درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

5 روش کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال بدون سرمایه اولیه

یاسمن سلیمانی نیا
1402/07/27
ارزهای دیجیتال

روش های مختلفی برای کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال بدون نیاز به سرمایه اولیه وجود دارد. در این مقاله با برخی از متداولترین آنها آشنا می شویم.

5 روش کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال بدون سرمایه اولیه | سیبنال

کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال یکی از وسوسه انگیزترین روش های تجارت در دنیای مدرن امروزی محسوب می شود. شاید هیچ تجربه ای در عرصه سرمایه گذاری نداشته باشید. یا شاید اصلا سرمایه ای نداشته باشید! اما باز هم تصویر افرادی که از طریق این بازار به سودهای کلان دست یافته اند، از ذهن شما بیرون نخواهد رفت. در عین حال، ریسک از دست دادن سرمایه نیز در این تجارت به قدری زیاد است که به هیچ عنوان نمی توان آن را نادیده گرفت. به خصوص افرادی که تجربه چندانی در این عرصه نداشته و قادر به تحلیل سیگنال های این بازار نباشند، به راحتی نتیجه یک عمر زحمت خویش را یک شبه به باد خواهند داد. 

ساده ترین راهکار برای افرادی که هیچ سرمایه ای ندارند یا قادر به پذیرش ریسک سرمایه گذاری نیستند، بکارگیری انواع روش های کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال بدون نیاز به سرمایه اولیه است. از این رو، قصد داریم شما را با متداول ترین روش هایی که این دسته از تریدرها با آن به موفقیت دست یافته اند، آشنا کنیم. چنانچه شما نیز به شروع یک تجارت بی خطر علاقه دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

درآمد کریپتویی بدون سرمایه اولیه

کسب درآمد کریپتویی از طریق فاست ها

یکی از ساده ترین روش های کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال بدون نیاز به سرمایه اولیه، استفاده از وب سایت های فاست است. اما اصلا فاست یعنی چه؟ حتما ضرب المثل " قطره قطره جمع گردد، وانگهی دریا شود" را شنیده اید. اصطلاح فاست نیز در بازار کریپتو به معنای درآمد قطره ای است. در روش فاست، شما وارد این وب سایت ها می شوید و وظایف ساده ای را مانند تماشای ویدیوهای تبلیغاتی و حل کردن کپچا انجام می دهید. در مقابل انجام این وظایف مقداری ارز دیجیتال دریافت می کنید.

علت انتخاب واژه فاست برای این روش اینست که کسب درآمد کریپتویی در آن به ویژه در مقایسه با روش های دیگر بسیار ناچیز است. با این حال، در این روش شما ملزم به پرداخت هیچ هزینه ای نیستید و در نتیجه هرگز ضرر نخواهید کرد. تنها چیزی که به آن نیاز دارید مقداری صبوری در کنار مداومت به انجام پیوسته وظایفی است که این قبیل سایت ها برای شما تعیین می کنند.

کسب درآمد کریپتویی از طریق ایردراپ

این روش کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال به کمک تبلیغات شرکت های سازنده ارز دیجیتال میسر شده است. این شرکت ها برای معرفی کردن توکن های خود به بازار و تشویق تریدرها به خرید آنها، مقداری ارز رایگان به شما هدیه می دهند. در قبال دریافت این توکن ها، ممکن است شرکت از شما بخواهد صفحات آنها را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید یا ابتدا مقداری از یک سکه خاص را خریداری کنید. گاهی این سکه ها یکسان بوده و گاهی نیز با یکدیگر متفاوت هستند. مثلا ممکن است در قبال خرید مقدار مشخصی بیت کوین از یک صرافی به شما مقداری توکن از یک سکه کم ارزش تر هدیه داده شود.

درآمد کریپتویی با ایردراپ

 

بیشتر بخوانید: آموزش و راهنمای جامع و کامل دریافت airdrop

 

درآمد کریپتویی با برنامه های زیرمجموعه گیری

این روش کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال نیز مدیون تبلیغات پلتفرم ها، کیف پول ها و صرافی های کریپتویی است. برخی از صرافی های ارز دیجیتال یا پلتفرم ها و کیف پول ها برای افزایش مشتریان خود از بازاریابی زنجیره ای استفاده می کنند. به عنوان مثال در یک صرافی زیر مجموعه شما شامل افرادیست که به واسطه شما در آن صرافی ثبت نام کرده و به تجارت می پردازند. 

برای کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال کافیست صرافی، ولت یا پلتفرم مورد نظر را به اعضای خانواده، دوستان و آشنایان تان معرفی کرده و با بیان مزایا و خدماتی که ارائه می کند، افراد را نسبت به ثبت نام و سرمایه گذاری در آن تشویق کنید. ایشان نیز در قبال این بازاریابی برای شما پاداش مناسبی در نظر خواهند گرفت. مشابه سرمایه گذاری های هرمی، هرچه زیرمجموعه شما بزرگتر باشد، پاداش دریافتی شما نیز بیشتر خواهد بود. 

درآمد کریپتویی با زیرمجموعه گیری

درآمدزایی از طریق بازی های کریپتویی

روش دیگر کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال که در آن به سرمایه اولیه نیاز نیست، شرکت در برخی از بازی های کریپتویی است. با افزایش استقبال سرمایه گذاران از تجارت ارز دیجیتال، بازی های کریپتویی فراوانی نیز تولید و روانه بازار شدند. البته تمام این بازی ها سود دهی مناسبی ندارند. برای شرکت در برخی از آنها نیز ملزم به پرداخت مبلغ قابل توجهی خواهید بود. به علاوه، نباید از ریسک این نوع سرمایه گذاری نیز غافل شد. زیرا همانطور که میدانید هر بازی ساده ای نیز برنده و بازنده دارد و بدون برنده شدن پاداشی هم در کار نیست. 

از این رو اگر قصد کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال با بازی های کریپتویی را دارید، لازم است ابتدا با دقت و صرف زمان و مطالعه کافی یک بازی مناسب، سودده و حتی الامکان رایگان را شناسایی کنید. سپس میتوانید با تکمیل وظایف انفرادی یا گروهی بازی درآمد کسب کنید.

 

بازی های کریپتویی

درآمد کریپتویی از طریق NFT

آخرین روشی که در اینجا برای کسب درآمد کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه به شما معرفی میکنیم، ساختن NFT است. NFT ها، توکن هایی هستند که صاحبان آثار مختلف برای خرید و فروش یا ارزش گذاری محصولات خود از آنها استفاده می کنند. به عنوان مثال ممکن است شما یک نقاش یا موسیقیدان باشید. با ورود به پلتفرم های ساخت NFT، میتوانید انحصار آثار خود را مشخص کرده و آنها را به قیمت خوبی به فروش برسانید. به ویژه در اوایل معرفی این توکن ها، بسیاری از سازنده ها آثار خود را با قیمت های چشمگیری مبادله کردند. 

اگرچه شاید این روش رونق گذشته را نداشته باشد، با این حال همچنان یک روش بی ضرر و ارزان برای تجارت کریپتو محسوب می شود. البته اگر قصد خرید آنها را دارید، برای اجتناب از ضرر باید دقت زیادی در سرمایه گذاری خود به خرج دهید. 

 

بیشتر بخوانید: معرفی کامل و نحوه کسب درآمد از بهترین بازی های NFT در سال 2022

 

ساخت NFT

جمع بندی

شاید بتوان گفت کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال به خصوص برای افرادی که هیچ تجربه و سرمایه ای ندارند، جذابیت بالایی دارد. اما هیچ سرمایه گذاری و تجارتی بدون ریسک نخواهد بود. حتی اگر به لحاظ مالی مبلغی برای این تجارت پرداخت نکرده باشید در صورت عدم موفقیت زمانی که برای آن صرف کرده اید، هدر رفته است. از این رو، کمک گرفتن و مشاوره با افرادی که اطلاعات صحیح و کافی برای این تجارت را دارند، در آینده سرمایه گذاری شما تاثیر بسزایی دارد. 

ما در وب سایت سیبنال به شما کمک می کنیم تا با بهترین تحلیل گر ها این بازار آشنا شوید و آینده روشنی را برای خود رقم بزنید.

امتیاز دهید : (97)
  • کسب درآمد کریپتویی رایگان
  • کسب درآمد از ارز دیجیتال
  • کسب درامد بدون سرمایه اولیه
  • روش های درامدزایی از طریق ارز دیجیتال

مطالب مرتبط

Relevent Posts

دربارۀ معاملات فیوچرز و انواع آن بیشتر بدانید
  • دربارۀ معاملات فیوچرز و انواع آن بیشتر بدانید

  • در این مقاله تعریف معاملات فیوچرز آشنا خواهید شد. همچنین کاربرد معاملات فیوچرز و انواع آن در حوزه ارز دیجیتال را یاد خواهید ...
مشاهده مطلب
آلت سیزن چیست؟ مزایا و معایب استفاده از الت سیزن
  • آلت سیزن چیست؟ مزایا و معایب استفاده از الت سیزن

  • ایا الت سیزن یک فرصت درآمدی مناسب برای سرمایه گذاران است یا یک تله سرمایه گذاری؟ در این مقاله راجع به تعریف الت سیزن و میزایا و ...
مشاهده مطلب
به سوی سودآوری: استفاده از اندیکاتورهای قدرتمند در نوسان گیری
  • به سوی سودآوری: استفاده از اندیکاتورهای قدرتمند در نوسان گیری

  • در این مقاله با شایع ترین و بهترین اندیکاتورهایی که تحلیل گران برای تحلیل های خود استفاده میکنند، آشنا خواهید ...
مشاهده مطلب