درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

جدیدترین ماینر ها برای استخراج ارز دیجیتال در سال 2022

شایسته اسکندری
1400/12/12
ارزهای دیجیتال

استخراج ارزهای دیجیتال گزینه‌ای سودآور برای کسب‌وکارهای حوزه ارز دیجیتال است. در ادامه، ما جدیدترین ماینر ها برای استخراج ارز دیجیتال در سال 2022 را بررسی خواهیم کرد.

جدیدترین ماینر ها برای استخراج ارز دیجیتال در سال 2022 | سیبنال

رشد صنعت ارز دیجیتال تحول بسیار بزرگی در جهان ایجاد کرد. ارزهای دیجیتال در حال حاضر به عنوان یک طبقه دارایی کاملاً جدید در نظر گرفته می شوند که نسبت به بازار سهام یا هر شکل سنتی دیگری از دارایی های سرمایه گذاری سود بیشتری ایجاد می کند. 
ورود به استخراج ارزهای دیجیتال یکی از جنبه های مهم صنعت کریپتو است. ماین یا استخراج کردن در اصل فرآیند ایجاد ارزهای دیجیتال بیشتر از طریق حسابرسی و پردازش ارزها است. در میان تمام ارزهای دیجیتال، استخراج بیت کوین یک پدیده محبوب در بخش ماینینگ صنعت است.

جدیدترین ماینر های استخراج ارز دیجیتال در سال 2022

بسیاری از کارآفرینان و مدیران کسب‌وکار، استخراج بیت‌کوین و سایر ارزها را گزینه‌ای سودآور برای کسب‌وکارهای حوزه ارز دیجیتال خود می‌دانند. در این مقاله، ما جدیدترین ماینر ها برای استخراج ارز دیجیتال در سال 2022 را بررسی خواهیم کرد.


1- ماینر  Canaan AvalonMiner 1246

ماینر  Canaan AvalonMiner 1246

Canaan AvalonMiner 1246 اولین ماینر بیت کوین است با هش ریت 90Th/s است که توسط شرکت AvalonMiners تولید شده است. حداکثر توان مصرفی این دستگاه 3420 وات است و آن را به یکی از پر مصرف ترین استخراج کننده ها تبدیل می کند. راندمان انرژی این دستگاه 38J/TH است و یک طراحی یکپارچه قابلیت اطمینان دارد. حداکثر ولتاژ آن 285 ولت است و فرکانس آن از 50 هرتز تا 60 هرتز است. جریان متناوب دستگاه 16 آمپر است. Canaan AvalonMiner 1246 331 میلی متر در 195 میلی متر در 292 میلی متر است. این محفظه که از آلومینیوم ساخته شده است دارای وزن خالص حدود 8/12 کیلوگرم است.
این دستگاه دارای چهار فن است که به دفع گرما از دستگاه کمک می کنند. به دلیل هش ریت بالا و مصرف برق زیاد، گرمای زیادی تولید می کند اما، وجود چهار فن به حفظ دمای دستگاه در دمای مطلوب و کارآمد با دفع گرمای تولید شده از دستگاه کمک می کند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل عملکرد تابع هش و کاربرد آن در ارزهای دیجیتال


علاوه بر استخراج بیت کوین، Canaan Avalonminer 1246 همچنین می تواند کوین هایی مانند Acoin(Acoin), Curecoin(cure), Joulecoin(Xjo), unbreakable(UNB), Peercoin(PPC), Bitcoin cash(BCH), eMark(DEM), Terracoin(TRC), BitcoinSV(BSV) را نیز استخراج کند.

1-1 مشخصات:

تولید کننده: Canaan
مدل: AvalonMiner 1246
زمان انتشار: ژانویه 2021
کوین اصلی ماینر: بیت کوین
اندازه دستگاه: 331x 195 x 292  میلی متر
وزن دستگاه: 12800 گرم
سطح نویز: 75 دسی بل
تعداد فن: 4 عدد
توان مصرفی دستگاه: 3420 وات
رابط اتصال: اترنت (Ethernet)
دما کار: -5 تا 35 درجه سانتی گراد
رطوبت: 5 تا 95٪

 

2- ماینر Jasminer X4

ماینر  Jasminer X4

با این که این مدل جزو بروزترین مدل ها است اما اگر به آن نگاه کنید، به نظر می رسد که مانند اکثر ماینرهای بیت کوین است. دلیل آن این است که سازنده از همان طرح قدیمی برای این استخراج کننده استفاده کرده است.
با استفاده از ماینر X4 Jasminer که از الگوریتم Ethash استفاده می کند، می توانید بیش از 40 رمز ارز  استخراج کنید که اکثر این رمز ارزها سود بالایی دارند. این ارزها شامل ارزهای Callisto، Ethereum Classic و Ubiq و غیره که تحت الگوریتم Ethash هستند می باشد.

با این الگوریتم، می توانید به استخرهای استخراج بزرگ بپیوندید تا شانس خود را برای استخراج سریعتر افزایش دهید. استخرهای ماینینگ مانند  Ethermine، F2Pool، Poolin، SparkPool و ViaBTC.  می تواند انتخاب خوبی باشد. این ماینر دارای حافظه 5 گیگابایتی است و از رابط اترنت استفاده می کند. همچنین این دستگاه برای ماینینگ خانگی و کسانی که به دنبال شروع استخراج ارز دیجیتال هستند ایده آل است.

 

1-2 مشخصات:

تولید کننده: Jasminer
مدل دستگاه: X4
زمان انتشار: نوامبر 2021
کوین اصلی ماینر: اتریوم
سطح نویز: 75 دسی بل
تعداد فن: 4 عدد
توان مصرفی دستگاه: 1200 وات
رابط اتصال: اترنت (Ethernet)
دما کار: 5 درجه سانتیگراد - 45 درجه سانتیگراد
رطوبت: 5٪ - 95٪

 

3- ماینر  iBeLink BM-K1+

ماینر  iBeLink BM-K1+

در نگاه اول بلافاصله متوجه طراحی شیک این ماینر خواهید شد. قسمت بالایی این استخراج کننده با مدل های دیگر iBeLink کمی متفاوت است. شما می توانید در مجموع 11 ارز با این ماینر استخراج کنید که پیشرفت قابل توجه ای نسبت به نسخه قبلی، یعنی K1 Blake 2s Miner است. برخی از ارز های برتر برای استخراج عبارتند از Kadena، XVG، NH Blake و غیره. 
برای اطمینان از اینکه ماینرها در شرایط قابل قبولی قرار دارند، باید از آنها در یک محیط مساعد استفاده کنید. رطوبت و دمای مناسب به این معنی است که دستگاه را برای مدت بیشتری می توانید مورد استفاده قرار دهید.
IBeLink BM-K1+ با نویز 74 دسی بل ارائه می شود. شما می توانید از این ماینر در خانه یا حتی در محل کار استفاده کنید. برای کسانی که به دنبال استفاده از ماینر برای استخراج در مقیاس بزرگ هستند، نویز مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

1-3 مشخصات:

تولید کننده: iBeLink
مدل دستگاه: BM-K1+
زمان انتشار: سپتامبر 2021
کوین اصلی ماینر: Kadena  
اندازه دستگاه: 128x 201 x 402 میلی متر
وزن دستگاه: 6600 گرم
سطح نویز: 74 دسی بل
تعداد فن: 2 عدد
توان مصرفی دستگاه: 2250 وات
ولتاژ کار دستگاه: 12 ولت
رابط اتصال: اترنت
دما کار: 5 درجه سانتیگراد - 45 درجه سانتیگراد
رطوبت: 5٪ - 95٪

 

انتخاب دستگاه استخراج مناسب

همانطور که می دانید رمز ارزها و ماینر های این ارزها صنعت و کسب و کار نوپا و جدیدی است. بنابراین تجهیزات و دانش این صنعت هنوز به بلوغ نرسیده است. هر روزه ماینرهای جدیدی طراحی و روانه بازار می شوند تا بتوانند بهترین عملکرد را ارائه دهند. ویژگی های مختلفی باید هنگام انتخاب ماینر مناسب در نظر گرفته شود همانند قیمت، هش ریت، سطح نویز، شرایط نگهداری مانند رطوبت و دما و البته مصرف برق مهمترین عوامل هستند. شما می توانید از طریق شبکه اجتماعی ارز دیجیتال سیبنال نظر خود را درباره جدیدترین دستگاه های استخراج بازار بیان کنید. 
 

امتیاز دهید : (94)
  • استخراج ارزهای دیجیتال
  • بهترین ماینر 2022
  • بهترین ماینر ارز دیجیتال
  • ماینر Canaan AvalonMiner 1246
  • استخراج بیت کوین
  • استخراج ارز دیجیتال
  • کوین های استخراجی با ماینر کانان 1246
  • ماینر استخراج اتریوم
  • ماینر استخراج ماینر Jasminer X4
  • ماینر iBeLink BM-K1+
  • ماینر استخراج ارز کادنا
  • الگوریتم Ethash
  • استخرهای ماینینگ
  • بهترین ماینر برای استفاده در خانه
  • مشخصات ماینر Canaan AvalonMiner 1246
  • مشخصات ماینر Jasminer X4
  • مشخصات ماینر iBeLink BM-K1+

مطالب مرتبط

Relevent Posts

دربارۀ معاملات فیوچرز و انواع آن بیشتر بدانید
  • دربارۀ معاملات فیوچرز و انواع آن بیشتر بدانید

  • در این مقاله تعریف معاملات فیوچرز آشنا خواهید شد. همچنین کاربرد معاملات فیوچرز و انواع آن در حوزه ارز دیجیتال را یاد خواهید ...
مشاهده مطلب
آلت سیزن چیست؟ مزایا و معایب استفاده از الت سیزن
  • آلت سیزن چیست؟ مزایا و معایب استفاده از الت سیزن

  • ایا الت سیزن یک فرصت درآمدی مناسب برای سرمایه گذاران است یا یک تله سرمایه گذاری؟ در این مقاله راجع به تعریف الت سیزن و میزایا و ...
مشاهده مطلب
به سوی سودآوری: استفاده از اندیکاتورهای قدرتمند در نوسان گیری
  • به سوی سودآوری: استفاده از اندیکاتورهای قدرتمند در نوسان گیری

  • در این مقاله با شایع ترین و بهترین اندیکاتورهایی که تحلیل گران برای تحلیل های خود استفاده میکنند، آشنا خواهید ...
مشاهده مطلب