درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

چگونه بهترین زمان خرید یا فروش یک ارز دیجیتال را تشخیص دهیم

الهه کچوئی
1402/05/08
ارزهای دیجیتال

بسیاری از تریدرها اذعان می‌دارند که  چگونه بهترین زمان خرید یا فروش یک ارز دیجیتال را تشخیص دهیم؟ که پاسخ این پرسش را در دانش و اطلاعات باید جستجو کرد.

 چگونه بهترین زمان خرید یا فروش یک ارز دیجیتال را تشخیص دهیم | سیبنال

 

 چگونه بهترین زمان خرید یا فروش یک ارز دیجیتال را تشخیص دهیم

اگر از تریدرهای ارز دیجیتال بپرسیم تا دغدغه اصلی خود را برای ما بیان کنند، خواهند گفت: چگونه بهترین زمان خرید یا فروش یک ارز دیجیتال را تشخیص دهیم. این بزرگترین سوال ذهن این افراد است. البته افرادی که تحلیل‌گر حرفه‌ای باشند و دانش در این زمینه دارند، کمتر دچار چنین دغدغه‌ای می‌شوند.

اگر شما هم دوست دارید بدانید که بهترین زمان ورود و خروج به بازار و خرید و فروش ارز دیجیتال کی و چه زمانی از روز است، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید.

تشخیص بهترین ساعت خرید و فروش ارز دیجیتال

زمان، فاکتور مهم در دنیای خرید و فروش رمز ارز

شاید شما هم مانند تریدرهای بازار ارزهای دیجیتال به دنبال پاسخی مشخص برای این پرسش باشید که چگونه بهترین زمان خرید یا فروش یک ارز دیجیتال را تشخیص دهیم. باید گفت که زمان ورود و خروج بازار به خیلی از عوامل بستگی دارد. مجموعه‌ای از عوامل مختلف در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و در نهایت می‌توان زمان ورود به بازار را تشخیص داد. این تشخیص برای افرادی که تکنیکالیست یا فاندامنتالیست‌های خوبی هستند، به راحتی امکان دارد. زمان خروج از بازار نیز به همین منوال است.

اگر بخواهیم بدانیم که چگونه بهترین زمان خرید یا فروش یک ارز دیجیتال را تشخیص دهیم، ناچاریم که به دنیای تحلیل و استراتژی ارزهای دیجیتال پا بگذاریم. دانش و اطلاعات لازم در این زمینه باید کسب کنیم تا بتوانیم پیش بینی دقیقی از بازار داشته باشیم و بدانیم کی بخریم و کی بفروشیم.

تشخیص بهترین زمان خرید و فروش روی نمودارهای قیمتی و با استفاده از ابزار و اندیکاتورهای تکنیکال، قابل تشخیص است. فقط کافی است دانش استفاده از این ابزار را بدانیم.

اگر از تحلیل تکنیکال و فاندامنتال استفاده کنیم، قاعدتا به پاسخ چگونه بهترین زمان خرید یا فروش یک ارز دیجیتال را تشخیص دهیم، می‌رسیم و می‌توانیم معامله را انجام دهیم.

 در تشخیص چگونه بهترین زمان خرید یا فروش یک ارز دیجیتال را تشخیص دهیم، باید استراتژی داشته باشیم و 3 تحلیل زیر را به خوبی یاد بگیریم:

  1. تحلیل تکنیکال
  2. تحلیل فاندامنتال
  3. تحلیل آنچین

در میان این 3 تحلیل در بازار مالی ارز دیجیتال، تحلیل‌های آنچین بسیار اهمیت دارد. این تحلیل می‌تواند زمان معاملات، میزان و تقاضا خرید و فروش و خیلی از اطلاعات دیگر که روی شبکه بلاک چین ذخیره شده است را بیان کند.

بهترین ساعت برای نوسان گیری در ارزهای دیجیتال

انجام نوسان گیری در زمان مناسب

نوسان گیری در ارزهای دیجیتال بهترین کاری است که می‌توان برای پاسخ به سوال چگونه بهترین زمان خرید یا فروش یک ارز دیجیتال را تشخیص دهیم، انجام داد. 

نوسان گیری در ارزهای دیجیتال از روش‌های بسیار خوبی است که اکثر تریدرهای روزانه و اسکالپرها انجام می‌دهند تا سود خوبی کسب کنند. بهترین زمان و ساعت برای این کار، همان زمانی است که تحلیل تکنیکال نمودار قیمتی به ما می‌گوید. برخی این زمان را می‌توانند با تحلیل‌های دیگر مانند آنچین بدست بیاورند.

اگر بخواهیم بدانیم چگونه بهترین زمان خرید یا فروش یک ارز دیجیتال را تشخیص دهیم، و یک قاعده کلی را برای نوسان گیری و تعیین بهترین ساعت بیان کنیم، کار بسیار سختی است. زیرا نوسان در بازار ارزهای دیجیتال به شکل لحظه‌ای و شدید است.

امتیاز دهید : (88)
  • بهترین زمان خرید کریپتو
  • بهترین زمان فروش کریپتو
  • بهترین زمان خرید و فروش ارز دیجیتال
  • بهترین زمان خرید ارز دیجیتال

مطالب مرتبط

Relevent Posts

دربارۀ معاملات فیوچرز و انواع آن بیشتر بدانید
  • دربارۀ معاملات فیوچرز و انواع آن بیشتر بدانید

  • در این مقاله تعریف معاملات فیوچرز آشنا خواهید شد. همچنین کاربرد معاملات فیوچرز و انواع آن در حوزه ارز دیجیتال را یاد خواهید ...
مشاهده مطلب
آلت سیزن چیست؟ مزایا و معایب استفاده از الت سیزن
  • آلت سیزن چیست؟ مزایا و معایب استفاده از الت سیزن

  • ایا الت سیزن یک فرصت درآمدی مناسب برای سرمایه گذاران است یا یک تله سرمایه گذاری؟ در این مقاله راجع به تعریف الت سیزن و میزایا و ...
مشاهده مطلب
به سوی سودآوری: استفاده از اندیکاتورهای قدرتمند در نوسان گیری
  • به سوی سودآوری: استفاده از اندیکاتورهای قدرتمند در نوسان گیری

  • در این مقاله با شایع ترین و بهترین اندیکاتورهایی که تحلیل گران برای تحلیل های خود استفاده میکنند، آشنا خواهید ...
مشاهده مطلب