درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

صفر تا صد ساخت حساب در بروکر آلپاری

ترجمی نسب
1402/11/05
آموزش

در این مقاله با انواع حساب و نحوه باز کردن حساب در بروکر آلپاری آشنا خواهیم شد

صفر تا صد ساخت حساب در بروکر آلپاری | سیبنال

برای کار کردن در بازار ارز دیجیتال به یک حساب معاملاتی نیاز دارید. این حساب معاملاتی مانند ایزی تریدر کاگزاری مفید عمل می‌کند و به شما اجازه خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال را می‌دهد. پس اگر به فکر معامله در بازار جهانی فارکس هستید، باید حساب کاربری در بروکر آلپاری (ALPARI) تهیه کنید. در این مطلب، به صورت گام به گام، راهنمای شما در ساخت حساب کاربری در آلپاری هستیم. همراه ما باشید.

مراحل افتتاح حساب در بروکر آلپاری(ALPARI)

از همین ابتدا به شما اطمینان می‌دهم که شرایط و مراحل ساخت حساب در بروکر آلپاری (ALPARI) آسان است؛ شما می‌توانید به‌سادگی از عهده همه مراحل بربیایید، فقط کافی است که این آموزش را مرحله به مرحله دنبال کنید.

گام اول؛ ورود به کابین شخصی خود در آلپاری

ابتدا باید به کابین شخصی خود در آلپاری وارد شوید که لازمه آن، ثبت نام در آلپاری است.

گام دوم؛ تعیین نوع حساب

پس از ورود به کابین شخصی، باید دکمه افتتاح حساب را انتخاب کنید؛ سپس در صفحه جدید، یکی از دو نوع حساب زیر را انتخاب کنید:

حساب واقعی آلپاری

حساب دمو آلپاری

اگر تازه‌کار هستید، ما به شما توصیه می‌کنیم که حساب کاربری دمو تهیه کنید و با کسب تجربه، آماده حضور در بازار واقعی شوید. البته در این مطلب، شما با نحوه ساخت حساب واقعی آلپاری آشنا می‌شوید.

گام سوم؛ مقایسه حساب‌های موجود در آلپاری برای انتخاب نوع مناسب خود

حساب‌های مختلفی در آلپاری وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به تجربه و شرایط خود، نوع مناسب را انتخاب کنید. انواع حساب آلپاری شامل موارد زیر است:

حساب نانو (Nano)

حساب استاندارد (Standard)

حساب ای‌سی‌ان (Ecn)

حساب پرو ای‌سی‌ان (Pro Ecn)

برای سادگی مقایسه امکانات هر حساب، جدول زیر را برایتان تهیه کرده‌ایم تا بتوانید با امکانات هر حساب آشنا شوید:

نوع حسابnano.mt4standard.mt4standard.mt5ecn.mt4ecn.mt5pro.ecn.mt4
حداقل سرمایه اولیه1 دلار20 دلار100 دلار300 دلار500 دلار500 دلار
پلتفرم‌های معاملاتیمتاتریدر 4متاتریدر 4متاتریدر 5متاتریدر 4متاتریدر 5متاتریدر 4

چگونگی افتتاح حساب فارکس در بروکر آلپاری (ALPARI) 

اگر می‌خواهید در بروکر آلپاری (ALPARI) حساب باز کنید، باید وارد کابین شخصی خود شوید؛ سپس به بخش افتتاح حساب بروید. اکنون باید نوع حساب و ارز پایه حساب را تعیین کنید. با توجه به حساب، باید موجودی حساب را مشخص کنید و روی افتتاح حساب کلیک نمایید تا اکانت شما ایجاد شود.

بعد از این مراحل، یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود که در آن، بروکر آلپاری (ALPARI)، یوزرنیم و پسورد اختصاصی شما را برای ورود به متاتریدر ارسال می‌کند. برای ورود به سامانه معاملاتی، شما باید متاتریدر مناسب خود را با توجه به نوع حساب نصب کنید. سپس با یوزرنیم و پسوردی که برای شما ارسال شده، وارد سامانه معاملاتی شوید.

گام آخر مربوط به احراز هویت است. برای این کار، نیازی به پاسپورت و کار خاصی نیست؛ فقط باید مدارک هویتی مثل کارت ملی را برای پشتیبانی ارسال کنید. در مدت کوتاهی، دسترسی شما به همه حساب‌های آلپاری فعال می‌شود و می‌توانید وارد بازار مالی فارکس شوید تا با کسب سود، درآمد دلاری داشته باشید.

نکات مهم برای ثبت نانم در بروکر آلپاری

پس از تکمیل ثبت‌نام فرایند حساب آلپاری، اطلاعات کاربری، سرور حساب و رمز عبور به متاتریدر به شما نشان داده می‌شود و از طریق ایمیل نیز برای شما ارسال خواهد شد. با این اطلاعات می‌توانید به نرم‌افزار متاتریدر وارد شوید:

نام کاربری (Login number)

کلمه عبور (Password)

سرور (Server)

همان‌طور که نمی‌توان بدون یادگیری و تمرین، راننده ماهری شد؛ کار کردن در بازار فارکس و ارز دیجیتال نیز نیازمند یادگیری و آموزش است. بهتر است قبل از ورود به دنیای واقعی معاملات، از حساب دمو استفاده کنید؛ این کار، شما را با نحوه معامله و سفارش‌گذاری آشنا می‌کند تا آماده کار در معامله واقعی شوید.

بازار فارکس، مکان افراد متخصص است، بدون مهارت کافی وارد بازار نشوید زیرا سرمایه خود را به خطر می‌اندازید.

چقدر زمان برای ثبت نام در آلپاری لازم است؟

فرایند افتتاح حساب و احراز هویت در بروکر کوتاه است؛ معمولا در کمتر از 24 ساعت حساب کاربری فعال می‌شود و گاهی این زمان، تنها چند ساعت طول می‌کشد. شما می‌توانید با کارهای زیر، مدت زمان لازم برای فرایند افتتاح حساب خود را کوتاه کنید:

مدارک لازم برای ثبت نام را آماده کنید.

از روش پرداخت سریع و امن استفاده کنید.

چند توصیه برای شروع فعالیت در فارکس

برای آغاز کار در فارکس، پیشنهاد می‌شود که با سرمایه کم وارد بازار شوید تا ریسک را بهتر مدیریت کنید.

1- از حساب دمو استفاده کنید

حساب دمو، شبیه‌ساز حساب واقعی است تا به شما امکان تجربه حضور و معامله در بازار را بدهد، بدون آنکه ریسکی متوجه‌تان شود. می‌توان حساب دمو را به شبیه‌سازهای هواپیما و ماشین‌سواری تشبیه کرد که در داخل یک اتاقک مخصوص، تجربه خلبانی و رانندگی واقعی را تجربه می‌کنید.

2- ابتدا با حساب نانو وارد دنیای واقعی معاملات شوید

با حساب نانو، می‌توانید با کمترین سرمایه، تجربه حضور در بازار را داشته باشید. می‌توان این حساب را به شنا کردن در استخر کم عمق تشبیه کرد؛ خطر آن برای شما بسیار کم است و اگر یک سرمایه‌گذاری اشتباه رخ دهد، یک تجربه باارزش را با کمترین هزینه مالی تجربه می‌کنید.

3- مقدار حجم خریدهای خود را کم انتخاب کنید

بهتر است در آغاز کار، مقدار خریدهای شما کوچک باشد تا پس از تجربه و تسلط نسبی، بتوانید سرمایه بیشتر را به خوبی مدیریت کنید.

4- ریسک را مدیریت کنید

در مهندسی مالی می‌گویند، همه تخم‌مرغ‌هایت را در یک سبد نگذار؛ یعنی همه سرمایه خود را در یک جا قرار نده. آن را در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری کن تا درصورت بروز اتفاق غیرمنتظره‌ای، تنها بخشی از سرمایه شما به خطر بیافتد.

برای امن نگه‌داشتن حساب کاربری در آلپاری چه کاری می‌توان انجام داد؟

امنیت بخشی از اصول مهم حفظ حساب‌های آنلاین است؛ شما می‌توانید با کارهای زیر سطح امنیت حساب آلپاری خود را ارتقا دهید:

از یک رمز عبور قوی استفاده کنید؛ حداقل 8 کارکتر باشد و از اعداد، حروف کوچک و بزرگ و کارکترهای خاص استفاده شود.

فعال‌سازی ویژگی‌های امنیتی بروکر آلپاری؛ تایید دو مرحله‌ای، هشدار ورود ناشناس و... می‌تواند سطح امنیت حساب شما را بهبود ببخشد.

از یک سیستم امن و مطمئن برای دسترسی به حساب خود بهره ببرید.

سخن پایانی

در این مطلب، شما را با مراحل و شیوه ساخت حساب در بروکر آلپاری (ALPARI) آشنا کردیم و نکاتی را درباره افزایش سطح امنیت و معامله بهتر به شما معرفی کردیم. برای کسب سود بیشتر در معاملات خود، پیشنهاد می‌کنم با بهترین اندیکاتورها جهت نوسان گیری آشنا شوید تا شانس سود خود را در معاملات ارزی و بین‌المللی بیشتر کنید. اگر سوالی درباره افتتاح حساب آلپاری دارید، در بخش نظرات آن را مطرح کنید تا کارشناسان ما در زمان کوتاهی پاسخ‌گوی شما باشند.

امتیاز دهید : (99)
  • اموزش ساخت اکانت در الپاری
  • نحوه ساخت اکانت الپاری
  • اشنایی با انواع حساب در الپاری
  • نحوه شروع در الپاری
  • افتتاح حساب در الپاری
  • آموزش ثبت نام در بروکر آلپاری(ALPARI)
  • بروکر آلپاری (ALPARI)

مطالب مرتبط

Relevent Posts

انواع صندوق های قابل معامله (ETF) برای علاقه مندان به فرصت های سرمایه گذاری
  • انواع صندوق های قابل معامله (ETF) برای علاقه مندان به فرصت های سرمایه گذاری

  • در این مقاله با انواع ای تی اف(ETF) به صورت کامل آشنا خواهید ...
مشاهده مطلب
طلای آب شده و درآمدزایی از طریق معاملات طلای آب شده
  • طلای آب شده و درآمدزایی از طریق معاملات طلای آب شده

  • در این مقاله راجع به معامله طلای آب شده ، سودآوری از طریق خرید و فروش طلای آب شده و مزایای سرمایه گذاری روی طلای آب شده توضیحات ...
مشاهده مطلب
پراپ تریدینگ چیست؟
  • پراپ تریدینگ چیست؟

  • در این مقاله، به پرسشِ " پراپ تریدینگ چیست؟"، پاسخ داده خواهد شد. شما می توانید با استفاده از روش پراپ تریدینگ، بدون ریسکِ از دست ...
مشاهده مطلب