درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

معرفی 5 وبسایت برتر جهت ساخت توکن رایگان ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین

حمزه اسمعیل پور
1402/07/23
توکن غیر مثلی - NFT

ایجاد توکن ارز دیجیتال با یک قرارداد هوشمند انجام می شود. برخی از وب سایت ها اجازه می دهند تا ساخت توکن ارز دیجیتال خود را به سادگی انجام دهید.

معرفی 5 وبسایت برتر جهت ساخت توکن رایگان ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین | سیبنال

کریپتوکارنسی که با نام کریپتو نیز شناخته می شود، یک دارایی دیجیتال با کاربردهای مختلف است. کاربرد اصلی آن انتقال دیجیتالی ارزش بین افراد است که شامل ارزش پولی، حقوق مالکیت و حتی امتیازات رای است. کریپتو با سایر روش های پرداخت الکترونیکی متفاوت بوده زیرا ریشه در فناوری بلاکچین دارد. این پلتفرم به ارزهای دیجیتال آزادی بیشتری نسبت به موسسات متمرکز مانند دولت ها و بانک ها می دهد. در ادامه این مقاله با شما در خصوص معرفی چند وبسایت برتر جهت ساخت توکن ارز دیجیتال بر بستر بلاکچین گفتگو می شود. سیبنال به عنوان مرجع رسمی ارائه خدمات ارز دیجیتال بر بستر اینترنت با داشتن رتبه الکسا کشوری 53450 همراه شما خواهد بود. 

ساخت توکن

تفاوت بین توکن و کوین

ارزهای دیجیتال به طور کلی به دو دسته ساخت توکن ارز دیجیتال و کوین تقسیم می شوند. کوین ها انواع بلاکچین متفاوت اختصاصی به خود را دارند. مانند ارز دیجیتال اتریوم (ETH) که دارای بلاکچین اتریوم است. کوین نقش های مختلفی را در شبکه ایفا می کند، مانند پرداخت هزینه ‌های تراکنش، سهم‌ بندی یا ایفای نقش در حاکمیتی که جامعه را اداره می کند.

ساخت توکن ارز دیجیتال بر روی بلاکچین  از قبل انجام می شوند. توکن ها ممکن است شباهت هایی به کوین ها داشته باشند اما بیشتر در پروژه های خودشان مفید هستند. یک مثال در این خصوص، ارز CAKE  در پروژه Pancake Swap است که در بلاکچین BSC قرار دارد. همچنین می‌ توانید از آن برای پرداخت تراکنش های تعویض پنکیک، مانند استخراج توکن ‌های غیر کارخانه ای (NFT) یا شرکت در قرعه کشی استفاده کنید. با این حال، توکن CAKE بلاکچین خود را ندارد و نمی توان از آن در هیچ پروژه ای در شبکه BSC استفاده کرد. این مثال برای هزاران توکن ERC20 در اتریوم نیز صدق می کند که هر کدام در پروژه خاصی نقش دارند.

نحوه ساخت کوین

اگر بخواهید بلاکچین خود را توسعه دهید، ایجاد یک کوین جدید در متاورس می تواند زمان زیادی طول بکشد. با این حال، انشعاب از یک بلک چین قبلی را می توان خیلی سریع انجام داد و به عنوان مبنایی برای کوین جدید خود استفاده کرد. بیت کوین کش (BCH) نمونه ای از یک پروژه فورکینگ است. البته، فورکینگ همچنان به دانش فنی بسیار پیشرفته ای در زمینه کدنویسی و بلاکچین نیاز داشته و موفقیت پروژه شما به جذب کاربران جدید بستگی دارد که خود یک چالش است. سیبنال با دارا بودن سال ها تجربه معتقد است قبل از پیمودن هر روشی در دنیای ارز، باید در خصوص آن به خوبی فکر کرد.

توکن

توکن چگونه ساخته می شود؟

ساخت توکن ارز دیجیتال در یک بلاکچین به ما کمک می کند تا از اعتبار و امنیت این شبکه استفاده کنیم. وبسایت ها و ابزارهای زیادی برای ایجاد توکن خود، به ویژه در اتریوم و بایننس Smart Chain  وجود دارد .استفاده از این سایت ها باعث می شود که با امنیت بیشتری به معامله در این فضای پر کاربر بپردازیم. البته همواره گفته می شود باید قبل از شروع هر کاری آموزش های لازم را برای آن دید و بعد اقدام کرد.

بهترین راه های ساخت توکن ارز دیجیتال چیست؟

برخی از معروف ترین راه حل های ایجاد رمز ارز دیجیتال بایننس، سولانا و اتریوم هستند. هر سه این شبکه ها راه هایی را برای ساخت توکن ارز دیجیتال بر اساس استانداردهای موجود ارائه می دهند و  دارای استانداردهایی هستند که تقریباً هر ارائه دهنده از آن پشتیبانی می کند.

ERC20  متعلق به بلاکچین اتریوم است، این در صورتی است  که BEP20   به شبکه زنجیره هوشمند Binance  تعلق دارد. هر دو شبکه به شما امکان می دهند قراردادهای هوشمند را برای ایجاد توکن ها و همچنین برنامه های غیرمتمرکز ایجاد و سفارشی کنید. با  DEPS می توانید اکوسیستمی با کاربردهای بهتر و متنوع تر برای توکن خود ایجاد کنید. هنگامی که یک بلاکچین را انتخاب کردید، به روشی برای ایجاد یک توکن غیر مثلی نیاز دارید. با زنجیره هوشمند بایننس و سایر شبکه هایی که بر اساس ماشین مجازی اتریوم هستند، این عملیات نسبتا آسان است. همچنین می توانید ابزارهای آماده ‌ای را بیابید و بر اساس پارامترها و قوانین آن، توکن ‌هایی ایجاد کنید.

ساخت توکن ارز دیجیتال

سایت هایی که این امکان را می دهند که توکن بسازید

یکی از وب سایت هایی که در آن ساخت توکن ارز دیجیتال امکان پذیر است و می توان این امر را به صورت مستقیم انجام داد، وب سایت Createmytoken است. در وب سایت نام برده شده شما امکان ساخت ارز دیجیتال در بلاکچین های مختلفی را دارا هستید از جمله  اتریوم، بایننس، فانتوم، آوالانچ، پلیگون، هارمونی و گنوسیس. پس از آن که وارد فضای وب سایت شدید، باید شبکه مد نظرتان را انتخاب کنید و به وسیله کلیک روی گزینه  Create Token  برای ساخت توکن ارز دیجیتال اقدام کنید. ابتدا باید قیمت ارز دیجیتال خود را با استفاده از گزینه Connect Wallet به وب سایت ارسال کنید. برای این کار می توانید از کیف پول  Metamask، TrustVault  و سایر کیف پول های مشخص شده استفاده کنید. مطمئن شوید که شبکه کیف پول شما روی شبکه ای تنظیم شده است که می خواهید توکن ها را در آن ایجاد کنید.

در این آموزش از کیف پول Metamask و شبکه آزمایشی Gwarli Ethereum برای ساخت توکن استفاده خواهیم کرد. در این قسمت نوبت معرفی اطلاعات توکن است. شما باید در اینجا یک نام و نماد برای توکن خود انتخاب کنید.

سایت Token Maker 

یک پلتفرم ساخت توکن ارز دیجیتال است که به شما امکان می دهد قرارداد هوشمند خود را بدون دانش کدنویسی در شبکه بلاکچین پیاده سازی کنید.


کوین

ایجاد توکن در سایت کاردانو

شبکه کاردانو که یکی از شبکه های محبوب بلاکچین محسوب می شود، ساختاری تک لایه دارد و از پرکاربردترین شبکه های رمزنگاری محسوب می شود. کاردانو در ابتدا کاربردی متفاوت داشت و عمده  کاربرد آن اجتماعی بود اما بعد از مدتی قراردادهای هوشمند را به بلاکچین خود افزود. در واقع می توان گفت هارد فورک آلونزو که قراردادهای هوشمند را به این شبکه اضافه کرد، نقطه عطف مهمی در توسعه بلاکچین پایه گذاری کرد.

ایجاد توکن در سایت اسمارت چین بایننس

استاندارد ساخت توکن در پلتفرم اسمارت Binance BEP20 است. یکی از نکات مثبت این شبکه، قابلیت پشتیبانی از قراردادهای هوشمند است. همچنین می تواند در فضای مجازی ایجاد Dapp  کند. این ویژگی به مخاطبان اجازه می دهد بتوانند بدون مشکلی Dapp  ها را تشکیل دهند. همچنین هزینه های این شبکه ارز دیجیتال بسیار ناچیز است. تمامی این ویژگی ها باعث محبوبیت این توکن شد و سرویس ساخت توکن BEP20  را در کانون توجه کاربران قرار داد. امروزه این شبکه جز شبکه های محبوب و پر مخاطب شناخته می شود.

ایجاد توکن در سایت اتریوم

اتریوم یک زیرساخت باز مبتنی بر فناوری بلاکچین است که برنامه های غیرمتمرکز می توانند بر روی آن اجرا شوند. غیرمتمرکز شدن اتریوم به این معنی است که سیستم متعلق به کسی نیست و توسط یک یا چند فرد خاص کنترل نمی شود. هر کسی می تواند مالک این شبکه باشد و هر کسی می تواند در کنترل آن نقش داشته باشد. به لطف ساختار توزیع شده و غیرمتمرکز اتریوم، هنگامی که یک برنامه در شبکه اتریوم راه اندازی می شود، نمی توان آن را متوقف کرد یا دستکاری کرد.

وب سایت رسمی اتریوم نیز پروژه را اینگونه تعریف می کند: اتریوم یک پلتفرم غیرمتمرکز برای اجرای قراردادهای هوشمند است و هیچ گونه خطا، سانسور، تقلب یا تداخل شخص ثالث برای برنامه های در حال اجرا در این شبکه وجود نخواهد داشت.

 مراحل تصویری ساخت توکن ارز دیجیتال

ساخت توکن ارز دیجیتال به روایت تصویر

اگر کمی پنجره را به سمت پایین اسکرول کنید، گزینه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که هر کدام وجود یک تابع خاص در قرارداد هوشمند مربوط به ساخت توکن ارز دیجیتال پروژه را تایید می کند. حتما گزینه All Features را تیک بزنید تا ویژگی های مربوط به استاندارد ایجاد توکن در قرارداد هوشمند شما لحاظ شود. شما می توانید با توجه به سلیقه خود گزینه های دیگری را انتخاب کنید. به عنوان مثال، گزینه Unlimited Supply به این معنی است که هیچ محدودیتی برای افزودن توکن های جدید به پروژه وجود ندارد.

آموزش تصویر ساخت توکن

در مرحله بعد، بسته به گزینه هایی که در قسمت قبل فعال کرده اید، باید مقادیر توکن های اولیه ای که می خواهید ایجاد کنید و حداکثر توکن قابل ایجاد را مشخص کنید. هنگامی که تامین نامحدود انتخاب شده است، گزینه حداکثر توکن ها نشان داده نمی شود.

در این آموزش تعداد اولیه توکن ها را 10000 و حداکثر را 10 میلیون قرار دادیم. قیمت بار قرارداد در پایین نمایش داده می شود که برای شبکه آزمایشی صفر است. پس از تایید شرایط بر روی گزینه Deploy  کلیک می کنیم.

آموزش ساخت توکن ارز با تصویر

با انجام این کار و تایید تراکنش در کیف پول و پرداخت هزینه تراکنش توکن آزمایشی اتریوم، توکن مورد نظر ایجاد شده و آدرس قرارداد هوشمند آن به شما نشان داده می شود.

ارز دیجیتال

توجه کنید که اگر این کار را در شبکه اصلی انجام دهید، بایستی هزینه زیادی برای آن پرداخت کنید. به عنوان مثال، در حال حاضر حدود 0.25 بایننس برای ایجاد یک ارز دیجیتال در شبکه چین هوشمند بایننس با استفاده از این وب سایت هزینه دارد که مبلغ قابل توجهی است. 

 چگونه ارز دیجیتال را پس از ایجاد آن در صرافی ها فهرست کنیم؟

فهرست کردن کوین یا توکن خود در یک صرافی ارز دیجیتال مانند بایننس، آنها را به طور ایمن و قانونی در معرض دید مخاطبان گسترده ‌تری قرار می دهد. اگر با موفقیت یک پروژه و سیگنال ارز دیجیتال قوی ایجاد و توسعه داده‌ اید، می‌ توانید فرم ‌های درخواست آنلاین بایننس را برای فهرست کردن یا توزیع مستقیم در Launchpad و Launchpool پر کنید.

هر ارز دیجیتال، کوین یا توکن پس از ایجاد یک فرآیند بررسی دقیق را طی می کند و شما باید به طور مرتب بایننس را در طول برنامه به روز رسانی کنید. همچنین باید BNB و BUSD را در اکوسیستم ارزهای دیجیتال خود بپذیرید. به عنوان مثال، BNB  و BUSD را به عنوان روش های پرداخت در هنگام عرضه اولیه کوین (ICO) یا فروش توکن وارد کنید.

نمودار ارز

چگونه می توانم توکن را معروف کنم

با استخدام یک شرکت توسعه بلاکچین می توانید یک کوین یا توکن جدید با ویژگی های سفارشی مورد نظر خود ایجاد کنید و آن را گسترش دهید و به شناخت برسانید. بسیاری از شرکت  و تحلیل گر ها با دریافت هزینه ای برای ایجاد یک ارز دیجیتال خدمات مرتبط را ارائه می دهند. 

سوالات متداول

ارزان ترین راه برای ایجاد یک ارز دیجیتال جدید چیست؟

بهترین راه برای انجام این کار، ایجاد یک رمز ارز روی یک پلتفرم کم هزینه است. به عنوان مثال می توان به Tron و Binance Smart China اشاره کرد. 

آیا می توان توکن را پس از ایجاد در صرافی ها فهرست کرد؟

هر صرافی عوامل مختلفی را برای فهرست کردن یک ارز دیجیتال در نظر می گیرد اما بیشتر معیارها یکسان هستند. شما باید این معیارها را برای ارز دیجیتال خود رعایت کنید.

سخن پایانی

اگر در ساخت ارز دیجیتال خود جدی هستید، از اطلاعات این مقاله فقط به عنوان نقطه شروع استفاده کنید. این ساخت ارز دیجیتال، موضوع عمیقی است که درک کامل آن زمان زیادی طول خواهد کشید. علاوه بر ایجاد یک توکن یا کوین، باید به موفقیت پس از عرضه نیز فکر کنید. تحقیق در مورد پروژه‌ های دیگر و نحوه راه ‌اندازی آن‌ ها برای تشخیص نکات مثبت و منفی آن ‌ها، کمک زیادی به ساخت توکن ارز دیجیتال و تحلیل ارز دیجیتال شما خواهد کرد. سیبنال sibnal.com  همراه شما خواهد بود تا خیالتان بابت حرفه ای بودن خدمات ارزی در کشور راحت باشد. برای آشنایی بیشتر با ما از هرکجای کشور که هستید، کافی است به صفحه اینستاگرام sibnalcom   سری بزنید. سیبنال با شماست.

امتیاز دهید : (89)
  • ساخت توکن رایگان
  • ساخت توکن ارز دیجیتال
  • ساخت توکن رایگان ارز دیجیتال
  • ساخت کریپتو توکن رایگان

مطالب مرتبط

Relevent Posts

6 روش تشخیص nft جعلی از واقعی
  • 6 روش تشخیص nft جعلی از واقعی

  • برای کسانی که قصد دارند وارد بازار nft شوند، روش های تشخیص nft جعلی از واقعی را نوشته‌ایم تا به آنها کمک کنیم از تله کلاهبرداران ...
مشاهده مطلب
معرفی 5 مورد از بهترین توکن های هواداری(fan token)  در بازار ارز دیجیتال
  • معرفی 5 مورد از بهترین توکن های هواداری(fan token) در بازار ارز دیجیتال

  • توکن های هواداری فوتبال، فرصتی برای هواداران برای مشارکت بیشتر در باشگاه‌های مورد علاقه خود هستند. برای آشنایی با این فناوری و ...
مشاهده مطلب
راهنمای جامع برای پیدا کردن NFT های آینده دار: چگونه از تکنولوژی بلاک چین و هنر دیجیتال سود کنیم؟
  • راهنمای جامع برای پیدا کردن NFT های آینده دار: چگونه از تکنولوژی بلاک چین و هنر دیجیتال سود کنیم؟

  • آیا می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توانید با خرید و فروش NFT های آینده دار و کمیاب، در بازار رو به رشد هنر دیجیتال سود ...
مشاهده مطلب