درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

آمار عددی میزان درآمد تریدرهای ارز دیجیتال

یاسمن سلیمانی نیا
1402/08/03
ارزهای دیجیتال

درآمد تریدرهای ارز دیجیتال می تواند بسیار جذاب و اغوا کننده باشد. با شناخت ابزارهای تاثیرگذار این تجارت شما هم می توانید به این سودها برسید.

آمار عددی میزان درآمد تریدرهای ارز دیجیتال | سیبنال

 

احتمالا برای شما نیز جالب باشد که بدانید درآمد تریدرهای ارز دیجیتال چقدر است. گاهی در تلویزیون و شبکه های اجتماعی اشخاصی را می بینیم که ادعا می کنند از طریق تجارت ارز دیجیتال به درآمد کلانی دست یافته اند. آنها به حدی از موفقیت خود مطمئن هستند که می خواهند روش خود را به شما نیز آموزش دهند.

در ابتدای پیدایش سکه های دیجیتالی حتی سازندگان آن از اینکه روزی این تجارت در این حد باعث شگفت زده شدن دنیا شود، مطمئن نبودند. اما این تجارت در دنیای امروز به حدی رونق یافته که سرمایه گذاران برای انجام معاملات کریپتویی خود نسبت به استخدام کارشناسان ماهر و باتجربه اقدام می کنند. ربات ها و نرم افزارهای متنوعی برای تحلیل شاخص ها و رویدادهای این بازار عرضه شده است. سایت ها و کانال های بسیاری ریزترین تغییرات به وجود آمده در این بازار را به صورت لحظه ای گزارش می کنند.

اما واقعا درآمد تریدرهای ارز دیجیتال چقدر است و چگونه به دست آمده است؟ آیا شما هم می توانید مانند آنها تنها از طریق خرید و فروش چند کوین نامرئی به چنین ثروتی برسید؟

Crypto Trading Strategies You Need To Know

درآمد تریدینگ ارزهای دیجیتال

کسب درآمد روزانه از معاملات ارز دیجیتال

ارزش و نوسانات سکه های مختلف در بازار کریپتو با یکدیگر متفاوت هستند. یک معامله گر با تجربه برای ارز دیجیتال بیت کوین یک برآورد ساده از معاملات این کوین ارائه کرده است. به گفته او چنانچه تریدر یا معامله گر از یک روش صحیح و مناسب برای تحلیل ارز دیجیتال استفاده کند، می تواند سود بیشتر به دست آورد. یک تریدر معمولی با دارایی کریپتویی به ارزش سه تا پنج هزار دلار و انجام دو تا سه معامله در روز میتواند درآمدی بین چهل تا هشتاد دلار کسب کند. این معاملات تقریبا دو تا سه ساعت در روز زمان می گیرید. 

افرادی که جرات بیشتری دارند، به عنوان یک تریدر تمام وقت برای معاملات ارز دیجیتال حداقل پنج تا شش ساعت زمان می گذارند. در یک برآورد کاملا واقع بینانه، آنها می توانند بین صد تا صد و هشتاد دلار نیز به دست آورند. البته به یاد داشته باشید که این درآمد به خاطر پتانسیل بالای بیت کوین است و برای کوین های دیگر به عدد متفاوتی خواهید رسید. حتی برای کسب درآمد با این کوین با ارزش نیز لازم است نسبت به شاخص های مختلف اثرگذار روی قیمت ارز دیجیتال خود آگاهی مناسبی داشته باشید.

یک تریدر باتجربه در یک دوره با در دست داشتن یک حساب چهار هزار دلاری توانسته تا صد دلار در روز درآمد کسب کند. او ادعا میکند با استفاده از یک چنین سرمایه گذاری سنگینی توانسته سرمایه اولیه خود را در طول دو تا سه ماه دو برابر کند. با این حال، معاملات کریپتویی مانند یک ترن هوایی هستند. هیچگاه نمی توانید از سود خود مطمئن باشید. 

Bitcoin Motion: The Website You Need To Succeed In Crypto

درآمد سالانه ترید ارز دیجیتال

درآمد سالانه تریدرهای ارز دیجیتال

طبق گزارش برخی از سایت های تحقیقاتی آمریکایی، درآمد تریدرهای ارز دیجیتال در یک سال حدود 94,427 دلار است. این مبلغ در مواردی می تواند تا 188,500 دلار نیز افزایش یابد. به طور متوسط تریدرهای حرفه ای تا 163,000 دلار و معامله گران معمولی 94,427 دلار در سال کسب خواهند کرد. این روزها، اداره سیستم های رمزنگاری به هوش مصنوعی سپرده شده است. در نتیجه داده های به دست آمده از ربات های ارائه دهنده خدمات کریپتویی مانند سیگنال ارز دیجیتال بسیار دقیق تر و قابل اعتمادتر هستند. استفاده از کوین هایی مانند بیت کوین دش و لایت کوین زمان پردازش کوتاه تر و هزینه پردازش کمتری دارند. به این ترتیب، موجب بهره مندی از حداقل کارمزد برای استراتژی تراکنش های کوچک و روزمره خواهند شد. 

تمام این موارد به سادگی درآمد تریدرهای ارز دیجیتال را تحت تاثیر قرار می دهند. معامله گران رمز ارزها با رعایت اصول تجاری این بازار، بسته به پلتفرم و ارزش بازار کوین خود میتوانند درآمد یک ماه یا سال خود را افزایش دهند. حتی سرمایه گذاری روی کوین های جدید و ارزان، اگر به درستی و با بررسی و شناخت کافی انجام شود، می تواند به اندازه تجارت یک کوین با ارزش مثل بیت کوین سودآور باشد.

عوامل تاثیرگذار بر درآمد تریدرهای ارز دیجیتال

درآمد تریدرهای ارز دیجیتال به عوامل مختلفی بستگی دارد. تجربه معامله، استراتژی معاملاتی و نوسانات بازار کریپتو می توانند تمام معادلات شما را تغییر دهند. همچنان که برخی از تریدرها به سودهای کلان دست می یابند، برخی دیگر دچار ضرر و زیان خواهند شد. حتی برای باهوش ترین تریدرها نیز همیشه نتایج یکسان نخواهد بود. ممکن است در یک روز به اندازه ای سود کنند که بتوانند هزینه یک هواپیمای شخصی و تیمی از بادیگاردها را پرداخت کنند. در عین حال، ممکن است سود روزهای دیگر تنها برای خرید یک بسته چیپس کافی باشد.

علاوه بر این، عوامل دیگری نیز می توانند تاثیر قابل توجهی بر درآمد تریدرهای ارز دیجیتال داشته باشند. مخارجی مانند مالیات و هزینه های جانبی تجارت کریپتو میزان سود شما را تحت تاثیر قرار میدهند. از طرف دیگر بی ثباتی و غیر قابل پیش بینی بودن این بازار، تخمین دقیق نوسانات قیمت و سود شما را با مشکل مواجه می سازند. از این رو، ریسک سرمایه گذاری همیشه همراه معاملات شما خواهد بود و در صورت تمایل به ورود به این تجارت باید برای رویارویی با آن آماده شوید. 

How to Become a Crypto Trader

عوامل موثر بر درآمد کریپتویی.

جمع بندی

کنجکاوی درباره درآمد تریدرهای ارز دیجیتال برای افرادی که قصد ورود به این تجارت را دارند، کاملا طبیعی است. اما باید مواظب باشید تحت تاثیر این آمار و ارقام بی مهابا نسبت به خرید و فروش این کوین ها اقدام نکنید. نباید فراموش کرد که استفاده از ابزارهای تریدینگ مانند تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال تا چه اندازه بر درآمد تریدرهای کریپتو تاثیرگذار است. تنها با تکیه بر سیگنالی که از کانال های رایگان یا پولی که به وسیله یک لینک تبلیغاتی به آنها رسیده اید، نمی توانید از موفقیت معاملات خود مطمئن شوید. 

اگر به تازگی وارد این تجارت شده اید یا برای مطالعه طولانی و دقیق این تجارت وقت کافی ندارید، بهترین راه استفاده از تجربیات تحلیل گر ها و تریدرهای باتجربه است. ما در وب سایت سیبنال شما را با بهترین تحلیل گران این بازار آشنا می کنیم. به کمک راهنمایی ها و تحلیل های این تریدرهای با تجربه میتوانید با صرف کمترین زمان و هزینه به سود مناسبی دست پیدا کنید.

امتیاز دهید : (76)
  • درآمد تریدر ارز دیجیتال
  • میزان درامد تریدینگ
  • میزان درامد روزانه یک تریدر
  • میانگین سود یک تریدر بطور متوسط
  • امار عددی سود تریدرها

مطالب مرتبط

Relevent Posts

دربارۀ معاملات فیوچرز و انواع آن بیشتر بدانید
  • دربارۀ معاملات فیوچرز و انواع آن بیشتر بدانید

  • در این مقاله تعریف معاملات فیوچرز آشنا خواهید شد. همچنین کاربرد معاملات فیوچرز و انواع آن در حوزه ارز دیجیتال را یاد خواهید ...
مشاهده مطلب
آلت سیزن چیست؟ مزایا و معایب استفاده از الت سیزن
  • آلت سیزن چیست؟ مزایا و معایب استفاده از الت سیزن

  • ایا الت سیزن یک فرصت درآمدی مناسب برای سرمایه گذاران است یا یک تله سرمایه گذاری؟ در این مقاله راجع به تعریف الت سیزن و میزایا و ...
مشاهده مطلب
به سوی سودآوری: استفاده از اندیکاتورهای قدرتمند در نوسان گیری
  • به سوی سودآوری: استفاده از اندیکاتورهای قدرتمند در نوسان گیری

  • در این مقاله با شایع ترین و بهترین اندیکاتورهایی که تحلیل گران برای تحلیل های خود استفاده میکنند، آشنا خواهید ...
مشاهده مطلب