درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

آموزش کامل خرید و فروش و قیمت گذاری زمین در دسنترالند

محدثه احمدی نژاد
1401/01/28
متاورس

دسنترالند را می توان یک جهان مجازی یا متاورس غیر متمرکز دانست که روی بلاکچین اجرا می شود و تشابه ویژه ای با بازیِ سکند لایف دارد.

آموزش کامل خرید و فروش و قیمت گذاری زمین در دسنترالند | سیبنال

علاقه به پروژه‌های واقعیت مجازی (VR) روزبه‌روز در حال افزایش است. همین میزان علاقه نشان دادن توسط مردم باعث شد تا پلتفرم بازی بلاک چین دسنترالند (Decentraland) به وجود آید. دسنترالند از سال 2018 تا به امروز از ایده‌ی واقعیت مجازی استفاده کرده و تیم ِآن در تلاش‌اند تا تجربه‌ای نوین از ادغام ِبلاکچین و بازی آنلاین بر مبنای واقعیت مجازی به کاربران ارائه کنند. 

دسنترالند بیشتر از اینکه بازی باشد دنیای ثانویه ای است که احتمال ساخت و شکل گیری اش چندین سال پیش، توسط بسیاری از فیلم‌ها وسریال ها، متخصصان و ایده‌پردازان داده شده بود. این روز‌ها دنیای سرگرمی فقط به همین کلمه‌ و بازی کردن و تفریح داشتن خلاصه نمی شود. مخصوصاً اگر به بلاک‌چین، ارز دیجیتال، توکن ها و جهان شگفت انگیز ِواقعیت مجازی ارتباط داشته باشد. شما در این پلتفرم‌ها هم بازی می کنید، هم درآمد کسب خواهید کرد و هم سرگرم می شوید؛ یعنی یک تیر و سه نشان!

دسنترالند چیست؟

دسنترالند چیست و چرا تا این حد ترند شده است؟

برای اینکه بدانید دسنترالند چیست، ابتدا باید بدانید متاورس چیست. متاورس به طور خلاصه، جهان مجازی است؛ جایی که می توانید به لطف واقعیت مجازی یک زندگی ثانویه را در آن تجربه کنید. اما این یک تعریف خلاصه از متاورس است. متاورس متشکل از ارزهای دیجیتال، توکن های غیر مثلی، شبکه های فراگیر، واقعیت مجازی و غیره است. در متاورس، می توانید هر چیز قابل تصور یا غیر قابل تصور را در اختیار داشته باشید. برای درک بهتر توصیه می کنیم مطلب معرفی شبکه متاورس و ارز های محبوب آن را مطالعه کنید.

 

بیشتر بخوانید: معرفی شبکه متاورس و ارزهای محبوب آن

 

دسنترالند را می‌توان یک جهان مجازی یا متاورس غیر متمرکز دانست که روی بلاکچین اجرا می شود و تشابه ویژه ای با بازیِ سکند لایف دارد. شما می توانید در این بازی، بخرید، بفروشید و بسازید: درست مثل یک دنیای واقعی. پس شما در این بازی مانند یک شهروند خواهید بود، کسی که می تواند اموالی را در اختیار داشته باشد و برای کسب درآمد مثل یک کسب و کار آن را توسعه دهد. 

برای درک بهتر می توانید این مثال را در نظر بگیرید: یک کاربر می تواند در دسنترالند، در زمین های مجازی خود جاذبه هایی ایجاد کند. مثلا آن را به مکانی برای بازی یا نمایش تصاویر سه بعدی و غیره تبدیل کند. سپس از طریق این جاذبه ها به درآمد و سود بیشتر برسد. برخی از کاربران نیز ترجیح می دهند آنچه ساخته اند را بفروشند و درآمد داشته باشند. این حالات درست مثل اتفاقی است که در دنیای واقعی رخ می دهد؛ شما زمینی می خرید و پس از مدتی آن را می‌فروشید. پس با بازیِ پیچیده یا دنیایی عجیب و غریب مواجه نیستید.

توکن های غیر مثلی

بنیانگذاران Decentraland چه کسانی هستند؟

دسنترالند از کجا سبز شد؟ در مغز دو متخصص به نام های آری میلش و استبان اوردانو. آنها پس از اختصاص چندین سال وقت و توسعه، سرانجام در سال 2020 توانستند جهان را با این بازی آشنا کنند و با استقبال ِگرم کاربران مواجه شوند. شما به عنوان یک کاربر می توانید توکن های غیر مثلی یا NFT خود را که لند نام دارد معامله کنید و فعالیت داشته باشید. در دسنترالند، جهان در دستان شماست؛ برخلاف واقعیت!

قیمت زمین های دسنترالند چقدر است؟

شاید تصور کنید که در بازی دسنترالند همه چیز آزاد است، اما از این خبرها نیست! اندازه‌ی زمین ها در این بازی از پیش تعین شده است. ابعادِ زمین‌ها 33 در 33 فوت است. طول و عرض این زمین ها محدود، اما ارتفاعِ آنها نامحدود است. شما می توانید با خرید تک تک زمین ها یک منطقه تشکیل دهید که متعلق به خودتان باشد. در هر یک از این زمین ها نیز می توانید فعالیت خاصی را انجام دهید. اما چطور می توان اقدام به خرید این زمین ها کرد؟ قیمت زمین های دسنترالند چقدر است؟ برای درک این موضوع، ابتدا باید با رمز ارز مانا آشنا شوید.

 

بیشتر بخوانید: آیا خرید زمین در متاورس تصمیم عاقلانه ای است؟

ارز دیجیتال مانا

ارز دیجیتال mana چیست و چه ارتباطی با دسنترالند دارد؟

در دسنترالند دو توکن داریم. یکی مانا (MANA) و دومی لند(LAND). توکن ِلند، وظیفه‌ی تعیین مالکیت زمین های این بازی را برعهده دارد. اما توکنِ مانا برای خرید لند و خدمات ِاین بازی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید مانا را در صرافی ها خریداری کنید.

بنابراین همانطور که توضیح داده شد، این امکان را دارید که در این بازی زمین بخرید، سپس یک کسب و کار راه اندازی کنید و از طریق آن کسب درآمد داشته باشید. فقط نیاز است که اقدام به خرید توکن مانا نمایید. حال چگونه می توان در این بازی زمین خرید؟

وقتی رمز ارز مانا داشته باشید، قیمت ها باید به طور لحظه ای دستتان باشد. برای بررسی قیمت ارز مانا و یک قطعه زمین می توانید به سایت کوین مارکت کپ مراجعه کنید. در زمان نگارش این مطلب (14 آوریل 2022) قیمت ارز مانا $2.12 است. زمین در بازی دسنترالند بیش از 10000 دلار قیمت دارد.

برای خرید زمین، املاک، و ... در این بازی ابتدا باید در سایت دسنترالند ثبت نام کنید. سپس پیشنهادات سایر کاربران را بررسی کنید تا چیزی را که واقعاً می‌خواهید بخرید پیدا کنید و جزئیات زمین را مورد بررسی قرار دهید. برای بررسی و خرید زمین در این بازی باید به سایت دسنترالند مراجعه کنید. شما می توانید از طریق این لینک برای خرید اقدام کنید. شایان ذکر است که برای خرید این زمین ها در این بازی نیاز به داشتن یک کیف پول اتریوم (مثلا متا ماسک)، خرید ارز دیجیتال مانا و سپس اقدام برای تهیه زمین در متاورس است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی چند کیف پول NFT ایده آل

 

چگونه می توان در این بازی برای فروش زمین و قیمت‌گذاری آن اقدام کرد؟

برای فروش زمین در این بازی همانطور که اشاره شد باید یک حساب کاربری در سایت دسنترالند داشته‌باشید. پس از آن باید به سراغ بخش My Assets رفته و سپس به سراغ صفحه asset’s details  بروید. شما می توانید به ترتیب برای فهرست فروش خود تاریخ انقضا (expiry date) و قیمت (prices) تعیین کنید. پس از آن باید منتظر دریافت تاییدیه سیستم بمانید. اگر نیاز به تغییر قیمت داشتید می توانید آن را به کمک دکمه‌ی Update price تغییر دهید.

 

بیشتر بخوانید: 4 نکته مهمی که قبل از خرید زمین در متاورس باید بدانید

 

خرید زمین در دسنترالند

سخن نهایی

برای اینکه در بازی بلاک چینی دسنترالند بتوانید زمین بخرید و کسب و کار داشته باشید، باید مثل سایر بازی های دیگر مربوط به این حوزه، هزینه کنید. این پلتفرم به شما این امکان را می دهد تا بیشتر از یک شغل عادی در دنیای واقعی، درآمد واقعی کسب کنید. اینکه بتوانید در این بازی موفق عمل کنید و زمین مناسبی بخرید به موقعیت ِآن زمین، وسعت و قیمت روز ِزمین های آن بستگی دارد. نه فقط افراد، بلکه شرکت ها نیز روی این زمین ها سرمایه گذاری کرده اند. پس چرا شما یکی از آنها نباشید؟

شما می توانید برای بررسی قیمت ارز دیجیتال، تحلیل رایگان ارز دیجیتال و در بین جامعه تحلیلگر های ارز دیجیتال، سایت سیبنال را به عنوان مرجعی کاملاً به روز و تخصصی انتخاب کنید. برای این منظور، پیشنهاد می‌کنیم سایت ما را جهت دسترسی آسان‌تر در بوکمارک خود داشته باشید.

امتیاز دهید : (105)
  • آموزش خرید زمین در دسنترالند
  • آموزش کامل خرید و فروش زمین متاورسی
  • آموزش کامل خرید زمین مانا
  • راهنمای خرید زمین در دسنترالند
  • قیمت زمین در دسنترالند
  • خرید زمین در شهر مجازی مانا
  • ارز دیجیتال مانا
  • قیمت ارز دیجیتال مانا
  • اطلاعات جامع در مورد ارز مانا
  • توکن های متاورسی
  • توکن های دسنترالند
  • بررسی قیمت ارز دیجیتال مانا
  • خرید ارز مانا
  • خرید و فروش ارز دیجیتال مانا
  • قیمت گذاری زمین در متاورس
  • آموزش کامل خرید و فروش زمین در متاورس
  • بازی سکند لایف

مطالب مرتبط

Relevent Posts

VR+ کسب و کارهای حقیقی: بررسی تاثیر متاورس بر کسب و کارها در آینده
  • VR+ کسب و کارهای حقیقی: بررسی تاثیر متاورس بر کسب و کارها در آینده

  • آیا از تاثیر متاورس بر کسب و کارها مطلع هستید؟ برای اینکه بتوانید تصویری روشن تر از تاثیر متاورس بر آینده کسب و کارها داشته ...
مشاهده مطلب
معرفی 3 بازی برتر کریپتویی جهت کسب درآمد
  • معرفی 3 بازی برتر کریپتویی جهت کسب درآمد

  • در این مقاله شما را با برخی از بهترین بازی های کریپتویی که پتانسیل درآمدزایی مناسبی دارند، آشنا می خواهیم کرد. ...
مشاهده مطلب
سرمایه گذاری از روش خرید زمین در آلتراورس سیتی
  • سرمایه گذاری از روش خرید زمین در آلتراورس سیتی

  • در این مطلب، به خرید زمین مجازی در آلتراورس سیتی، به عنوان فرصتی برای سرمایه‌گذاری در بازار NFT اشاره شده ...
مشاهده مطلب