درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

معرفی چند کیف پول NFT ایده آل

بریار یونسی
1400/12/04
توکن غیر مثلی - NFT

کیف پول NFT، برنامه ای برای محافظت، مبادله و انتقال NFT هاست. در این نوشته به تعدادی از بهترین کیف پول های NFT اشاره خواهد شد.

معرفی چند کیف پول NFT ایده آل | سیبنال

با رشد محبوبیت NFT ها نیاز به استفاده از کیف پول NFT نیز افزایش یافته است. انواع کیف پول های جدید و به ویژه کیف پول های غیرمتمرکز در حال ظهور هستند. همچنین باید بدانید دنیای NFT ها هنوز جدید است. به همین دلیل، کیف‌پول‌های زیادی وجود دارند که ارزش بررسی دارند و لزوماً بهترین کیف پول نیستند. حالا شاید بپرسید چگونه بدانیم که از کدام یک استفاده کنیم؟ کیف پول NFT باید با NFT های شما سازگار باشد. در این نوشته چند مورد از بهترین کیف پول های NFT را گلچین کرده ایم. اطلاعاتی که در این متن بدست می آورید به شما کمک می کند تا بر اساس ویژگی ها و انتظارات خود بهترین NFT Wallet را انتخاب کنید. قبل از آن پیشنهاد میکنم که نکات لازم برای سرمایه گذاری در این بازار را بخوانید.

 

بیشتر بخوانید: چگونه میتوانیم توکن NFT خرید و فروش کنیم؟

 

دلیل نیاز به والت های متعدد برای ان اف ها چیست؟

سوال بسیاری از مردم این است که چرا به بیش از یک کیف پول NFT نیاز دارند. چند دلیل برای این موضوع وجود دارد، اما دلیل اصلی مشابه دلیلی است که ممکن است به چندین کیف پول کریپتو نیاز داشته باشید. مثلا NFT ها می‌توانند از بلاکچین های مختلفی استفاده کنند و هر یک از این بلاکچین‌ها معمولاً به کیف پول متفاوتی نیاز دارند. علاوه بر این بسیار شایع است که پروژه های NFT، به خصوص پروژه های کوچکتر، فقط با یک یا دو کیف پول سازگار باشند. این موضوع، کار توسعه NFT ها را آسان تر می کند زیرا توسعه دهندگان آنها مجبور نیستند منابع زیادی را به پشتیبانی کیف پول اختصاص دهند. در عوض، آنها می توانند بر ایجاد NFT ها تمرکز کنند و اطمینان حاصل کنند که NFT ها اهداف و مقاصد خود را برآورده می‌کنند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی 5 سایت برتر برای ساخت NFT بدون کد نویسی

 

 

بهترین کیف پول های NFT برای سال 2022


قبل از انتخاب کیف پول NFT، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

1- خریداران باید کیف پول هایی را انتخاب کنند که از بازارهای NFT مانند Opensea، Rarible و Sealaunch پشتیبانی می کنند.

2- کاربران باید کیف پول هایی را پیدا کنند که کار با آنها آسان باشد.

3- کیف پول‌ها باید با پلتفرم‌های مختلف و زنجیره‌های متقابل، سازگار باشند.

 

بیشتر بخوانید: نحوه خرید یا فروش در صرافی OpenSea

 

به یاد داشته باشید که مانند ارزهای دیجیتال سنتی، باید NFT ها را نیز در یک کیف پول ذخیره کنید. در کیف پول NFT معمولاً فقط می توانید کلکسیون های NFT را ذخیره کنید و نه چیزی بیشتر (برای صرافی ها و سایر پلتفرم های مشابه، استثنائاتی وجود دارد). به هرحال چند کیف پول برتر NFT در سال 2022 به شرح زیر هستند: 

1- کیف پول NFT متا ماسک 

کیف پول MetaMask برای DeFi و NFT ها یکی از بهترین گزینه ها است. MetaMask یکی از شناخته شده ترین کیف پول های غیرمتمرکز است و به عنوان یک افزونه مرورگر، آغاز به کار کرد. با گذشت سالها، گسترش یافته است و اکنون نسخه موبایلی آن نیز در دسترس است. MetaMask به خوبی با اتریوم کار می کند و چندین مزیت حیاتی را برای NFT ها و سایر ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. راه اندازی آن آسان است و می توانید به راحتی از دستگاه های مختلف به تراکنش های خود دسترسی داشته باشید. نسخه موبایل متا ماسک حتی یک مرورگر داخلی نیز  دارد که به شما امکان می دهد NFT ها و همچنین برنامه های DeFi را جستجو و بررسی کنید. با استفاده از اپلیکیشن موبایل Metamask می توانید توکن های ERC-721 را مستقیماً از یک آدرس به آدرس دیگر منتقل کنید. برای استفاده از این کیف پول کافی است که به وبسایت متامسک بروید و افزونه مورد نیاز خود را نصب کنید.

کیف پول MetaMask یک کیف پول NFT نیز محسوب می‌شود

2- کیف پول NFT آلفا والت

اگر یک کیف پول NFT می‌خواهید که علاوه بر نگهداری از NFT ها حریم خصوصی شما را نیز به حداکثر برساند، به AlphaWallet مراجعه کنید. آلفا والت یک کیف پول منبع باز است که از اتریوم به عنوان بلاکچین پایه خود استفاده می کند. این کیف پول به شما امکان می دهد NFT بسازید و همچنین آنها را جمع آوری کنید. سطح بالای حفظ حریم خصوصی این والت به دلیل این است که داده های شخصی را جمع آوری نمی‌کند یا به فرآیند KYC نیاز ندارد. از بسیاری از بزرگ‌ترین نام‌های NFT مانند CryptoKitties، OpenSea و ChainZ Arena پشتیبانی می‌کند. AlphaWallet همچنین با هر دارایی مبتنی بر اتریوم که بازی ها با آن سروکار دارند سازگار است. تنها مشکل در مورد AlphaWallet این است که فقط برای تلفن همراه ارائه می شود. این کیف پول همچنین دارای یک مرورگر داخلی است که کاوش سایر برنامه های غیرمتمرکز و برنامه های DeFi را آسان می کند.

کیف پول Alpha

 

بیشتر بخوانید: آنچه در مورد برنامه های غیر متمرکز (Dapp ها) باید بدانید

 

3- کیف پول Enjin

برای کسانی که یک کیف پول NFT می خواهند که بتوانند به سرعت از آن استفاده کنند، Enjin یک انتخاب عالی است. این کیف پول به شما امکان می دهد کلکسیون هایی از NFT ها را جمع آوری کنید. شما همچنین می توانید علاوه بر NFT، ارزهای دیجیتال را نیز در این کیف پول نگه دارید. Enjin همچنین دارای یک رابط کاربری بسیار زیبا و یک میز پشتیبانیِ مشتری عالی است.

کیف پول Enjin یک کیف پول NFT ایده آل

4- کیف پول NFT تراست والت

یکی دیگر از گزینه های عالی برای NFT های شما Trust Wallet است. این کیف پول موبایل، بیش از 5 میلیون کاربر دارد و چیزی بیش از ذخیره NFT ها را برای شما  انجام می دهد. تراست والت فهرستی از برنامه های غیرمتمرکز را برای بازارهای هنری ارائه می دهد. این بدان معناست که با یک کلیک به OpenSea، Axie Infinity و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت. تنها نکته ای که باید در نظر داشت این است که Trust Wallet به شما اجازه انتقال مستقیم NFT را نمی دهد. اما به واسطه آن به بازارهایی دسترسی پیدا می کنید که در آنجا امکان انتقال NFT ها وجود دارد.

 

کلام آخر در مورد کیف پول های NFT

تعداد زیادی کیف پول NFT برای ذخیره سازی این توکن ها وجود دارد. همه کیف پول های ذکر شده در بالا دارای مزایای امنیت و سهولت استفاده هستند. شما فقط باید ببینید کدام یک با NFT های شما سازگارتر است و تصمیم بگیرید که چه ویژگی هایی برای شما اهمیت بیشتری دارد.

 

امتیاز دهید : (79)
  • کیف پولnft
  • بهترین کیف پولnft
  • برترین کیف پول ان اف تی
  • محبوبترین کیف پول nft
  • کیف پول متامسک
  • کیف پول متامسک برای nft
  • نصب کیف پول متامسک
  • کیف پول آلفا والت
  • کیف پول alpha چیست
  • دانلود کیف پول آلفا برای ویندوز
  • دانلود کیف پول alpha برای کامپیوتر

مطالب مرتبط

Relevent Posts

6 روش تشخیص nft جعلی از واقعی
  • 6 روش تشخیص nft جعلی از واقعی

  • برای کسانی که قصد دارند وارد بازار nft شوند، روش های تشخیص nft جعلی از واقعی را نوشته‌ایم تا به آنها کمک کنیم از تله کلاهبرداران ...
مشاهده مطلب
معرفی 5 وبسایت برتر جهت ساخت توکن رایگان ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین
  • معرفی 5 وبسایت برتر جهت ساخت توکن رایگان ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین

  • ایجاد توکن ارز دیجیتال با یک قرارداد هوشمند انجام می شود. برخی از وب سایت ها اجازه می دهند تا ساخت توکن ارز دیجیتال خود را به ...
مشاهده مطلب
معرفی 5 مورد از بهترین توکن های هواداری(fan token)  در بازار ارز دیجیتال
  • معرفی 5 مورد از بهترین توکن های هواداری(fan token) در بازار ارز دیجیتال

  • توکن های هواداری فوتبال، فرصتی برای هواداران برای مشارکت بیشتر در باشگاه‌های مورد علاقه خود هستند. برای آشنایی با این فناوری و ...
مشاهده مطلب