به کسب توکن‌ها می شوند. اما چرا می گوییم این بازی خیلی محبوب است؟

زیرا اکسی اینفینیتی توانسته است از نظر تعداد کاربران و معاملاتی که در آن به ثبت رسیده است، رکورد بزند. مثلا در یک ماه کامل، 30 میلیون دلار فروش برای آن ثبت شده است. البته همه چیز به اینجا خلاصه نمی شود. اکسی اینفینیتی در بین سایر بازی‌های حوزه NFT، توانسته است تجربه‌ی فروش یک میلیاردی را در عرض چند ماه داشته باشد. این بازی دو توکن دارد. یکی از توکن‌های آن به نام AXS، رشد صعودی قابل توجهی دارد. شما می توانید در کوین مارکت کپ نمودار و روال تغییر ارزش این توکن را به طور آنلاین بررسی کنید.

برای انجام این بازی از بین کلیه‌ی بازی‌های حوزه NFT نیاز دارید که اتریوم بخرید. آنها را داخل کیف پول متامسک ریخته و سپس به یک کیف پول معمولی انتقال دهید. سپس اکسی‌های خود را بیابید و برای تشکیل یک تیم قوی تلاش کنید. شایان ذکر است که اکسی‌ها بین 300 تا 400 دلار قیمت دارند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی چند کیف پول NFT ایده آل

 

کسانی که از این بازی برای کسب درآمد استفاده می کنند، می توانند با فارمینگ و مبادله SLP با ارز فیات، یا تولید اکسی و فروش آنها، تبادل کردن توکن‌های AXS/ SLP به درآمد خوبی برسند. برای شروع بازی اکسی اینفینیتی باید روی این لینک کلیک کنید.

 

بیشتر بخوانید: کشت سود در ارز دیجیتال به چه معناست؟

 

بازی اکسی اینفینیتی

 

بازی NFT زد ران (Zed Run)

بازی‌های حوزه NFT تنوع بسیار زیادی دارند. زد ران یکی از آنها است که در جایگاه بعدی، پس از اکسی اینفینیتی قرار می گیرد. بازی زد ران به شما این اجازه را می دهد که تجربه‌ی سوار شدن روی یک اسب را داشته باشید. اما همه چیز به همینجا خلاصه نمی شود. شما می توانید با سایر کاربران مسابقه اسب دوانی بدهید.

فقط باید توکن‌های NFT تان که نشان دهنده اسب می باشند را در اختیار داشته باشید. هرچه سوارکاری شما بهتر باشد می توانید سود خوبی از این بازی کسب کنید. بسیاری از کسانی که به انجام این بازی می‌پردازند عاشق جمع کردن اسب و دریافت امتیاز بیشتر هستند. فاندامنتال‌های اولیه پروژه‌ی بازی زد ران، بسیار قوی است و به همین خاطر آینده درخشانی در پیش روی آن می باشد. شما می توانید برای انجام این بازی - از بین سایر بازی‌های حوزه NFT - روی این لینک کلیک کنید.

بازی زد ران

 

بازی NFT کریپتو بلیدز (Crypto Blades)

پروژه‌ی محبوب بعدی در بین کاربران در زمینه‌ی بازی‌های حوزه NFT، متعلق به بازی کریپتو بلیدز است. توسعه این بازی در سال 2014 انجام شده است. روند انجام بازی در کریپتو بلیدز این است که شما به عنوان گیمر این امکان را دارید که مالکیت دارای دیجیتال خود را داشته باشید.

شما می توانید در این بازی «امتیاز ِتجربه» به دست آورید و اسکیل توکنز (Skill Tokens) دریافت کنید که منجر به کسب درآمد می شود. روند جذب کاربر از جانب شرکت توسعه دهنده‌ی این بازی یعنی Riveted Games، همچنان ادامه دارد. بنابراین آینده درخشانی را می توان برای آن تصور کرد.

بازی Crypto Blades

 

بازی NFT اسپلینتر لندز (Splinterlands)

اگر تجربه انجام بازی‌های یوگی- اوه یا پوکمون را داشته باشید، از بازی اسپلینتر لندز هم خوشتان خواهد آمد. این بازی محبوب در بین سایر بازی‌های حوزه NFT، به شما کمک می کند تا با کارت‌های معاملاتی خود روی شبکه بلاکچین، به خرید و فروش و مبادله مشغول باشید.

از بین کلیه بازی‌های حوزه NFT، مکانیسم این بازی بسیار سریع است. اما چگونه؟ شما در ابتدا باید یک دسته کارت تهیه کنید. سپس به رقابت با سایر کاربران بپردازید. شروع بازی به طور اتوماتیک است و در آن نیازی به استراتژی یا فکر کردن برای انجام عملیات بعدی نیست. روند این بازی شبیه به Hearthstone (تاکتیکی/کارتی) است. شما می توانید برای کسب درآمد از طریق این بازی در تورنمنت‌ها شرکت کنید. همچنین می توانید به فروش کارت‌ها در ازای توکن NFT اقدام کنید. همچنین می توانید آنها را اجاره دهید.

بازی Splinterlands

 

بازی NFT ایکس ورلد گیمز (X World Games)

بسیاری از گیمر‌ها از بین سایر بازی‌های حوزه NFT، به سراغ این بازی می روند. زیرا برای کلکسیونر‌ها منبع خوبی جهت کسب درآمد و سرگرمی است. در این بازی شما می توانید گیم‌های کوتاه را با کارت‌های مبادلاتی انجام دهید. یکی از بازی‌های ارائه شده در این اکوسیستم، Dream Card می باشد. گیمر‌ها در این بازی کاراکتر‌های متعدد و مختلفی را جمع می کنند و سپس با قیمت خاصی می فروشند.

بسیاری از گیمر‌های سنتیِ فعال از بین سایر بازی‌های حوزه NFT، فقط ایکس ورلد را انتخاب می کنند. این پلتفرم بیشتر از 200 هزار کاربر دارد. به همین خاطر میزان معامله‌های آن رو به افزایش است. برای انجام این بازی اول باید chk را نصب کنید. chk یک افزونه است. سپس در صرافی بایننس یک اکانت بسازید. سپس برای مبارزه در بازی‌های این گیم، اقدام به خرید ارز‌های BNB/xwg کنید.

بازی X World Games

 

بازی NFT وار رایدرز (War Riders)

پاداش دهی در این بازی آنلاین در بین سایر بازی‌های حوزه NFT به کمک ارز‌های دیجیتال است. شما در این بازی این قابلیت را دارید که ماشین جنگلی مخصوص خودتان را داشته باشید و با رقبا مبارزه کنید تا به شما ارز درون بازی تعلق بگیرد (kill for crypto). این ارز بنزن نام دارد که علامت اختصاری آن BZN است. اگر نیاز داشته باشید که بازار‌های مجازی برای ماشین‌های خود ایجاد کنید می توانید از توکن WAX استفاده کنید. اگر توکن بنزن داشته باشید، امکان ارتقای وسیله‌ی جنگی خود را خواهید داشت. فقط پس از چند ساعت انجام بازی وار رایدرز به شما سود مناسبی تعلق می گیرد.

بازی War Riders

پاسخ به سوالات رایج در مورد بازی‌های حوزه NFT

کدام یک از بازی‌های حوزه NFT ، پرداخت درون برنامه ای دارند؟

🟢 روال پرداخت درون برنامه ای برای هر بازی متفاوت است. مثلا وار رایدرز یا اکسی اینفینیتی دارای پرداخت درون برنامه ای هستند.

مدل پرداختی بازی‌ها چگونه است؟

🟢 برای برخی از بازی‌ها به شما توکن تعلق می گیرد. اما برای برخی دیگر می توانید پول دریافت کنید. برای نمونه ایکس ورلد گیمز با ازای فروش شخصیت‌ها پول دریافت می کنید. اما در بازی دیگری مانند وار رایدرز می توانید توکن دریافت کنید.

منظور از بازی‌های حوزه NFT چیست؟

🟢 در بازی‌های حوزه NFT از فناوری بلاکچین استفاده می شود. پس امکان تبادل یا کسب درآمد واقعی توسط NFT وجود دارد.

پرطرفدارترین بازی NFT در نزد کاربران چیست؟

🟢 Axie Infinity

🟢 SORARE

🟢 Gods Unchained

سیستم play to earn چگونه کار میکند؟

🟢 در بازی‌های سنتی و معمولی آنلاین، برای اینکه به بازی مشغول شوید و آن را ببَرید، باید هزینه پرداخت کنید. اما در بازی‌های حوزه NFT هدف این است که بازی کنید تا درآمد کسب کنید. وجود سرمایه اولیه برای این بازی‌ها ضروری است اما شما را به درآمد متوالی و بلند مدت می رساند.

آیا امکان انجام بازی‌های حوزه NFT به صورت رایگان وجود دارد؟

🟢به طور معمول شما باید برای شروع بازی‌های رایگان حوزه NFT هزینه کنید. اما اگر قصد پرداخت هزینه ندارید می توانید به سراغ بازی‌های زیر بروید:

1- AXIE INFINITY

2- Lost Relics

3- EVOLUTION LAND

4- Gods Unchained

5- Coin Hunt World

6- The Sandbox

NFT

سخن نهایی در مورد بازی‌های حوزه NFT

کسب درآمد به کمک بازی‌های حوزه NFT یکی از جمله روش‌هایی است که هنوز کل جامعه گیمر‌ها و علاقه مندان به کسب درآمد به این شیوه را جذب خود نکرده اما به آینده‌ی آن می توان امیدوار بود. سیبنال اینجاست تا به شما کمک کند تا با گفتگو در اولین شبکه اجتماعی ارز دیجیتال، سوالات خود را با کاربران در میان بگذارید همچنین تحلیل ارز‌های دیجیتال را بررسی کنید تا برای سرمایه گذاری بر روی بازی‌های این حوزه، بتوانید اقدام هوشمندانه‌ای داشته باشید.

امتیاز دهید : (73)
  • پرطرفدارترین بازی NFT
  • بازی‌های حوزه NFT
  • معرفی کامل بازی های NFT
  • کسب درآمد از بازیهای nft
  • چگونه از بازی های nft کسب درآمد کنیم
  • درآمد از بازی های nft
  • معرفی بازی های nft
  • بازی های رایگان nft
  • دانلود بازی اکسی اینفینیتی
  • بازی‌های حوزه NFT
  • بهترین بازی های nft
  • بهترین بازی nft 2022
  • بازی پرطرفدار nft
  • دانستنی های بازی های nft
  • برترین بازی NFT در سال 2022
  • کسب درامد با بازی های بلاکچین
  • چطور از بازی‌های کریپتویی کسب درآمد کنیم
  • معرفی بازی کریپتویی برتر برای کسب درآمد
  • بازی رایگان nft
  • توکن های بازی های nft

مطالب مرتبط

Relevent Posts

6 روش تشخیص nft جعلی از واقعی
  • 6 روش تشخیص nft جعلی از واقعی

  • برای کسانی که قصد دارند وارد بازار nft شوند، روش های تشخیص nft جعلی از واقعی را نوشته‌ایم تا به آنها کمک کنیم از تله کلاهبرداران ...
مشاهده مطلب
معرفی 5 وبسایت برتر جهت ساخت توکن رایگان ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین
  • معرفی 5 وبسایت برتر جهت ساخت توکن رایگان ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین

  • ایجاد توکن ارز دیجیتال با یک قرارداد هوشمند انجام می شود. برخی از وب سایت ها اجازه می دهند تا ساخت توکن ارز دیجیتال خود را به ...
مشاهده مطلب
معرفی 5 مورد از بهترین توکن های هواداری(fan token)  در بازار ارز دیجیتال
  • معرفی 5 مورد از بهترین توکن های هواداری(fan token) در بازار ارز دیجیتال

  • توکن های هواداری فوتبال، فرصتی برای هواداران برای مشارکت بیشتر در باشگاه‌های مورد علاقه خود هستند. برای آشنایی با این فناوری و ...
مشاهده مطلب