درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

تحلیل نمودار ارز دیجیتال شیبا با دیدگاه بلند مدت

بنفشه نبی ابکنار
1402/10/02
ارزهای دیجیتال

در این متن به تحلیل نمودار ارز دیجیتال شیبا(شیبا اینو) پرداختیم همچنین روند تغییرات این رمز ارز و ارزش سرمایه گذاری آن را بررسی کردیم.

تحلیل نمودار ارز دیجیتال شیبا با دیدگاه بلند مدت | سیبنال

با افزایش محبوبیت ارز دیجیتال و گسترش فعالیت عموم در شبکه ارز دیجیتال، تعداد زیادی از سرمایه گذاران در سراسر جهان میپرسند: آیا رمز ارز شیبا(شیبا اینو) ارزش خرید و سرمایه گذاری دارد؟

شیبا(شیبا اینو) به عنوان یکی از بزرگترین میم کوین های جهان، در خط مقدم نوآوری در حوزه متاورس و ارزهای دیجیتال بوده است. اما هنوز سوال تحلیل گر ها اینجاست که نمودار ارز دیجیتالشیبا(شیبا اینو) ارزش سرمایه گذاری های کلان را دارد یا خیر.

از همین رو در این متن نگاهی به تحلیل ارز دیجیتال شیبا(شیبا اینو) و تاریخچه رشد آن در سالهای اخیر انداختیم. همچنین نظرات تحلیل گر های حرفه ای در این زمینه و سیگنال ارز دیجیتال شیبا را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ارز دیجیتال شیبو اینو

آیا ارز دیجیتال شیبا(شیبا اینو) را بخریم؟

با توجه به رشد چشمگیر نمودار ارز دیجیتالشیبا در سال 2021، این توکن غیر مثلی این روزها 91% پایین تر از هر زمان خرید و فروش میشود. از همین رو سرمایه گذاران بسیار زیادی با این سوال مواجه شدند که با توجه به نمودار ارز دیجیتال شیبا(شیبا اینو) آیا آن را بخرند یا خیر.

مانند تمامی رمز ارز ها و بلک چین های دنیای کریپتو سرمایه گذاری روی شیبا(شیبا اینو) نیز پر ریسک است. به عنوان یک کوین به سرعت پیشرونده با قابلیت پیشرفت فراوان، این رمز ارز بسیار وسوسه انگیز است. اینکه تخمین بزنیم چه زمانی قیمت ارز دیجیتال به صورت دراماتیکی فرو میریزد بسیار سخت است. به همین دلیل است که بسیاری از تریدر ها از آن دوری میکنند.

درحالی که بسیاری از تحلیل گر ها باور دارند بر اساس نمودار ارز دیجیتالشیبا(شیبا اینو) این توکن به نقطه اوج خود رسیده، برخی بر این باورند که این رمز ارز هنوز فضای کافی برای رشد را دارد. در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم که تصمیم اینکه روی شیبا سرمایه گذاری کنید یا نه، بستگی به ظرفیت ریسک پذیری شما دارد.

برای سرمایه گذاری صحیح تر بهتر است آموزش های لازم را ببینید، با تحلیل گر ها صحبت کنید و از کارشناسان سیبنال کمک بخواهید. کارشناسان با توجه به قدرت ریسک پذیری، هدف سرمایه گذاری و چشم انداز سرمایه گذاری بلند مدت در ارز دیجیتال شیبا(شیبا اینو) میتوانند بهترین پیشنهاد و سیگنال ارز دیجیتال را به شما ارائه دهند.

تحلیل نمودار ارز دیجیتال شیبا(شیبا اینو)

✅  شیبا(شیبا اینو) رسما در آگوست سال 2020 رونمایی و شروع به کار کرد.

✅  در ماه های آپریل و می 2021 اولین روند صعودی خود را تجربه کرد.

✅  از نقطه اوج خود یعنی ماه می 2021 عقب نشینی کرد و به مدت پنج ماه به صورت جانبی معامله شد.

✅  در ماه اکتبر 2021 شیبا(شیبا اینو) یک روند صعودی دیگر را تجربه کرد و رشد 1143% داشت.

✅  از اکتبر 2021 روند نزولی داشته است و امروز 91% پایین تر از بالاترین زمان معامله هایش، خرید و فروش میشود.

بررسی ارز شیبا اینو

چه فاکتور هایی قیمت ارز دیجیتال شیبا و پتانسیل هایش را تحت تاثیر قرار میدهد؟

تشخیص اینکه چه زمانی نمودار ارز دیجیتال شیبا(شیبا اینو) بالا میرود یا پایین میاید، حتی برای تحلیل گر های فصلی نیز امری چالش برانگیز است. با این حال فاکتور های زیادی وجود دارند که سرمایه گذاران باید برای سرمایه گذاری در این رمز ارز در ذهن داشته باشند.

از جمله فاکتورهایی که میتواند در قیمت شیبا(شیبا اینو) تاثیر گذار باشد میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

احساسات کلی بازار

رقابت در بازار سکه میم

پذیرش جریان های اصلی سرمایه گذاری

رفتار سرمایه گذاران و کمپانی های بزرگ در بازار کریپتو

پیشرفت های تکنولوژی در آینده

پیش بینی قیمت شیبا در سالهای آینده

به عنوان بحث برانگیز ترین ارز دیجیتال، شیبا(شیبا اینو) توجه سرمایه گذاران را از سراسر جهان به سمت خود جلب کرده است. با این حال از آنجایی که شیبا یک کوین میم است، پیشبینی تغییرات قیمتی آن امری چالش برانگیز خواهد بود.

در ادامه به حدس و گمان هایی که از قیمت شیبا(شیبا اینو) در سال های آینده میزنند اشاره می کنیم:

پیش بینی قیمت شیبا در سال 2024

 CME FedWatch Tool پیش‌بینی می‌کند که فدرال رزرو در نشست سپتامبر 2023 نرخ‌ها را ثابت نگه دارد. اگر این چنین شود، میتواند راه را برای محور های نزولی نرخ بهره هموار کند. این یک خبر مثبت برای بازارهای سرمایه گذاری پر ریسک مانند شبکه ارز دیجیتال خواهد بود.

از همین رو این بازارها برای سرمایه گذاران جذاب تر میشود. در نتیجه سرمایه بیشتری میتواند به شیبا(شیبا اینو) سرازیر شود و منجر به رشد قیمت این رمز ارز و رسیدن قیمت این توکن غیر مثلی به 0.000012$ شود.

تحلیل ارز دیجیتال شیبا

با توجه به نمودار ارز دیجیتال، شیبا(شیبا اینو) ارزش سرمایه گذاری بلند مدت دارد؟

آیا شیبا(شیبا اینو) برای سرمایه گذاری بلند مدت واقعا مناسب است؟ در حقیقت جواب این سوال به استراتژی های سرمایه گذاری و ریسک پذیری هر فرد بستگی دارد.

برای سرمایه گذاران کوتاه مدت، شیبا(شیبا اینو) موقعیت های سود دهی بالایی را از طریق نوسانات قیمتی فراهم میکند. به عنوان یک کوین کوچک در مقایسه با بیت کوین و اتریوم، شیبا اینو می تواند صعود های عظیم و افت های شدید را طی روزها یا حتی ساعت ها تجربه کند.

از همین رو کسانی که به دنبال کسب درآمد از ارز دیجیتال هستند، میتوانند با نوسان گیری و خرید و فروش در این جهش های عظیم شانس خود را برای درآمد زایی از این جهان وسیع امتحان کنند. اگرچه که ریسک بزرگ است، اما با تجزیه و تحلیل مناسب و زمان بندی دقیق بازار، برخی از تریدر ها با استفاده از این رویکرد، به موفقیت های چشمگیری دست یافته اند.

البته باید به این نکته اشاره کنیم ک سرمایه گذاری های کوتاه مدت مستلزم مانیتور کردن دائم قیمت ها و عکس العمل سریع در مواقع لازم است.

کلام پایانی

در نهایت باید بگوییم ورود به بازار جدید، مدرن و وسوسه انگیز کریپتو و ارزهای دیجیتال، اگر با آگاهی، آموزش و دقت کافی باشد، میتواند برای شما سودآوری زیادی داشته باشد. اگرچه که تصمیمات هیجانی، عجول بودن و... میتواند باعث ضرر و زیان های جبران ناپذیر و از دست رفتن سرمایه شود.

از همین رو اگر قصد سرمایه گذاری در شبکه ارز دیجیتال یا متاورس را دارید، همین حالا به قسمت سوالات متداول در صفحه رسمی سیبنال مراجعه کنید. همچنین می توانید برای دریافت صحیح ترین سیگنال ارز دیجیتال با کارشناسان سیبنال گفتگو داشته باشید.

امتیاز دهید : (66)
  • تحلیل نمودار شیبا اینو
  • تحلیل بلند مدت شیبا
  • خرید یا فروش ارز دیجیتال شیبا

مطالب مرتبط

Relevent Posts

دربارۀ معاملات فیوچرز و انواع آن بیشتر بدانید
  • دربارۀ معاملات فیوچرز و انواع آن بیشتر بدانید

  • در این مقاله تعریف معاملات فیوچرز آشنا خواهید شد. همچنین کاربرد معاملات فیوچرز و انواع آن در حوزه ارز دیجیتال را یاد خواهید ...
مشاهده مطلب
آلت سیزن چیست؟ مزایا و معایب استفاده از الت سیزن
  • آلت سیزن چیست؟ مزایا و معایب استفاده از الت سیزن

  • ایا الت سیزن یک فرصت درآمدی مناسب برای سرمایه گذاران است یا یک تله سرمایه گذاری؟ در این مقاله راجع به تعریف الت سیزن و میزایا و ...
مشاهده مطلب
به سوی سودآوری: استفاده از اندیکاتورهای قدرتمند در نوسان گیری
  • به سوی سودآوری: استفاده از اندیکاتورهای قدرتمند در نوسان گیری

  • در این مقاله با شایع ترین و بهترین اندیکاتورهایی که تحلیل گران برای تحلیل های خود استفاده میکنند، آشنا خواهید ...
مشاهده مطلب