درحال حاضر سیگنالی وجود ندارد

آموزش کامل خرید و فروش زمین در سندباکس

محمد نوروزی
1401/01/15
متاورس

بازی ویدیویی سندباکس در نسخه های موبایل و دسکتاپ ویندوز وجود دارد. توکن بومی سندباکس، ارز دیجیتال SAND است. بازیکنان میتوانند طی بازی به خرید و فروش زمین های سندباکس بپردازند.

آموزش کامل خرید و فروش زمین در سندباکس | سیبنال

حتی اگر با دنیای ارزهای دیجیتال آشنایی کمی داشته باشید، حتما یکبار هم که شده نام متاورس را شنیده اید. پلتفرمی که درب های جدیدی بر تکنولوژی واقعیت افزوده گشوده است و شما را به دنیایی مجازی و هیجان انگیز فرا می خواند. از رمان معروف سقوط برف اثر نیل استفنسون (Neal Stephenson) گرفته تا تغییر نام بزرگترین پلتفرم شبکه اجتماعی یعنی فیسبوک. همه و همه آغازگر دنیایی هستند که مارک زاکربرگ بنیان گذار فیسبوک از آن به عنوان مرحله جدیدی از تجربیات مجازی به هم پیوسته یاد می کند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی شبکه متاورس و ارزهای محبوب آن

 

سند باکس چیست؟

جهت خرید زمین های سندباکس آشنایی با بازی Sandbox لازم است. این بازی در 15 مارس 2012 توسط تیم Pixowl انتشار یافت. ویژگی این بازی ویدیویی آن است که به بازیکنان اجازه می دهد در تعامل با بازی، هر نوع ابتکار جدیدی از خود نشان دهند. منظور تیم توسعه دهنده از ایجاد این بازی آن بود که بازیکنان بتوانند توکن های پیکسلی تولید کنند. پلتفرم بازی برای بازیکن هیچ هدفی را از قبل مشخص نمی کند و هر بازیکن می تواند برای خود هدفی را تعیین نماید. 
این بازی در نسخه های موبایل و دسکتاپ ویندوز از ابتدای انتشار طرفداران زیادی را به خود جذب نمود. در سال 2016 حدود یک و نیم میلیون نفر بازیکن داشت و 45 بار به روز رسانی شده بود. در سال 2018 نسخه بازی بلاک چین سند باکس انتشار داده شد. در نوامبر 2021 سندباکس متاورس در دسترس عموم قرار گرفت.

سندباکس متاورس

ارز دیجیتال SAND چیست؟

در ابتدای راه اندازی سندباکس، این پلتفرم دارای ارز دیجیتال بومی نبود و بازیکنان در طی بازی درآمدی نداشتند. در تاریخ ژوئن 2016 ورژن جدیدی با عنوان The Sandbox Evolution انتشار یافت. در این بازی بازیکنان می توانستند با انجام کارهایی توکن درون بازی را کسب نمایند و سپس با این ارز، اشیایی را در درون بازی خریداری نمایند.

در سال 2018 ورژن جدیدتری از بازی منتشر شد. ارز دیجیتال بومی این بازی با عنوان The Sandbox با استاندارد ERC-20 و بر مبنای بلاک چین اتریوم توسعه داده شد. هدف نهایی این بازی که در سال 2023 محقق خواهد شد آن است که بازی کاملا غیر متمرکز گردد. به این معنا که مدیریت آن کاملا در اختیار بازیکنان قرار گیرد.
تکنولوژی بلاک چین و زیرساخت پلتفرم غیر متمرکز از خصوصیات بارز یک سیستم متاورس می باشد. در حال حاضر Sandbox یک بازی متاورس NFT غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم است. کاربران در این پلتفرم می توانند NFT های واقعیت مجازی خود را تولید کرده، درون بازی استفاده کنند، یا به فروش رسانده و کسب درآمد نمایند.

 

بیشتر بخوانید: آنچه در مورد برنامه های غیر متمرکز (Dapp ها) باید بدانید

 

ارز دیجیتال SAND
 

موارد استفاده ارز بومی پلتفرم سندباکس چیست؟

سندباکس متاورس رمزنگاری، رمز بومی خود SAND را جهت زیربنای کل اقتصاد درون بازی به کار می برد. بازیکنان جهت خرید تجهیزات درون بازی، خرید زمین های سندباکس و یا ساخت آواتار انحصاری خود بایستی ارز SAND داشته باشند. کاربرانی که قصد ساختن اشیا و یا ساخت و ساز در بازی را دارند، جهت کسب ASSET و LAND باید توکن SAND را تهیه نمایند. در بازی سندباکس، صاحبان توکن SAND حق رای داشته و می توانند نظرات حاکمیتی خود را اعمال نمایند. همچنین کاربران با استیکینگ ارز سند می توانند درآمد منفعل داشته باشند. در ادامه آموزش خرید و فروش و قیمت گذاری زمین در سند باکس آورده می شود. 

چگونه می توان در خرید و فروش زمین در سندباکس شرکت نمود؟

مراحل زیر را برای خرید و فروش زمین های سندباکس دنبال کنید:

✅ ابتدا در وب سایت www.sandbox.game با انتخاب گزینه Sign in یک حساب کاربری افتتاح نمایید.

✅ کیف پولی که قبلا برای خود ایجاد کرده اید به اکانت خود متصل کنید. زیرا زمین هایی که در سندباکس خرید می کنید میتوانید در این کیف پول ایمن ذخیره نمایید. 

(توصیه می شود در این مورد از کیف پول متامسک، استفاده کنید. اگر متامسک تحت وب را به کار برید، به صورت اتوماتیک این اتصال انجام می شود)

✅ برای خرید زمین های سندباکس با نام LAND بایستی مقدار ارز SAND داشته باشید. برای پرداخت کارمزد تراکنش ها بایستی مقداری ارز اتریوم داشته باشید.

✅ پس از تکمیل خرید، می توانید آن را به آدرس ارز SAND در ولِت خود انتقال دهید.

✅ برای انتقال زمین گزینه Me را انتخاب نمایید و سپس در بخش Your Wallet آدرس کیف پول خود را یافته و دارایی خود را به آن منتقل کنید.

خرید و فروش زمین های سندباکس

 

بیشتر بخوانید: 4 نکته مهمی که قبل از خرید زمین در متاورس باید بدانید

 

زمین های سندباکس چگونه قیمت گذاری می شود؟

قیمت زمین های سندباکس در محل های مختلف متفاوت است. جهت خرید و فروش و انتخاب زمین متناسب با مشخصات و قیمت مورد نظر خود به آدرس www.sandbox.game/en/land وارد شوید. در آنجا می توانید نقشه زمین های سندباکس را مشاهده نموده و به دنبال یافتن LAND مورد نظر خود مناطق مختلف در نقشه را جستجو کنید.
سعی کنید یک قطعه زمین با عنوان LAND یا ESTATE را در میان بلوک های موجود برای خرید و فروش پیدا کنید. سپس با انتخاب زمین، مشخصات مربوط به موقعیت جغرافیایی، ابعاد، و قیمت آن را می توانید مشاهده کنید. 
حالا تصمیم بگیرید کدام قطعه زمین را می خواهید بخرید، پس از آن روی دکمه خرید زمین فشار دهید تا عملیات خرید و فروش زمین های سندباکس آغاز گردد. پس از کلیک بر روی گزینه خرید زمین در سندباکس از طرف متامسک پیام حاوی بر ادامه دادن خرید به شما داده می شود و پس از خرید، بایستی دارایی مورد تراکنش را در کیف پول خود ذخیره کنید.

 

بیشتر بخوانید: آیا خرید زمین در متاورس تصمیم عاقلانه ای است؟

 

در شروع خرید پیامی حاوی میزان کارمزد گس نشان داده می شود، که امکان تغییر دادن آن وجود دارد. البته توجه داشته باشید که اگر مقدار کارمزد کمتر باشد، طول مدت کامل شدن تراکنش بیشتر خواهد شد.
هنگامی که قیمت و میزان کارمزد را انتخاب کرده و پذیرفتید، تراکنش شما در لیست تراکنش ها فهرست می گردد. حالت این تراکنش تحت ‌عنوان در حال انتظار یا pending برچسب زده می ‌شود. 
با تکمیل تراکنش، وضعیت آن به مورد تایید یا confirmed تغییر پیدا می کند. یعنی تراکنش کامل شده و پایان پذیرفته است. در انتهای تراکنش خریدار زمین های سندباکس صاحب قسمتی از متاورس Sandbox شده است.

نحوه خرید و فروش زمین های سندباکس در بازار های NFT چگونه است؟

کاربران می توانند خودشان به طور مستقیم در سندباکس عضو شوند و به صورت مستقیم زمین خریداری کنند کهامکان خرید و فروش زمین های سندباکس از طریق پلتفرم های OpenSea و Rarible نیز وجود دارد. در این بازارها خرید و فروش توکن های NFT انجام می گیرد. زمین های سندباکس به صورت NFT در این بازار های ثانویه خرید و فروش می شوند.
متقاضیان خرید وارد این وب سایت ها شده و کیف پول دیجیتال خود را به این وب سایت ها متصل می کنند. عملیات خرید و فروش زمین های سندباکس در این بازارها نیز مشابه مراحلی است که در وب سایت رسمی Sandbox آمده است.
زمینی که در بازار ثانویه خریداری می شود جزو دارایی های شخص در وب سایت The Sandbox لیست می گردد. لازم است کیف پول شما در وب سایت سندباکس و بازارهای NFT یکسان باشد و در زمان ثبت نام در سندباکس، آن کیف پول را به حساب خود متصل کنید. در اینصورت زمین خریداری شده در بازارهای ثانویه در لیست موجودی های خریدار در وب سایت Sandbox قرار داده می شود.

 

بیشتر بخوانید: صرافی OpenSea؛ نحوه خرید یا فروش در بزرگترین بازار NFT

 

امتیاز دهید : (75)
  • خرید زمین در سند باکس
  • خرید زمین متاورس
  • آموزش خرید زمین در سندباکس
  • آموزش خرید و فروش زمین در متاورس
  • سند باکس
  • بازی سند باکس
  • متاورس سندباکس
  • خرید و فروش زمین در سندباکس
  • خرید زمین در sandbox
  • ارز دیجیتال سندباکس
  • ارز دیجیتال SAND

مطالب مرتبط

Relevent Posts

VR+ کسب و کارهای حقیقی: بررسی تاثیر متاورس بر کسب و کارها در آینده
  • VR+ کسب و کارهای حقیقی: بررسی تاثیر متاورس بر کسب و کارها در آینده

  • آیا از تاثیر متاورس بر کسب و کارها مطلع هستید؟ برای اینکه بتوانید تصویری روشن تر از تاثیر متاورس بر آینده کسب و کارها داشته ...
مشاهده مطلب
معرفی 3 بازی برتر کریپتویی جهت کسب درآمد
  • معرفی 3 بازی برتر کریپتویی جهت کسب درآمد

  • در این مقاله شما را با برخی از بهترین بازی های کریپتویی که پتانسیل درآمدزایی مناسبی دارند، آشنا می خواهیم کرد. ...
مشاهده مطلب
سرمایه گذاری از روش خرید زمین در آلتراورس سیتی
  • سرمایه گذاری از روش خرید زمین در آلتراورس سیتی

  • در این مطلب، به خرید زمین مجازی در آلتراورس سیتی، به عنوان فرصتی برای سرمایه‌گذاری در بازار NFT اشاره شده ...
مشاهده مطلب